De PVV bestaat al.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:20 schreef SeLang het volgende:
- En dan een nieuwe partij oprichten voor normale mensen met gezond verstand (HRA weg, huursubsidie weg, belastingen omlaag, geen bevoegdheden meer naar Brussel, etc) waar iedereen dan op kan stemmen (progressief rechts)
Met een kastje dat in iets meer dan 1000 huishoudens staat en die je makkelijk verkeerd in kunt stellen.quote:
En waar het zapgedrag onder studenten niet wordt gemeten.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een kastje dat in iets meer dan 1000 huishoudens staat en die je makkelijk verkeerd in kunt stellen.
Mensen trappen graag in de loze beloftes die politici maken. En de PvdA had goede spin doctors, schijnbaar.quote:Wat er bij de vorige verkiezingen gebeurde vind ik nog steeds vreemd
Vooral dat in een paar weken tijd ineens iedereen overliep van de sp naar de pvda
Dat lijkt me een vrij naïeve veronderstelling.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:51 schreef Nemephis het volgende:
[..]
veel slechter dan nu kan het ook niet tenslotte
Waarom stemt iedereen VVD of PvdA? Partijen die de kiezer al bedrogen hadden en gewoon nog eens stemmen op die leugenaars en dieven. Het volk wil gewoon genaaid worden.quote:
Een klein beetje overdrijven moet kunnen, ik weet ook wel dat er veel is dat wél goed gaatquote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij naïeve veronderstelling.
Mensen die vanwege sociale gevoel willen stemmen: doe dat niet bij die fakers van PvdA. Beter dus SP (of PVV, PvdD)quote:Op zondag 21 juli 2013 19:35 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Die waarden liggen nu bij de SP
1000% mee eens.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:11 schreef kawotski het volgende:
[..]
Waarom stemt iedereen VVD of PvdA? Partijen die de kiezer al bedrogen hadden en gewoon nog eens stemmen op die leugenaars en dieven. Het volk wil gewoon genaaid worden.
Op welke partijen moeten die mensen volgens jou dan wel stemmen?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:11 schreef kawotski het volgende:
[..]
Waarom stemt iedereen VVD of PvdA? Partijen die de kiezer al bedrogen hadden en gewoon nog eens stemmen op die leugenaars en dieven. Het volk wil gewoon genaaid worden.
Dit.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:23 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Omdat de gevestigde partijen vergeten zijn wat landsbelang is en enkel bezig zijn met partijbelang.
Maar de PVV heeft ook niks toe te voegen, die droeftoeters weten alleen te schreeuwen wat er niet goed is maar oplossingen hebben ze totaal niet.
Dit dus. Ik heb dezelfde fout gemaakt.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat hebben we toch al eerder gezien? Als de verkiezingscampagnes van start gaan stemt iedereen toch weer braaf VVD, PvdA of CDA. Maak je maar geen illusies.
Wat we nu hebben is geen rechts beleid hoor. De VVD verhoogt de lasten enkel. En ook de rente kunstmatig laag houden, waardoor je pensioenuitkering uitgehold wordt, alsmede HRA (overheidsinterventie) strookt niet met liberaal-rechts.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof men zit te wachten op het voortzetten van het rechtse beleid.
Beter het samen voor ons eigen van Krol dan het ik voor mezelf van de rest van de partijen vind ikquote:Op zondag 21 juli 2013 18:23 schreef Ferdo het volgende:
De Samen voor ons eigen-partij zou er kennelijk wel goed bij varen?
Het partijtje van Krol dus.
Daar leek het de vorige verkiezingen ook op uit te draaien. Er werd vooraf al gesproken over coalities met vier partijen en niks bleek minder waar...quote:Op zondag 21 juli 2013 22:55 schreef arjan1212 het volgende:
Het lijkt me erg sterk dat dat gebeurd, denk eerder dat er een uitslag komt met 20 zetels voor 7 partijen
Is dat zo? Hoewel ik op geen van beide heb gestemd vind ik de combinatie lang niet gek al had ik er graag D66 bij gezien.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:30 schreef arjan1212 het volgende:
Ja en nu is er vrijwel niemand die het een goed idee vond dat pvda en vvd samen gingen regeren, daarom denk ik het er de volgende verkiezingen wel op uit draait
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |