Nou, Sweetsixteen16, dit is eem topic voor mensen die Big Brother een leuk programma vinden/vonden, en een beetje moeite hebben met spillen spellen. Zie verder linkje bovenaan pagina.
Breezertje?
kee dan, ik ga lekker een pan soep maken voor vanaaf
quote:hoi minxs, er zit een vlieg op je neus, die wil ik nie in de keuken hebben hoor!
Op vrijdag 20 september 2002 14:14 schreef minxs het volgende:
he he ff zitte weekendrustig in de tent
Ik kom net thuis en zie dat er een big party aan de gang is in het huis.... Ik denk dat ik hier ook maar even een party start...
En nu maar hopen op wat 'Hongaarse' taferelen in het huis
Koppie thee dan maar?
quote:Nee, ik heb al genoeg koffie en thee gehad vandaag... Doe mij maar iets sterkers.... Ik heb er maar even een code aan gewaagd, maar het beeld is slecht en er wordt niet veel gesproken, dus echt veel te streamen is er niet. Nou maar hopen dat ze niet meteen een confrontatie erachteraan gooien... en dat BB de bewoners even de kans geeft om het uit dehand te laten lopen
Op vrijdag 20 september 2002 21:51 schreef Joef het volgende:
Hee Scannyman! Ja, en het stomme is dat er een hele tijd niemand zat te streamen! Ik ook niet hoor, moet ik er eerlijk bij zeggen, moe enzo. Maar wellicht dat ik zo nog een poging waag.Koppie thee dan maar?
"Het laatste rondje" klinkt nu, dus misschien is het afgelopen?
quote:Zal ik dan ook amar gaan streamen? Hoewel ik wel koppijn heb enzo. Maar goed, jullie zijn d'r ook dus echt uitsloven hoef ik me nou ook weer niet toch?
Op vrijdag 20 september 2002 22:04 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, ik heb al genoeg koffie en thee gehad vandaag... Doe mij maar iets sterkers.... Ik heb er maar even een code aan gewaagd, maar het beeld is slecht en er wordt niet veel gesproken, dus echt veel te streamen is er niet. Nou maar hopen dat ze niet meteen een confrontatie erachteraan gooien... en dat BB de bewoners even de kans geeft om het uit dehand te laten lopen
Maarre... geen Twee voor Twaalf dus?? Jammer, hebbie mij gemist!
quote:Nu al? dan ga ik toch ook maar eens een oogje wagen
Nee, ik heb al genoeg koffie en thee gehad vandaag... Doe mij maar iets sterkers.... Ik heb er maar even een code aan gewaagd, maar het beeld is slecht en er wordt niet veel gesproken, dus echt veel te streamen is er niet. Nou maar hopen dat ze niet meteen een confrontatie erachteraan gooien... en dat BB de bewoners even de kans geeft om het uit dehand te laten lopen
quote:Hallllooooooooooooooooooo, nu al?? ik kom net binnenstappen
Ik neem nog maar een drankje!
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:32 schreef whitekaos het volgende:
En eentje om te vieren dat Danielle gewonnen heeft met 1.1
quote:waaaaaaaaaat, meen je toch niet, ik kijk altijd en nu een keer niet, was jij een vd kandidaten?????
Op vrijdag 20 september 2002 22:06 schreef Joef het volgende:[..]
Zal ik dan ook amar gaan streamen? Hoewel ik wel koppijn heb enzo. Maar goed, jullie zijn d'r ook dus echt uitsloven hoef ik me nou ook weer niet toch?
Maarre... geen Twee voor Twaalf dus?? Jammer, hebbie mij gemist!
quote:Yep, gisteren dus.
Op vrijdag 20 september 2002 23:26 schreef Tante Bep het volgende:[..]
waaaaaaaaaat, meen je toch niet, ik kijk altijd en nu een keer niet, was jij een vd kandidaten?????
quote:Heb je gewonnen?
Op vrijdag 20 september 2002 23:28 schreef Joef het volgende:[..]
Yep, gisteren dus.
Maar ehm, het wordt morgenochtend herhaald...
quote:neeeee niet zeggen
Op vrijdag 20 september 2002 23:29 schreef sillie het volgende:[..]
Heb je gewonnen?
quote:Ik zal het niet verraden!
Op vrijdag 20 september 2002 23:30 schreef Tante Bep het volgende:[..]
neeeee niet zeggen
damn ik kijk niet meer in deze topic en ga morgenochtend kijken
quote:WAT????? Waarom heb je dat niet even eerder gezegd!!!! En heb je gewonnen? Ik kijk morgen wel even !! (ik hoop eraan te denken
Op vrijdag 20 september 2002 23:28 schreef Joef het volgende:
Yep, gisteren dus.Maar ehm, het wordt morgenochtend herhaald...
quote:Ik wilde het donderdag overdag zeggen, maar vergat het en toen zat ik inmiddels in Koudum.
Op vrijdag 20 september 2002 23:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
WAT????? Waarom heb je dat niet even eerder gezegd!!!! En heb je gewonnen? Ik kijk morgen wel even !! (ik hoop eraan te denken
)
quote:Rustig Bep!!!
Op vrijdag 20 september 2002 23:30 schreef Tante Bep het volgende:[..]
neeeee niet zeggen
damn ik kijk niet meer in deze topic en ga morgenochtend kijken
en een bakje water voor mijn vriendje
quote:Ik wil wel graag een bacardi.... Pffff... ik ben wel heel erg aan het multitasken op dit moment.... Zit naar twee bb's te kijken en ook nog iets op tv...
Op zaterdag 21 september 2002 00:44 schreef Joef het volgende:
Wil er iemand iets drinken?*geeft een rondje omdat het weekend is
quote:Da's een hoop. Ik zit Fok te lezen en een paar nieuwsgroepen. En ondertussen ook nog de nieuwste Viva. Nee, inderdaad, ik schaam mij nergens voor!
Op zaterdag 21 september 2002 00:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik wil wel graag een bacardi.... Pffff... ik ben wel heel erg aan het multitasken op dit moment.... Zit naar twee bb's te kijken en ook nog iets op tv...
quote:Het valt mij ook op dat daar dan weer net geen screenshots van zijn....:( ('k Las je uitleg wel hoor, elders)
Op zaterdag 21 september 2002 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Veel bloot van de mannen vanavond.... Dan wordt de camera niet weggedraaid valt me wel op..... DISCRIMINATIE!!!!!!
quote:Ja geniet nog maar even na van je screenshot van Magriet in der string
Op zaterdag 21 september 2002 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Veel bloot van de mannen vanavond.... Dan wordt de camera niet weggedraaid valt me wel op..... DISCRIMINATIE!!!!!!
Hallooooooo..... iemand????

* strakjes Joef/Simone kijken gaat op grote scherm
quote:Hee, grappig dat je zit te kijken! Ja, het was ook leuk, behalve dan dat Kees nou niet echt zijn meest intelligente dag had.
Op zaterdag 21 september 2002 11:42 schreef whitekaos het volgende:
Jaaaah lache joh, ik zit het te kijken Joef!
Volgens mij was het wel gezellig want je lacht veel.
quote:Omdat ik heb meegedaan aan Twee voor Twaalf, werd vanochtend herhaald.
Op zaterdag 21 september 2002 11:55 schreef Roache_ het volgende:
Ja! Wat heb ik gemist? Waarom is Joef op tv?dankjewel Gert/Anita
Maar: knap hoor! (zowel Joef als prestatie
)
Maar verloren dus? Jammerjammerjammer, hier neem een borrel als troost!
quote:Ah joh, slijmjurk, jij zat op dat tijdstip gewoon met je blik in Hongarije!
Op zaterdag 21 september 2002 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Neem van mij ook een borrel Joef! Je was geweldig
quote:Om heel eerlijk te zijn.... nee .... in Hongarije gebeuren de interessante dingen meestal niet overdag...
Op zaterdag 21 september 2002 14:17 schreef Joef het volgende:
Ah joh, slijmjurk, jij zat op dat tijdstip gewoon met je blik in Hongarije!
quote:Neehee!
Op zaterdag 21 september 2002 14:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Om heel eerlijk te zijn.... nee .... in Hongarije gebeuren de interessante dingen meestal niet overdag...
Maar okee.... ik vond het een dikke aanfluiting en knap slecht dat je niet eens hebt gewonnen!! (zo beter?)
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 14:29 schreef Joef het volgende:
Neehee!Ah joh, ik word gewoon verlegen van al die complimentjes, snap dat dan!
(je moet nog wel oefenen op de hoofdstad
quote:Ja, leuk he, die hoofstad. Freetown was toch echt makkelijker.
Op zaterdag 21 september 2002 14:32 schreef bunnyma het volgende:
Je hebt het schitterend gedaan Joef, alleen had je een andere man mee moeten nemen. Deze wist niet zoveel, dus je moest vreselijk veel zoeken. Dat deed je wel ontzettend snel.
Jammer, ik had je nog wel in de volgende aflevering willen zien.(je moet nog wel oefenen op de hoofdstad
Wat hoor ik nu??
Joef op televisie??? ![]()
Waarom hebben we daar geen screenshotje van eigenlijk?????
Croissantje pakt en in de koffie verkeerd doopt..
quote:*Joef wist voorhoofd af
Op zaterdag 21 september 2002 15:04 schreef fashionably_late het volgende:
goeiemorgenmiddag al te saamWat hoor ik nu??
Joef op televisie???
Waarom hebben we daar geen screenshotje van eigenlijk?????Croissantje pakt en in de koffie verkeerd doopt..
Gelukkig post je dit nu de boel al is geweest!
quote:Misschien kun je de videoband nog opvragen bij de Vara?
Op zaterdag 21 september 2002 15:13 schreef fashionably_late het volgende:
Hmmm...zoals gewoonlijk...ben ik dus .........te laat....![]()
quote:Er is vast wel een zekere dame op dit forum die het ook op band heeft!
Op zaterdag 21 september 2002 15:15 schreef Joef het volgende:
Misschien kun je de videoband nog opvragen bij de Vara?
quote:Who, me?
Op zaterdag 21 september 2002 15:42 schreef scanman01 het volgende:[..]
Er is vast wel een zekere dame op dit forum die het ook op band heeft!
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 15:45 schreef Joef het volgende:
Who, me?
quote:Met eentje maar!
Op zaterdag 21 september 2002 15:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Geef maar toe dat je de uitzending wel met 4 verschillende video's hebt opgenomen!!!
Maar mijn vrouw vroeg net wat een klinisch psycholoog precies is trouwens... Zou je dat kunnen uitleggen?
quote:Dank je voor de uitleg... Weer wat geleerd
Op zaterdag 21 september 2002 16:20 schreef Joef het volgende:- knip -
quote:Ik werk dus ook niet als hulpverlener. Ik heb dat wel een poosje gedaan maar vond het inderdaad te zwaar. Nu geef ik trainingen, zowel managementtrainingen als OR-trainingen in het bedrijfsleven. Met gezonde mensen dus (min of meer, in principe...
Op zaterdag 21 september 2002 16:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dank je voor de uitleg... Weer wat geleerd
Lijkt wel interessant werk trouwens.. maar wel zwaar denk ik.
Ik heb nog wat shoarma van gisteren over....
De saté stokjes smaken erg lekkerrrrrr... Lekker tijdens de uitzending!
Ik ben hier helemaal alleen, en ik ben niet nuchter meer.
quote:Tuurlijk ben ik er .... het is inderdaad erg saai vanavond op het forum....
Op zondag 22 september 2002 03:51 schreef bunnyma het volgende:
Scanmannnnn... ben je er nog?????Ik ben hier helemaal alleen, en ik ben niet nuchter meer.
Als ik laat en dus zat thuis kom weet ik dat ik dat jij er altijd ben Heerlijk is dat . een vast punt in de BB wereld.
quote:Dank je
Op zondag 22 september 2002 03:56 schreef bunnyma het volgende:
Geef me dan nog maar een bacoliet.Als ik laat en dus zat thuis kom weet ik dat ik dat jij er altijd ben Heerlijk is dat . een vast punt in de BB wereld.
quote:haha... jouw humor had ik net even nodig want het was echt een saaie avond/nacht... In het huis is niets gebeurd en op tv was het ook al dramatisch. Dus ik doe nu een klein beetje van alles....
Op zondag 22 september 2002 03:59 schreef bunnyma het volgende:
Je weet niet hoe fijn dat is dat je weet dat er altijd iemand is. Ik weet altijd dat Scanman er is. Daarom bler ik altijd Scanman!!!
Ik hoop alleen dat ik dat in mijn slaap niet doe, want dan vraag mijn man scheiding aan.
quote:Och manneke ik ben al zo zat.
Op zondag 22 september 2002 03:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tuurlijk ben ik er .... het is inderdaad erg saai vanavond op het forum....
Dus niet nuchter meer? Als je dan maar geen vreemde dingen gaat roepen![]()
![]()
Neem nog een drankje van me!
quote:Scanman dat is geen humor dat is gewoon teveel drank.
Op zondag 22 september 2002 04:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
haha... jouw humor had ik net even nodig want het was echt een saaie avond/nacht... In het huis is niets gebeurd en op tv was het ook al dramatisch. Dus ik doe nu een klein beetje van alles....
quote:Hoe komt je daar nou bij? Ik zit gewoon wel lol te maken hier op het forum... Joef heeft een man.. net als jij (heb ik net begrepen) ... en ik ben getrouwd (hoewel dat ook geen reet zegt natuurlijk...
Op zondag 22 september 2002 04:02 schreef bunnyma het volgende:
Och manneke ik ben al zo zat.
"K had vanavond een bruiloft en ik heb allle dansjes geleerd, de ketchup dans en follow the leader enz. , maar jij valt volgens mij een beetje op Joef en dat ben ik niet.
Ik heb vanavond opgetreden als Kabouter Plop (net Coos vorig jaar) het was wel een succes.
quote:Is dat zo? Dat was ik me niet eens van bewust. Maar Joef is veel te slim voor mij. Die lult me zo onder tafel met al haar opleidingen enzo... Op de foto ziet ze er wel goed uit... en ze kletst ook wel lekker... dus inderdaad een leuke meid!
Op zondag 22 september 2002 04:09 schreef bunnyma het volgende:
Nou, als Joef wat zegt ben jij altijd de eerste die reageert.
Ik vind haar ook wel leuk hoor.
quote:Mijn vrouw weet niet anders. Ik ben nou eenmaal een nachtmens en zij niet. Het is niet bevorderlijk voor ons sexleven, maar ja... je kunt niet alles hebben
Hoe vindt jouw vrouwtje het dat jij nog achter de P.C. zit en zij al op bed ligt? Mijn manneke ligt al plat maar hij weet dat ik eerst nog achter de computer kruip.
quote:Dat had ik wel willen zien...
Ik heb vanavond opgetreden als Kabouter Plop (net Coos vorig jaar) het was wel een succes.
quote:We prikken altijd een dag op de kalender
Op zondag 22 september 2002 04:16 schreef bunnyma het volgende:
Maar ik heb begrepen dat je wel kinderen hebt. Dus het is niet altijd zo geweest.
Oops, dat kan je natuurlijk ook in de ochtend doen.!!!
Hoe was het trouwens vannacht in Hongarije??? Weer zo "levendig"?
In Hongarije is vanavond/vannacht heel weinig gebeurd. Eigenlijk zo ongeveer net zo saai als in Nederland. Maar hier was het een absoluut dieptepunt. Er is na 12 uur door niemand meer gestreamd.. Dat is toch vrij uniek volgens mij.
quote:
Op zondag 22 september 2002 04:12 schreef bunnyma het volgende:
Scanman, had je altijd al een blote juffrouw in je haar of was het eerst een gewone scheiding??
quote:Dat was wel lachen over 'We prikken altijd enz.
Op zondag 22 september 2002 04:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Die heb ik er altijd al in (sinds ik op FOK kom tenminste....) Het past wel bij mij, dat Freud icoontje... (en bij veel mannen denk ik)
Hoe vindt jij trouwens Scanman"s scheiding?
quote:Vandaar dat het ook is 'what's on a man's mind' ... jullie vrouwen zien dat niet
Op zondag 22 september 2002 04:25 schreef bunnyma het volgende:[..]
Dat was wel lachen over 'We prikken altijd enz.
Ik zit hier in mijn eentje te lachen..
Ik heb wel altijd Freud gezien, maar pas nadat ik je in Fake in het groot had gezien zag ik pas dat het een bloot vrouwtje was. Vandaar mijn vraag of die scheiding altijd een vrouwtje was.
Anders heb ik daar vorig jaar altijd over heen gekeken.
quote:Welterusten.. en dank je wel...
Op zondag 22 september 2002 04:23 schreef Cora het volgende:
*bitterballen brengt**gaat slapen*
Eet smakelijk!
quote:Ik kan jou nu ook moeilijk verstaan trouwens, maar dat komt misschien omdat je wat met dubbele tong spreekt....
Op zondag 22 september 2002 04:33 schreef bunnyma het volgende:
Ze moeten geen mensen met een dialect erin zetten, daar heb ik problemen mee met het streamen.
*Bunnyma kust scanman voorzichtig op zijn scheiding
Welterusten bunnyma en alle anderen!
en een kusje terug!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 22-09-2002 04:40]
quote:Hee, ik ben Margriet niet!!!!
Op zondag 22 september 2002 04:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik kan jou nu ook moeilijk verstaan trouwens, maar dat komt misschien omdat je wat met dubbele tong spreekt....
![]()
quote:Gelukkig niet...
Op zondag 22 september 2002 04:40 schreef bunnyma het volgende:
Hee, ik ben Margriet niet!!!!
quote:Joh, zo leer je nog 'es iets over jezelf.
Op zondag 22 september 2002 04:04 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoe komt je daar nou bij? Ik zit gewoon wel lol te maken hier op het forum... Joef heeft een man.. net als jij (heb ik net begrepen) ... en ik ben getrouwd (hoewel dat ook geen reet zegt natuurlijk...
) ...
Maar heb je ons af zitten luisteren vannacht?
Foei, Joef.
wat een kllere bende hier zeg zeker flink gezopen zo te ruiken
ja ja met een vlieg op je neus mag je hier neit binne kommen
<<vertrekt weer pfff warenwet
quote:Ik dacht toch echt dat je laatst eenkeer schreef dat jeman over je schouders zat mee te kijken ofzo...
Op zondag 22 september 2002 11:00 schreef Joef het volgende:
Joh, zo leer je nog 'es iets over jezelf.Hee, husby, kom 'es thee zetten en ontbijt maken! En doe gelijk de afwas effe. Husby....! Husby...?
*diepe stilte volgt
Nee, zie je, ik *dacht* al dat ik geen husby had. Ik ging even twijfelen, maar ik had dus toch gelijk.
quote:Hoe is het met de hond en de parkiet... en vooral, hoe is het met de kater??
Op zondag 22 september 2002 11:28 schreef bunnyma het volgende:
Goedemorgen, Joefke (zonder husby![]()
![]()
Dat beeldde je leuk uit , beter dan gewoon zeggen: "nee, ik ben niet getrouwd".Maar heb je ons af zitten luisteren vannacht?
Foei, Joef.
quote:Nee hoor, op dat tijdstip lag ik heerlijk te pitten. Maar je weet het he, alles wat je hier zegt, zowel 's nachts als overdag, wordt getaped en kan tegen je gebruikt worden!
Op zondag 22 september 2002 11:28 schreef bunnyma het volgende:
Goedemorgen, Joefke (zonder husby![]()
![]()
Dat beeldde je leuk uit , beter dan gewoon zeggen: "nee, ik ben niet getrouwd".Maar heb je ons af zitten luisteren vannacht?
Foei, Joef.
quote:Dat streamen kan wel eens een probleem worden. Ik heb sinds gisteravond heel erg last van mijn rechterarm en ben een beetje bang dat het een soort RSi is .... (dat is toch echt niet te hopen voor een pc verslaafde als ik)
Op zondag 22 september 2002 04:39 schreef bunnyma het volgende:
Maar nu moet je echt gaan slapen, want morgen moet je weer streamen. Ik geniet daar altijd echt van Als jij streamt. Welterusten en morgen gezond weer op.
quote:Kater heeft parkiet opgegeten, en houdt zich nu gedeisd.
Op zondag 22 september 2002 11:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoe is het met de hond en de parkiet... en vooral, hoe is het met de kater??
quote:Ik kan meestal na zo'n feestje de volgende dag geen drank meer zien.... en hou me dan ook vaak een paar dagen even gedeisd.
Op zondag 22 september 2002 12:08 schreef bunnyma het volgende:[..]
Kater heeft parkiet opgegeten, en houdt zich nu gedeisd.
We moeten er straks trouwens weer tegenaan, want hier in fet Brabantse is het de gewoonte dat je de dag naar de bruiloft weer teruggaat om de vaten bier leeg te drinken.
Zo'n feest kan dus wel 3 dagen duren.
quote:Hmm, pas een beetje op jezelf zou ik zo zeggen. Zorg dat je goed zit, elleboog in een hoek van 90 graden als je aan je bureau zit, met je hele arm bewegen en niet alleen met je pols, zorg dat je bovenarm doorbloed blijft; daar gaat het mis.
Op zondag 22 september 2002 12:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat streamen kan wel eens een probleem worden. Ik heb sinds gisteravond heel erg last van mijn rechterarm en ben een beetje bang dat het een soort RSi is .... (dat is toch echt niet te hopen voor een pc verslaafde als ik)
*heeft een vriendin met ernstige rsi
quote:Kan dat niet komen van teveel drankjes naar je mond brengen, hier in de club?
Op zondag 22 september 2002 12:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat streamen kan wel eens een probleem worden. Ik heb sinds gisteravond heel erg last van mijn rechterarm en ben een beetje bang dat het een soort RSi is .... (dat is toch echt niet te hopen voor een pc verslaafde als ik)
Ik zou zeggen, probeer eens links te drinken en streamen moet je...
desnoods met je neus.
quote:
Op zondag 22 september 2002 12:03 schreef Joef het volgende:[..]
Nee hoor, op dat tijdstip lag ik heerlijk te pitten. Maar je weet het he, alles wat je hier zegt, zowel 's nachts als overdag, wordt getaped en kan tegen je gebruikt worden!
Overigens ben ik niet alleen niet getrouwd, maar ben ik zelfs gewoon ordinair vrijgezel.Het lijkt hier BB wel.
quote:De pijn zit in mijn bovenarm, bij de biceps zeg maar.... Als ik met die arm gewoon rustig lig en met de muis bezig ben, is er niets aan de hand. Maar zodra ik ga bewegen begint de ellende... Het lijkt dus op een gewone spierpijn, maar je weet maar nooit...
Op zondag 22 september 2002 12:11 schreef Joef het volgende:[..]
Hmm, pas een beetje op jezelf zou ik zo zeggen. Zorg dat je goed zit, elleboog in een hoek van 90 graden als je aan je bureau zit, met je hele arm bewegen en niet alleen met je pols, zorg dat je bovenarm doorbloed blijft; daar gaat het mis.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 22-09-2002 12:15]
quote:Heb je wel eens koude handen als je aan de pc zit?
Op zondag 22 september 2002 12:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
De pijn zit in mijn bovenarm, bij de biceps zeg maar.... Als ik met die arm gewoon rustig lig en met de muis bezig ben, is er niets aan de hand. Maar zodra ik ga bewegen negint de ellende... Het lijkt dus op een gewone spierpijn, maar je weet maar nooit...
quote:Dat heb ik een aantal maanden geleden wel regelmatig gehad, maar de laatste tijd eigenlijk nooit meer.
Op zondag 22 september 2002 12:15 schreef Joef het volgende:
Heb je wel eens koude handen als je aan de pc zit?
quote:Als je koude handen krijgt, knel je ergens de doorbloeding af en dat is de oorzaak van rsi: doe je dat te vaak en te lang, dan beschadig je zaken die dus pijn gaan doen. Ik heb het soms ook wel en als ik dat merk ga ik altijd even met m'n armen staan bewegen enzo. Ziet er een beetje raar uit, maar het is wel effectief.
Op zondag 22 september 2002 12:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat heb ik een aantal maanden geleden wel regelmatig gehad, maar de laatste tijd eigenlijk nooit meer.
quote:(pfff.. Fok lag weer een paar minuten plat.. tweede keer al!)
Op zondag 22 september 2002 12:22 schreef Joef het volgende:
Als je koude handen krijgt, knel je ergens de doorbloeding af en dat is de oorzaak van rsi: doe je dat te vaak en te lang, dan beschadig je zaken die dus pijn gaan doen. Ik heb het soms ook wel en als ik dat merk ga ik altijd even met m'n armen staan bewegen enzo. Ziet er een beetje raar uit, maar het is wel effectief.
Maar ik heb even wat testjes gedaan (
) en het blijkt dat het pijn doet als ik mijn rechterarm strek of boven mijn schouders uit til.
Achja, we zien wel hoe het afloopt... anders typ ik idd wel zoals bunnyma zei met m'n neus.. ![]()
(arm van toetsenbord naar muis is pijnlijk merk ik nu ook)
quote:Hmm, bij mij helpt werken.
Op zondag 22 september 2002 12:25 schreef scanman01 het volgende:[..]
(pfff.. Fok lag weer een paar minuten plat.. tweede keer al!)
Maar ik heb even wat testjes gedaan (
) en het blijkt dat het pijn doet als ik mijn rechterarm strek of boven mijn schouders uit til.
Achja, we zien wel hoe het afloopt... anders typ ik idd wel zoals bunnyma zei met m'n neus..
(arm van toetsenbord naar muis is pijnlijk merk ik nu ook)
quote:Scanman, zou die pijn in je arm misschien hier iets mee te maken kunnen hebben?
Op zondag 22 september 2002 04:13 schreef scanman01 het volgende:
Mijn vrouw weet niet anders. Ik ben nou eenmaal een nachtmens en zij niet. Het is niet bevorderlijk voor ons sexleven, maar ja... je kunt niet alles hebben
*stamppot peen en uien gaat maken*
quote:
Op zondag 22 september 2002 14:24 schreef Tante Bep het volgende:
Scanman, zou die pijn in je arm misschien hier iets mee te maken kunnen hebben?
quote:*vanavond niet in Panninica eten gaat*
Op zondag 22 september 2002 14:28 schreef Tante Bep het volgende:*stamppot peen en uien gaat maken*
een vraag: hoe zou het toch gaan met Dirk Boterbloem.
Bloempje
quote:Gâht bidt nie voâh pein en ùiûh, die eit lievâh "hâhte cùisine".
Op zondag 22 september 2002 15:52 schreef Gert het volgende:[..]
*vanavond niet in Panninica eten gaat*
Vanavond (20:30) gaan we in Panninica een uurtje off forum op het grote scherm: de eerste aflevering van Expeditie Robinson. Da's andere koek dan die bunkert!
quote:*Bep kijkt vanavond om 20:30 niet mee*
Op zondag 22 september 2002 17:24 schreef Gert het volgende:
Jah, sjips met dipsâhs!Vanavond (20:30) gaan we in Panninica een uurtje off forum op het grote scherm: de eerste aflevering van Expeditie Robinson. Da's andere koek dan die bunkert!
quote:*reserveert plaatsje bij het scherm voor E R*
Jah, sjips met dipsâhs!Vanavond (20:30) gaan we in Panninica een uurtje off forum op het grote scherm: de eerste aflevering van Expeditie Robinson. Da's andere koek dan die bunkert!
Is de hutspot al klaar Beppie?? Daar had ik nu net zin in...Heerlijk
quote:Vind je het niet leuk, of moet je naar de verjaardag van ome Cor?
Op zondag 22 september 2002 17:30 schreef Tante Bep het volgende:[..]
*Bep kijkt vanavond om 20:30 niet mee*
quote:hey gert. ben jij ook fan? ik heb een club er over. zie profiel. kom eens langs als je zin hebt.
quote:Hey itsme ik zit op je site..Ik ben een big fan van expeditie Robinson.
Op zondag 22 september 2002 17:46 schreef itsme het volgende:[..]
hey gert. ben jij ook fan? ik heb een club er over. zie profiel. kom eens langs als je zin hebt.
quote:Kan me vaag iets herinneren van een stel mensen die continu aan het bekvechten waren en de enige die ik me daarvan nog voor de geest kan halen is een dik meissie die 's nachts de koekjes trommel van de cameraploeg leeg had zitten kanen dus daar kon ik mezelf blijkbaar mee associeren...
Op zondag 22 september 2002 17:37 schreef Gert het volgende:[..]
Vind je het niet leuk, of moet je naar de verjaardag van ome Cor?
Maar misschien ben ik te snel afgehaakt omdat er toen wel een leuke BB serie liep en ik dat een beetje te veel van het goede vond? Weet ik veel, maar vertel 's, wat vond je er zo leuk aan? Doet Bep 's enthousiast maken want met BB4 kan ik er uiteraard met gemak een leuke serietje bijpakken.
quote:Tjee Tante Bep we hebben dezelfde smaak
Op zondag 22 september 2002 18:09 schreef Tante Bep het volgende:
Lamaar, ik ben om!*foto van Raymond heeft gezien*
quote:tuuk, nog zo'n lekker stukkie hema worst erbij?
Op zondag 22 september 2002 18:14 schreef Anzjie het volgende:[..]
Tjee Tante Bep we hebben dezelfde smaak
mag ik nog wat hutspot?
*schept bord vol*
quote:Ja heerlijk....Dan ga ik daarna uitbuiken onder BB, dan nog ff die hemaworst eraf joggen en daarna E R de ultieme zondagavond
Op zondag 22 september 2002 18:27 schreef Tante Bep het volgende:[..]
tuuk, nog zo'n lekker stukkie hema worst erbij?
*schept bord vol*
quote:volgens mij heb je het nu over Shipwrecked. Engels alleen is daar geen nomineren bij inbegrepen. volgens mij was dat ook de tweede versie van shipwrecked.
Op zondag 22 september 2002 18:01 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Kan me vaag iets herinneren van een stel mensen die continu aan het bekvechten waren en de enige die ik me daarvan nog voor de geest kan halen is een dik meissie die 's nachts de koekjes trommel van de cameraploeg leeg had zitten kanen dus daar kon ik mezelf blijkbaar mee associeren...
![]()
Maar misschien ben ik te snel afgehaakt omdat er toen wel een leuke BB serie liep en ik dat een beetje te veel van het goede vond? Weet ik veel, maar vertel 's, wat vond je er zo leuk aan? Doet Bep 's enthousiast maken want met BB4 kan ik er uiteraard met gemak een leuke serietje bijpakken.
quote:leuk dat je lid bent. er zijn helaas weinig sites van ER.
Op zondag 22 september 2002 18:00 schreef Anzjie het volgende:[..]
Hey itsme ik zit op je site..Ik ben een big fan van expeditie Robinson.
Leuke site hoor..!!
quote:
Op zondag 22 september 2002 18:09 schreef Tante Bep het volgende:
Lamaar, ik ben om!*foto van Raymond heeft gezien*
quote:Ik mag er graag naar kijken. Hoe worden mensen als ze écht honger hebben? Hoe blij kun je zijn als je in bad mag? De NL-België problemen. Echt interessant.
Op zondag 22 september 2002 17:46 schreef itsme het volgende:[..]
hey gert. ben jij ook fan? ik heb een club er over. zie profiel. kom eens langs als je zin hebt.
Dus jij hebt er een site over? Ik kom zeker effe buurten, binnenkort..
doet mij maar een neut!
quote:Hé tante Bep... u hier??? Gezellig. Okee, mag ik ook een drankje van de vrouwelijke barkeeper?
Op zondag 22 september 2002 20:59 schreef Tante Bep het volgende:
oh gat daar heb ik nou geen zin in hoor, ik heb net al een hele enerverende BB uitzending achter m'n kiezen [afbeelding], ik kijk de herhaling wel, (als die er is tenminste).doet mij maar een neut!
Goeiesavond allemaal. Doet u mij maar iets sterks...
quote:u mag me wel tutoyeren hoor
Op zondag 22 september 2002 21:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hé tante Bep... u hier??? Gezellig. Okee, mag ik ook een drankje van de vrouwelijke barkeeper?
en wie is dat dan, de vrouwelijk barkeeper
of ben ik de lul pineut?
quote:Ik heb liever dat u een lekker kejakkie inschenkt en niet zo veel lult...
Op zondag 22 september 2002 21:26 schreef Tante Bep het volgende:[..]
u mag me wel tutoyeren hoor
en wie is dat dan, de vrouwelijk barkeeper [afbeelding]
of ben ik de lul pineut?
quote:Nee, ik meende dat ik laatst een keer een foto zag van de vrouwelijke barkeeper hiero....
Op zondag 22 september 2002 21:26 schreef Tante Bep het volgende:
u mag me wel tutoyeren hooren wie is dat dan, de vrouwelijk barkeeper [afbeelding]
of ben ik de lul pineut?
quote:Erg gezellig ja, nu al, in het dames-kamp.
Op zondag 22 september 2002 21:19 schreef fashionably_late het volgende:
Hah!! Op Robbinson roeleren de vrouwen op het moment de pan uit!!!Goeiesavond allemaal. Doet u mij maar iets sterks...
Ikke biertje van pineut krijge?
quote:Pineutje voor m'neer!
Op zondag 22 september 2002 21:43 schreef Gert het volgende:[..]
Erg gezellig ja, nu al, in het dames-kamp.
![]()
Ikke biertje van pineut krijge?
quote:Vanavond geef ik je weinig kans...volgens de BB-site is dag 27 al ten einde...
Op zondag 22 september 2002 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ik meende dat ik laatst een keer een foto zag van de vrouwelijke barkeeper hiero....Die mag mij wel een glaasje inschenken... en dan ga ik zo even naar de streams kijken als de dames moeten strippokeren...
quote:*Pineutje weer afpakt!!
Op zondag 22 september 2002 21:50 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Pineutje voor m'neer!
Bep heeft dienst..
quote:*fles op de bar ramt, glaasje een glijer richting norse klant toe geeft, hand ophoudt, streng kijkt*
Op zondag 22 september 2002 21:38 schreef Jappie het volgende:[..]
Ik heb liever dat u een lekker kejakkie inschenkt en niet zo veel lult...
(margriet stem doet) "das 22 euro 75"
quote:You go girl!!!
Op zondag 22 september 2002 21:58 schreef Tante Bep het volgende:[..]
*fles op de bar ramt, glaasje een glijer richting norse klant toe geeft, hand ophoudt, streng kijkt*
quote:Kreig nou tietuh...zo veel zakgeld heb ik niet hoor...kunnen we het niet op een akkoordje gooien ?
Op zondag 22 september 2002 21:58 schreef Tante Bep het volgende:[..]
*fles op de bar ramt, glaasje een glijer richting norse klant toe geeft, hand ophoudt, streng kijkt*
quote:*wenkbrauw optrekt*
Op zondag 22 september 2002 21:55 schreef Jappie het volgende:
Zeg Bep...komp er nog wat van die kejak...of moet er soms eerstens in natura betaald worde... ?????
quote:Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee! Bep is niet van de vlotte vanavond, geloof ik.
Op zondag 22 september 2002 21:55 schreef fashionably_late het volgende:[..]
*Pineutje weer afpakt!!
Bep heeft dienst..
![]()
quote:*poeslief vals toontje* "zal ik 'm maar weer wegzetten dan?"
Op zondag 22 september 2002 22:02 schreef Jappie het volgende:[..]
Kreig nou tietuh...zo veel zakgeld heb ik niet hoor...kunnen we het niet op een akkoordje gooien ?
quote:*Aanziet voor knipoog*
Op zondag 22 september 2002 22:02 schreef Tante Bep het volgende:[..]
*wenkbrauw optrekt*
*Over de bar klimt*
quote:Ze is zich ffies aan het optutten geloof ik...
Op zondag 22 september 2002 22:04 schreef Gert het volgende:[..]
Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee! Bep is niet van de vlotte vanavond, geloof ik.
quote:glas blond schuimend bier tapt
Op zondag 22 september 2002 22:04 schreef Gert het volgende:[..]
Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee! Bep is niet van de vlotte vanavond, geloof ik.
quote:Ow shit...dus die rollers onder der truitje zijn gewoon muscles...
Op zondag 22 september 2002 22:06 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Ze is zich ffies aan het opdrukken geloof ik...
quote:*fles op hoofd ramt*
Op zondag 22 september 2002 22:05 schreef Jappie het volgende:[..]
*Aanziet voor knipoog*
*Over de bar klimt*
![]()
ach da's nou zonde van de drank, maar je zal 'm evenzogoed af moeten rekenen
quote:Damned woman...is die dranklucht nou zo sterruk...of ben jij het...?
Op zondag 22 september 2002 22:09 schreef Tante Bep het volgende:[..]
*fles op hoofd ramt*
*sterretjes ziet*
quote:Oe!! She is in the dominating mood!!!
Op zondag 22 september 2002 22:09 schreef Tante Bep het volgende:[..]
*fles op hoofd ramt*
quote:Dank!
Op zondag 22 september 2002 22:06 schreef Tante Bep het volgende:[..]
glas blond schuimend bier tapt
Zeg, wat ligt daar nou op de grond? Ligt er nou iemand z'n roes uit te slapen?
quote:Sambal bij???
Op zondag 22 september 2002 22:11 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Oe!! She is in the dominating mood!!!
quote:zal ik het even afdeppen Jippie?
Op zondag 22 september 2002 22:10 schreef Jappie het volgende:[..]
Damned woman...is die dranklucht nou zo sterruk...of ben jij het...?
*sterretjes ziet*
quote:nee dat is een opstapje, kan je gewoon op gaan staan hoor
Op zondag 22 september 2002 22:13 schreef Gert het volgende:[..]
Dank!
SluuuurpZeg, wat ligt daar nou op de grond? Ligt er nou iemand z'n roes uit te slapen?
quote:*eej kaik eens uit waar je je grote voeten neerplant*
Op zondag 22 september 2002 22:13 schreef Gert het volgende:[..]
Dank!
SluuuurpZeg, wat ligt daar nou op de grond? Ligt er nou iemand z'n roes uit te slapen?
Ow ja...en ken je mij effies een gele lenen ???
quote:Jah!! We zijn hier niet in China!!!!
Op zondag 22 september 2002 22:14 schreef Jappie het volgende:[..]
Sambal bij??? [afbeelding]
quote:Ken wel maar doe'k nie. Ik wil namelijk graag zien wat Bepske met jou doet als ze er achter komt dat jij je rekening niet ken betale.
Op zondag 22 september 2002 22:17 schreef Jappie het volgende:[..]
*eej kaik eens uit waar je je grote voeten neerplant*
Ow ja...en ken je mij effies een gele lenen ???
![]()
quote:
Op zondag 22 september 2002 22:17 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Jah!! We zijn hier niet in China!!!!
quote:Jaja
Op zondag 22 september 2002 22:21 schreef Gert het volgende:[..]
Ken wel maar doe'k nie. Ik wil namelijk graag zien wat Bepske met jou doet als ze er achter komt dat jij je rekening niet ken betale.
Je wilt Beppert gewoon voor jezelf...ik heb jou wel door naar ventje...
quote:*Naast Gert gaat zitten en afwacht... .>:)
Ken wel maar doe'k nie. Ik wil namelijk graag zien wat Bepske met jou doet als ze er achter komt dat jij je rekening niet ken betale.
quote:
quote:Duurt nog al he dat wachten...
Op zondag 22 september 2002 22:25 schreef fashionably_late het volgende:[..]
*Naast Gert gaat zitten en afwacht... .>:)
"Zeg Bep, is het goed als ik hier de boel een beetje aanveeg als vergoeding ??? ![]()
quote:Anticlimax....... lijkt BB wel...
Op zondag 22 september 2002 22:34 schreef Jappie het volgende:[..]
Duurt nog al he dat wachten...
"Zeg Bep, is het goed als ik hier de boel een beetje aanveeg als vergoeding ???
quote:Das al je tweede van vandaag
Op zondag 22 september 2002 22:37 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Anticlimax....... lijkt BB wel...
* Bep hint geeft
quote:En afwassen, vind jij geen anticlimax, Gert???
Op zondag 22 september 2002 22:39 schreef Gert het volgende:
* Niet mee eens is met anticlimax* Bep hint geeft
quote:
Op zondag 22 september 2002 22:39 schreef Gert het volgende:
* Niet mee eens is met anticlimax* Bep hint geeft
quote:Ahah!!!
Op zondag 22 september 2002 22:50 schreef Tante Bep het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 22-09-2002 22:54]
quote:
Op zondag 22 september 2002 22:50 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Oe wat een echte!!! Die zijn d'r speciaal voor gemaakt!
Arme Jappie!
quote:ach hij voelt er niks van hoor, is helemaal verdoofd he door die klap op z'n hoofd
Op zondag 22 september 2002 22:54 schreef Gert het volgende:[..]
![]()
![]()
Oe wat een echte!!! Die zijn d'r speciaal voor gemaakt!
Arme Jappie!
*Jappie meeneemt naar de zolder*
FL neem jij de bar even over ik ben even bezig...
quote:*Gert in zijn lurfen grijpt en hem met de fles naast Jappie neerslaat!!!
Op zondag 22 september 2002 22:53 schreef Gert het volgende:
* aan F_L voordoet wat je nog meer met handschoenen kan doen
* F_L gilt en fles pakt om op hoofd Gert kapot te gaan slaan
* Achtervolging rond stamtafel plaatsvindt
Tssss.....
"Heeft hier iemand een zuster nodig???"
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 22-09-2002 23:15]
quote:Portemennee van Gert raust...Beppie betaald en er als een speer vandoor gaat.....
Op zondag 22 september 2002 22:57 schreef fashionably_late het volgende:[..]
*Gert in zijn lurfen grijpt en hem met de fles naast Jappie neerslaat!!!
Tssss.....
* Gert met del zuster naar zolder vertrekt om 'verzorgd' te worden.
* Jappie achterblijft om door Bep verzorgd te worden, F_L gefascineerd toekijkt.
quote:Kaike?? Kaike??? Nie kopuh?????
Op zondag 22 september 2002 23:04 schreef Gert het volgende:
* Film terugdraait tot moment dat Jappie portemonnee Gert wilde gaan pakken. Scenario schaamteloos wijzigt.* Gert met del zuster naar zolder vertrekt om 'verzorgd' te worden.
* Jappie achterblijft om door Bep verzorgd te worden, F_L gefascineerd toekijkt.
quote:Ik dacht de F_L de zuster was
* Gert met del zuster naar zolder vertrekt om 'verzorgd' te worden.* Jappie achterblijft om door Bep verzorgd te worden, F_L gefascineerd toekijkt.
quote:En sinds wanneer ben jij de regisseur ???
* Film terugdraait tot moment dat Jappie portemonnee Gert wilde gaan pakken. Scenario schaamteloos wijzigt.* Gert met del zuster naar zolder vertrekt om 'verzorgd' te worden.
quote:Voor jou altijd Scopio....
Op zondag 22 september 2002 23:07 schreef Scope het volgende:[..]
Ik dacht de F_L de zuster was
quote:Nou effe niet miepen, spreiden die benen, en probeer te ontspannen.
Op zondag 22 september 2002 23:08 schreef Jappie het volgende:[..]
En sinds wanneer ben jij de regisseur ???
![]()
![]()
quote:Whoehoehoehoe!!!
Op zondag 22 september 2002 23:09 schreef fashionably_late het volgende:
Voor jou altijd Scopio....
quote:Hahahaha! Ron Jeremy is ook weer bezig!
Op zondag 22 september 2002 23:09 schreef Gert het volgende:
Nou effe niet miepen, spreiden die benen, en probeer te ontspannen.
quote:*zucht*
Op zondag 22 september 2002 23:09 schreef Gert het volgende:[..]
Nou effe niet miepen, spreiden die benen, en probeer te ontspannen. :p
Voorover gebukt gaat staan (met tranen in mun ogen trouwens
)
quote:......maak je het niet te lang Bep ???
Op zondag 22 september 2002 23:13 schreef Jappie het volgende:[..]
*zucht*
Voorover gebukt gaat staan (met tranen in mun ogen trouwens
)
quote:Gert -> zuster
Op zondag 22 september 2002 23:13 schreef Tante Bep het volgende:
ja wie doet nou wat en met wiegek van als mensen zo maar uit hun rol stappen
Fijne avond met haar hè!!!
quote:schat, je smeekt strak om meer, geloof me
Op zondag 22 september 2002 23:14 schreef Jappie het volgende:[..]
......maak je het niet te lang Bep ???
![]()
quote:He's loving every minute of it....
Op zondag 22 september 2002 23:14 schreef Jappie het volgende:[..]
......maak je het niet te lang Bep ???
![]()
quote:
Op zondag 22 september 2002 23:17 schreef fashionably_late het volgende:
Gert....check de nurse!!!Fijne avond met haar hè!!!
* grote stevige zuster handschoenen aan ziet doen
* geen leedvermaak meer om Jappie heeft
quote:ouwa...Magt ik hier als onderdanige zegt maar ook speciale verzoeknummertjes aanvragen?
Op zondag 22 september 2002 23:18 schreef Tante Bep het volgende:[..]
schat, je smeekt strak om meer, geloof me
quote:* NU pas gefacineert toekijkt!!!
Op zondag 22 september 2002 23:19 schreef Gert het volgende:[..]
SMIECHT!!!
* grote stevige zuster handschoenen aan ziet doen
* geen leedvermaak meer om Jappie heeft
quote:Dit!
Op zondag 22 september 2002 23:21 schreef Tante Bep het volgende:
*Bep vraagt zich af, als scope fl "doet" en bep jappert "verzorgt" wie dan die zuster is*
quote:nee
Op zondag 22 september 2002 23:21 schreef Jappie het volgende:[..]
ouwa...Magt ik hier als onderdanige zegt maar ook speciale verzoeknummertjes aanvragen?
quote:o god daar heb je Roache ook nog! nou wordt ut pas echt feest
Op zondag 22 september 2002 23:23 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Dit!
[afbeelding]
quote:OOOwww!!! Wáár zijn de potten vaseline?????????
Op zondag 22 september 2002 23:26 schreef Tante Bep het volgende:[..]
o god daar heb je Roache ook nog! nou wordt ut pas echt feest
* verdere medische behandeling niet noodzakelijk acht en zuster vriendelijk bedankt voor de inspanningen.
* moe op zolder in slaap valt, alleen nog een keer even wakker schrikt van kreet Jappie.
quote:
Op zondag 22 september 2002 23:26 schreef Tante Bep het volgende:[..]
o god daar heb je Roache ook nog! nou wordt ut pas echt feest
quote:
Op zondag 22 september 2002 23:27 schreef fashionably_late het volgende:[..]
OOOwww!!! Wáár zijn de potten vaseline?????????
quote:
Op zondag 22 september 2002 23:28 schreef Gert het volgende:[..]
jij bent gevaarlijk vandaag!
Beterschap beloofd...
quote:*rochelt*
quote:roache niet komuh vanavond?
quote:Wrom nie????
Op zondag 22 september 2002 23:43 schreef itsme het volgende:[..]
roache niet komuh vanavond?
quote:Lekkere domina ben jij...
Op zondag 22 september 2002 23:40 schreef Tante Bep het volgende:[..]
*rochelt*
Midden in mun bakkes... ![]()
Huiswaarts gaat
quote:geenideetwasmaareengokje
Op zondag 22 september 2002 23:51 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Wrom nie????
me go slapos me nacked.
me grote kus blazen.
oei * itsme heeft tanden niet gepoetst, walm jullie kant op
waar is mijn duivelse smiley gebleven
quote:ja als jij je ineens omdraait
Op zondag 22 september 2002 23:51 schreef Jappie het volgende:[..]
Lekkere domina ben jij...
Midden in mun bakkes...
Huiswaarts gaat
![]()
zeg je, waar je broek is? oh die hangt ergens beneden..... doei!
quote:nacked? meid kom derbij
Op maandag 23 september 2002 00:00 schreef itsme het volgende:[..]
geenideetwasmaareengokje
me go slapos me nacked.
me grote kus blazen.oei * itsme heeft tanden niet gepoetst, walm jullie kant op
waar is mijn duivelse smiley gebleven
oef *meur wegwappert*
maar dan inderdaad wel eerst even tandjes poetsen, ook sado heeft z'n grenzen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 23-09-2002 00:08]
quote:ik ga mee lievurt
Op maandag 23 september 2002 00:13 schreef fashionably_late het volgende:
Ook slapen gaat![]()
Beppie, ik lig op zolder...
anders krijg ik als enige op m'n donder van kjoetie
quote:Deze jongen gaat maar even met één oog een filmpje kijken, met het andere oog wat surfen... en een drankje drinken met beide handen om maar niets te morsen...
Op maandag 23 september 2002 01:17 schreef whitekaos het volgende:
Ik zou ook moeten gaan slapen mischien.
Hmmm eerst nog een spelletje
O, moesten jullie ook?
quote:Oeps, sorry ik heb effe staan beppen onderweg
Op maandag 23 september 2002 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Nou??? Waar zijn de amandelbroodjes nou? Ik zoek me een ongeluk, maar niets te vinden.... Dan eerst maar een koppie koffie...
*schaal amandelbroodjes neerzet*
heb jij er een lekker vers bakkie koffie bij dan?
quote:*snel de latex handschoenen en het verpleegsterskapje van FL achter de bar mikt*
Op maandag 23 september 2002 11:41 schreef Simba het volgende:
Goedemorgen.
de onschuldige leeuw stapt ff lekker het altijd onschuldige jazz-cafe in
Mag ik ook een koffie?
haai simba!
quote:Ik heb heerlijke verse koffie gezet net... Twee potten zelfs... een mét en een zonder cafeine.... En een doosje zoetjes, dus voor de liefhebber is alles weer aanwezig.
Op maandag 23 september 2002 11:47 schreef Tante Bep het volgende:
Oeps, sorry ik heb effe staan beppen onderweg*schaal amandelbroodjes neerzet*
heb jij er een lekker vers bakkie koffie bij dan?
Maar neem een bakkie koffie.... lekker sterk!!!
quote:Nou da's ook een leuke binnenkomer, het is toch al zo'n gevoelig leeuwtje straks durft ie niet meer binnen te komen!
Op maandag 23 september 2002 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Hé Simba.... je had een verkeerde quote geplaatst net![]()
De zin klopte wel, maar de persoon die het zei niet...Maar neem een bakkie koffie.... lekker sterk!!!
Mag ik een koffie met 3 dubbele caffeine alsjeblieft dan krijg ik m'n ogen misschien open.
Die koffie!
uh, uh
lekker ![]()
uh sterk
quote:Nou, doet mij dan ook maar een bakkie.
Op maandag 23 september 2002 12:02 schreef Simba het volgende:
Simba neemt een slokje en z'n ogen springen wijd openDie koffie!
uh, uh
lekker
uh sterk
* smells like burnin' rubber *
Was het leuk kinders? Wel de veiligheidsregels in 8 genomen naar ik aanneem?
Niet ineens met beide handjes tegelijk, en al zeker niet te enthousiast applaudiseren.
We gezellig hier zo op de vroege middag!
quote:ja sorry die zoldersessie kwam ineens op als.... nah ja je weet wel
Op maandag 23 september 2002 13:45 schreef Roache_ het volgende:
Omfg, waarom mis ik altijd alles?!?!* smells like burnin' rubber *
Was het leuk kinders? Wel de veiligheidsregels in 8 genomen naar ik aanneem?
Niet ineens met beide handjes tegelijk, en al zeker niet te enthousiast applaudiseren.We gezellig hier zo op de vroege middag!
't was errug leuk vond ik, (die FL kan er ook wat van zeg!)
tuuk zijn we veilig bezig geweest, we hebben eerst de muren met komo vuilniszakken afgeplakt tegen 't spetteren.
zeker gezellig zo met al die BB die hards, ben je lekker vrij vandaag Roache?
en hoest met Simbaatje, heeft de chaletfundering al het noodweer doorstaan van de afgelopen maanden of heb je moeten hozen?
Welnu, ik ga eens aan de afwas. Die vuilniszakken kunnen we nog best hergebruiken denk ik, dus die sop ik meteen effe mee. Joechei!
Simba heeft een foto in zijn hand.
quote:Wat een mooi huissie heb je daar gemaakt tijgertje!!
Op maandag 23 september 2002 15:57 schreef Simba het volgende:
Allemaal doorstaan
Zo'n 20 mter verder zijn wat huisjes ondergelopen maar bij mij is de grond wat hoger,
Een handoekje was genoeg om de regenspetters weg te halen.Simba heeft een foto in zijn hand.
*Handen ook maar es laat wapperen en de hele boel WET gaat SWIFFEREN.
quote:Bep=rans
Op maandag 23 september 2002 14:40 schreef Tante Bep het volgende:[..]
we hebben eerst de muren met komo vuilniszakken afgeplakt tegen 't spetteren.
![]()
hozen?
Roacheje
bijna klaar met de afwas?
die van mij is godzijdank gedaan. wat een gorigheid
* itsme zit aan de dove
quote:Bep=lekker smeerpijpie
Op maandag 23 september 2002 16:24 schreef Gert het volgende:[..]
Bep=rans
Gert (borrel? of zijn wij niet on speaking-terms?),
F_L, Bep, Simba, itsme, inderdaad, volle bak. Gezelly!
quote:Tuurlijk wel een borrel!
Op maandag 23 september 2002 16:35 schreef Roache_ het volgende:
Pfieuw.Gert (borrel? of zijn wij niet on speaking-terms?),
F_L, Bep, Simba, itsme, inderdaad, volle bak. Gezelly!
quote:Itsme, je had 'r gisteren moeten zien, met die lange latex handschoenen , lieslaarzen, en verder niets aan! En dan maar wroeten. Zo lekker smeerpijperig!
Bep=lekker smeerpijpie

't Is iets meer dan een centimeter geworden en dat ijs, tja, dat denk je maar weg hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |