quote:Op zondag 21 juli 2013 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
gvdkk warm hier ik word helemaal para
brood is voor faggots. Eet gewoon brinta en eieren zijn ook lekker zonder broodquote:Op zondag 21 juli 2013 14:20 schreef Levolution het volgende:
Moest brood minderen.
Drie eieren op 1 boterham.
FML
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
brood is voor faggots. Eet gewoon brinta en eieren zijn ook lekker zonder brood
watquote:Op zondag 21 juli 2013 14:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.
Fijn in de file staan om vervolgens op iemands lip te zitten.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:18 schreef seto het volgende:
zo ff lekker naar strandje hoor
#denhaag #masterthugs #lovemylife
Moet je eens een omelet met kaas erover proberen.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel lekker maar eieren zonder brood vult voor geen meter.
Lol ik eet wel eens 6 eieren als omelet met 25 gram boter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
wat
Als ik 4 hardgekookte eieren eet zit ik propvol
Zie vorige post.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je eens een omelet met kaas erover proberen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol ik eet wel eens 6 eieren als omelet met 25 gram boter.
Niet vol.
Dat Endo Lifequote:
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijdquote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fijn in de file staan om vervolgens op iemands lip te zitten.![]()
Ik heb m'n opblaasbare bubblebad opgezet...
Ben onverzadigbare eter (srs, sta er bekend om), als kind was ik dik, na het avondeten pakte ik nog altijd brood om het in het bakvet van het vlees te dippen of in de restantolie van de salade.quote:
Beter.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijd
Ik zou echt niet naar een randstad-strand kunnen. Zou na 10 minuten vast zitten omdat ik 5 mocros heb omgelegdquote:Op zondag 21 juli 2013 14:30 schreef seto het volgende:
[..]
Ben er in 10 minuten met de tram en ik weet waar het rustig is altijd
Shut up for life (srs)quote:Op zondag 21 juli 2013 14:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou echt niet naar een randstad-strand kunnen. Zou na 10 minuten vast zitten omdat ik 5 mocros heb omgelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |