quote:
Dat zegt mijn foon ook als ik hem in de zon zou laten liggen. Heeft ie 1 keer gedaan en dus doe ik het maar niet meerquote:Op zondag 21 juli 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ipad zegt dat hij het te warm vind in de zon om iets te doen
Ik vind ze super maar voel me er vaak wat opgelaten bij omdat niet veel mensen een hoed dragen. Ze kijken zo naar jequote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik hou niet van hoeden, ik heb geen hoedenhooft
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik jou niet had herkend in de fotoquote:Op zondag 21 juli 2013 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom niet puckzz? Ik vind die nog steeds leuk
Ik ga ook eens mijn zwembadje opzetten
Ja, ziet er naar uit dat ik een echt boek moet gaan kopenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat zegt mijn foon ook als ik hem in de zon zou laten liggen. Heeft ie 1 keer gedaan en dus doe ik het maar niet meer
Ereaderquote:Op zondag 21 juli 2013 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ziet er naar uit dat ik een echt boek moet gaan kopen
Ja doen! Mensen kijken alleen omdat ze willen dat ze ook een hoed hadden meegenomenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik mijn strooien cowboy hoed mee ga nemen. Hij is al zo lekker in model en heel fijn enzo. Maar ook alweer zo afgezaagd
Dat kan ook natuurlijk. En verder omdat ie mij uiteraard geweldig staatquote:Op zondag 21 juli 2013 15:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja doen! Mensen kijken alleen omdat ze willen dat ze ook een hoed hadden meegenomen
Neequote:
Ik vind de temperatuur nu ook gewoon lekker hoorquote:
Ja, maar evengoed bedankt voor de tips!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
Zaadziki![]()
Ermahgerd die hou ik erin!
En het was alleen maar mijn recept hè? Je hebt het zelf gemaakt
Deze buurvrouw ook al?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
En aangezien ik toch al het predikaat Tokkie heb van de buurvrouw zit ik nu geheel volgens het vooroordeel in de tuin mijn benen te epileren
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
En aangezien ik toch al het predikaat Tokkie heb van de buurvrouw zit ik nu geheel volgens het vooroordeel in de tuin mijn benen te epileren
Ja ik ook, heb net met mijn voeten in een bak water gezeten maar dat is het toch niet helemaal.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:41 schreef megamandy het volgende:
Boooh ik zou ook wel een zwembadje willen
Deutschland, mijn ma gaat iedere maand omdat alles goedkoper is en morgen ben ik vrij dus ga ik mee.quote:
DMquote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deutschland, mijn ma gaat iedere maand omdat alles goedkoper is en morgen ben ik vrij dus ga ik mee.
oh die DMquote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deutschland, mijn ma gaat iedere maand omdat alles goedkoper is en morgen ben ik vrij dus ga ik mee.
Neinz, kijken of ik daar een zandlakje kan vinden van pZWEIquote:Op zondag 21 juli 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh die DM
Ik dacht Fok! DM, Deborah Milano maar niet aan DM drogisterij
die zijn velen tof.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neinz, kijken of ik daar een zandlakje kan vinden van pZWEI
Tof! Als je het niet erg vindt, en ze tegenkomt, zou je er dan misschien ook voor mij mee willen nemen?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neinz, kijken of ik daar een zandlakje kan vinden van pZWEI
Is goedquote:Op zondag 21 juli 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof! Als je het niet erg vindt, en ze tegenkomt, zou je er dan misschien ook voor mij mee willen nemen?
Maar is dat rooster dan nu al bekend voor jou? Ik heb net via google de site voor mijn rooster gezocht maar er valt nog niets te beleven vanaf septemberquote:Op zondag 21 juli 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vakken gekozen en rooster opgeschreven, vol rooster is vol
Ja vakken gekozen en collegedagen opgeschreven. Ze zijn de ESG aan het bijwerken.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar is dat rooster dan nu al bekend voor jou? Ik heb net via google de site voor mijn rooster gezocht maar er valt nog niets te beleven vanaf september
En als ik mijn klas invulde kreeg ik wel vorig semester vanalles te zien mhehe.
Dat hoort er toch gewoon bij te staan?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
Heb gereageerd op een kamer is onzelfstandig en sta nu op een 4e plek, is in Hoofddorp dus meestal reageren er ook maar 5 mensen ofzo op die dingenAlleen kan ik nu niet zo snel vinden of daar nu inspraak is ja of nee en of dus met mijn 4e plek sowieso langs mag komen.
Nog twee dagen wachten en dan zal ik het wel te horen krijgen
Naja ik zie het er niet bij staan dus ga vanuit dat het echt alleen wordt toegewezen door op welke plek je staat.quote:
Oh wacht, dat is ook DUWO, die hebben de inspraakregels veranderd, daar kan het ook mee te maken hebben.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik zie het er niet bij staan dus ga vanuit dat het echt alleen wordt toegewezen door op welke plek je staat.
Kom er wel net achter dat ik vanuit daar alsnog rond de 50min moet reizen richting amfiMaar in ieder geval wel beter dan 3u
Ja daar was ik net aan het zoekenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is ook DUWO, die hebben de inspraakregels veranderd, daar kan het ook mee te maken hebben.
Anders moet je even op de site van duwo zelf kijken, daar staan alle woningen ook op. Misschien staat daar meer info.
Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 08:46 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh!
Krijg bericht dat mijn jumpsuit pas weer 29 juli binnen komt... Of ik mag een andere kiezen: http://www.fashionize.nl/(...)&group_id=57&lang=NL
Maar ik vind die groene eik het leukst... toch?
Ik lollerde om haargrensquote:Op maandag 22 juli 2013 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag tóch mijn velrozen lindy bop jurk aandan maar cleavage. Mijn collega van 62 liep vrijdag met een split tot de haargrens dus kan dit ook
Cleavagequote:Op maandag 22 juli 2013 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag tóch mijn velrozen lindy bop jurk aandan maar cleavage. Mijn collega van 62 liep vrijdag met een split tot de haargrens dus kan dit ook
Velrosenquote:Op maandag 22 juli 2013 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Want het is binnen beter als buiten vanmiddagquote:Op maandag 22 juli 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Aangegeven dat ik wacht op de groene
[..]
VelrosenTetten
![]()
Soberso te warm om steeds achter de pc te zitten... Tenzij werken.. damn
Het is nooit te warm om in een bak water te ploeterenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Want het is binnen beter als buiten vanmiddag
Het is ook vakantie en superwarm. Dan mag je ook wel wat 'losser' kleden toch? Paul heeft vandaag ook korte mouwen aangedaan, fuck dat.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ja je hebt ook gelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
priem. gewoon alle sokken wegpleuren en alleen maar dezelfde sokken in wit en zwart kopen, scheelt hoop opvouwtijd
Gewoon allemaal los in z'n sokkenla gooienquote:Op maandag 22 juli 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja je hebt ook gelijkWat cif ook gedaan heeft (een boel dezelfde gekocht); maar de andere draagt ie ook nog... dus uiteindelijk zitten we nog steeds met een hoop verschillende sokken door elkaar.
En ik ook; want ik ben dan weer zo gek om allemaal verschillende kleuren te kopen etc etc...
Eik moet ik het ook gewoon doen idd
Cif heeft ook z'n polo's aan naar het werk momenteel want vakantieperiode
Ik heb 1 keer alles weggegooid en bij de hema lange sokken in wit en zwart en korte sokjes in wit en zwart gehaald, en dan een hele lading, echt ideaal hoor zodra het uit de was komt kan je het of in een lade flikkeren want je hoeft de sokken niet bij elkaar te zoeken of je kan ze ff snel opvouwen wat ook veel sneller gaat ook zo.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja je hebt ook gelijkWat cif ook gedaan heeft (een boel dezelfde gekocht); maar de andere draagt ie ook nog... dus uiteindelijk zitten we nog steeds met een hoop verschillende sokken door elkaar.
En ik ook; want ik ben dan weer zo gek om allemaal verschillende kleuren te kopen etc etc...
Eik moet ik het ook gewoon doen idd
Cif heeft ook z'n polo's aan naar het werk momenteel want vakantieperiode
Vanmorgen om 7u was het al 19 gradenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:27 schreef Diconnected het volgende:
Nu al 26 graden binnen, gok dat mijn kamer nu wel 30 is met de zon erop![]()
Straks weer een huis bezichtiging met vriendin en daarna naar de Primark, hoop dat het rustig is en iedereen op het strand ligt
Ja scheelt iig een hoop uitzoeken dan idd ! Nu is het telkens kijken of die ene zwarte wel bij de andere past.. Want de 1 heeft een iets bredere band en en en.. arrghhhquote:Op maandag 22 juli 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer alles weggegooid en bij de hema lange sokken in wit en zwart en korte sokjes in wit en zwart gehaald, en dan een hele lading, echt ideaal hoor zodra het uit de was komt kan je het of in een lade flikkeren want je hoeft de sokken niet bij elkaar te zoeken of je kan ze ff snel opvouwen wat ook veel sneller gaat ook zo.
SF heeft ook allemaal verschillende, k heb al gezegd dat als ie ooit wilt smaen ownen al zijn sokken weggaat en hij ook gewoon dezelfde moet kopen want ik ga er niet aan beginnende sokken van hem die nu bij mij liggen tyf k allemaal in een bak en dan mag hij het zelf uitzoeken
Ik gebruik deze methode ook, alleen is een deel van de zwarte sokken vaker gewassen en dus lichter dan de anderen. En ik heb sokken met dikke zolen die ik in de winter fijn vind, maar in de zomer wil ik ze weer met gewone zolen. Plus dat ik dan toch een paar van die wandelsokken heb die weer anders zijn. Ik faal in mijn eigen systeemquote:Op maandag 22 juli 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer alles weggegooid en bij de hema lange sokken in wit en zwart en korte sokjes in wit en zwart gehaald, en dan een hele lading, echt ideaal hoor zodra het uit de was komt kan je het of in een lade flikkeren want je hoeft de sokken niet bij elkaar te zoeken of je kan ze ff snel opvouwen wat ook veel sneller gaat ook zo.
SF heeft ook allemaal verschillende, k heb al gezegd dat als ie ooit wilt smaen ownen al zijn sokken weggaat en hij ook gewoon dezelfde moet kopen want ik ga er niet aan beginnende sokken van hem die nu bij mij liggen tyf k allemaal in een bak en dan mag hij het zelf uitzoeken
Ik winquote:
Ja dat wel iddquote:Op maandag 22 juli 2013 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Wel handig om nu huizen te bezichtigen, weet je meteen wat je kunt verwachten qua warmte binnen. Wij hebben dit huis ook bekeken met mooi weer (niet zó heet, maargoed), dus konden dat mooi meenemen in het besluit
Je hebt wel vaak dingen die je jonger maken, maar als jij een korte broek met bloemetjes aan hebt kan dat prima, het ligt er gewoon aan wat de rest van je outfit is die je erbij doet!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoef me voor mijn werk natuurlijk niet formeel netjes te kleden. Maar ik begin me steeds vaker af te vragen of ik me niet te jong kleed voor m'n leeftijd. Ik geef jullie allemaal de schuld, voor ik in dit topic kwam heb ik er nooit over nagedacht.
Ik heb nu een short aan, wit met bloemetjes erop. Heel erg casual, ook een beetje jong. Voornaamste reden dat ik hem aan heb is omdat hij zo lekker zit. En nu zit ik dus te twijfelen of ik dit nog wel moet doen op werkdagen.
De pest is ook dat ik hem zelf echt heel leuk vind en ik vind dat hij me goed staat. Enige twijfel die ik dus heb is of ik er niet te oud voor ben.
teringquote:Op maandag 22 juli 2013 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik win29 graden volgens de termostaat
En zo warm vind ik het niet eens, gewoon lekker![]()
![]()
Hoewel de plafondventilator wel enorm helpt
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
uik deed vanochtend de kattenkamer open en milo lag op de grond, mika huppelde wel gelijk naar de woonkamer. na tijdje zat k in de woonkamer en riep milo om te kijken of hij ook zou komen, komt ie aansloffen, en net na de deuropening van de woonkamer ploft hij weer op de grond neerzo van JEZUS K BEN ER HOOR K GA WEER LIGGEN
Mop, ik ben 34 en heb net een roodkapje-tas besteld. Lekker aandoen hoor!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoef me voor mijn werk natuurlijk niet formeel netjes te kleden. Maar ik begin me steeds vaker af te vragen of ik me niet te jong kleed voor m'n leeftijd. Ik geef jullie allemaal de schuld, voor ik in dit topic kwam heb ik er nooit over nagedacht.
Ik heb nu een short aan, wit met bloemetjes erop. Heel erg casual, ook een beetje jong. Voornaamste reden dat ik hem aan heb is omdat hij zo lekker zit. En nu zit ik dus te twijfelen of ik dit nog wel moet doen op werkdagen.
De pest is ook dat ik hem zelf echt heel leuk vind en ik vind dat hij me goed staat. Enige twijfel die ik dus heb is of ik er niet te oud voor ben.
Misschien moet ik vaker naar Fred kijken met z'n Bazinga-tshirtquote:Op maandag 22 juli 2013 10:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Schaar je bent nog niet hoogbejaard hoor
En bij de een past zulke kleding gewoon beter dan bij de ander. Als jij je er goed in voelt moet je dat lekker blijven dragen
Een paars hemdje met kleine paarse vlindertjes eropquote:Op maandag 22 juli 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak dingen die je jonger maken, maar als jij een korte broek met bloemetjes aan hebt kan dat prima, het ligt er gewoon aan wat de rest van je outfit is die je erbij doet!
Lol, drama queensquote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
uik deed vanochtend de kattenkamer open en milo lag op de grond, mika huppelde wel gelijk naar de woonkamer. na tijdje zat k in de woonkamer en riep milo om te kijken of hij ook zou komen, komt ie aansloffen, en net na de deuropening van de woonkamer ploft hij weer op de grond neerzo van JEZUS K BEN ER HOOR K GA WEER LIGGEN
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
De mormels hier liggen ook de hele dag in coma met z'n tweeënquote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mop, ik ben 34 en heb net een roodkapje-tas besteld. Lekker aandoen hoor!
Ik heb gepoogd om even een stukje te fietsen met Co gisteravond toen het afgekoeld was. Was een kort ritje, hij wilde nietquote:Op maandag 22 juli 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Samson is wel uitgeteld voor de hele dag als ik em meepak lopen/skaten iig
Loki sprong gisteravond per ongeluk in de nieuwe watertafel van Stef die we nog niet geleegd hadden, hij leek het niet heel fijn te vinden. Hij deed een soort van flip-180 in mid-air en zweefde zonder het water echt aan te raken de tuin weer inquote:Op maandag 22 juli 2013 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb de katten gister paar keer helemaal nat gemaakt, vonden ze heerlijk
Ik vind het met dit weer zo lekker om de hele dag in de zon/schaduw te liggen stinken en dan om een uur of 5 te douchenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:52 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik nog eens proberen te douchen of heb ik dat moment al laten passeren?
ermnermquote:
Daar zat ik ook aan te denken, na een x tijdstip nog douchen is zo kut afdrogen want dan blijf je zo nattig.. Maar ik heb gisteren heen en weer gefietst naar Scheveningen en ik moet nog even naar de winkel en ik weet niet of ik dat durf in mijn huidige staat van zijn. Ik ruik naar een lang weekend lowlands (minus de alcoholwalm).quote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het met dit weer zo lekker om de hele dag in de zon/schaduw te liggen stinken en dan om een uur of 5 te douchen![]()
Doe ik op vakantie ook altijd.
Had gisteren wel ultiem vakantiegevoel, toen ik 's avonds de hont ging uitlaten hoorde ik krekels
Samson vind er echt niks aan...quote:Op maandag 22 juli 2013 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb de katten gister paar keer helemaal nat gemaakt, vonden ze heerlijk
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb gepoogd om even een stukje te fietsen met Co gisteravond toen het afgekoeld was. Was een kort ritje, hij wilde niet
Phehe, kadders en warm weer. Herman laat zich ook gewoon vallen nu. Hij ging zelfs bijna in de douche zitten gisteren, maar het water stroomde te hardquote:Op maandag 22 juli 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja dan maar huillie, maar ik trek het gewoon niet door die prednison joh, ik heb er écht veel last vanquote:
owquote:Op maandag 22 juli 2013 11:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja dan maar huillie, maar ik trek het gewoon niet door die prednison joh, ik heb er écht veel last van![]()
Uh das ook echt klote als het vooral door de medicijnen komt ookquote:Op maandag 22 juli 2013 11:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja dan maar huillie, maar ik trek het gewoon niet door die prednison joh, ik heb er écht veel last van![]()
Ik ga zo de koelkast uitruimenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh das ook echt klote als het vooral door de medicijnen komt ook
Hele middag in een bak ijs zitten
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Molo het volgende:
Iedereen die me een weerhuilie vindt mag dood vallenik voel me gewoon klote met dit weer, op naar de 20°
IJskoffiequote:
Komt omdat je een kort pittig kapsel hebtquote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Molo het volgende:
Iedereen die me een weerhuilie vindt mag dood vallenik voel me gewoon klote met dit weer, op naar de 20°
natuurlijk anders hebebn we nix om op te zeuren!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:28 schreef Incantrix het volgende:
Klassificeert mijn kapsel zich ook als kort en pittig?
Badje?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ik ga meedoen met de koters van hierachter.
Zeurenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk anders hebebn we nix om op te zeuren!
Ik geef het het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:28 schreef Incantrix het volgende:
Klassificeert mijn kapsel zich ook als kort en pittig?
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef het het voordeel van de twijfel.
Huilieën.
Gisteren ook al de hele middag.quote:
Jaaaaa, te gek toch? Stef krijgt nu ook een extra set kleding mee, 1 om nat te maken en 1 reservequote:Op maandag 22 juli 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kinderen doen de slimste dingen met dit weer: Alles uittrekken en in alles springen wat nat is zonder zich zorgen te maken of het gezond is![]()
Op de BSO zouden we met dit weer gezegd hebben "ok, laat het hele programma maar zitten en haal de tuinslang![]()
Goede baan was dat toch
Briljant is dat.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kinderen doen de slimste dingen met dit weer: Alles uittrekken en in alles springen wat nat is zonder zich zorgen te maken of het gezond is![]()
Op de BSO zouden we met dit weer gezegd hebben "ok, laat het hele programma maar zitten en haal de tuinslang![]()
Goede baan was dat toch
Wij zeiden de ouders altijd om met warm weer ongeacht het programma altijd zwemkleding mee te gevenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaaaa, te gek toch? Stef krijgt nu ook een extra set kleding mee, 1 om nat te maken en 1 reserve
Wat léukquote:Op maandag 22 juli 2013 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisteren ook al de hele middag.
Straks mijn tas ontharen en maar weer naar huis, scheelt in het lawaai.
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IJskoffie![]()
Ik heb er een project van gemaakt en ik denk dat ik inmiddels de perfecte IJskoffie maak![]()
Plus: er zit nauwelijks wat in, maar het vult als een malle
Stef's kdv vraagt er niet om, maar met dit weer spelen ze altijd met water dus ik geef maar gewoon extra spullen mee. Ik zal zo eens kijken voor waterschoenen oid voor in zijn tas, misschien ook wel handig.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij zeiden de ouders altijd om met warm weer ongeacht het programma altijd zwemkleding mee te geven. En voor het geval dat hadden we een bak met zwemspul voor de kinderen die niks hadden
Ik kan ze niet zien, maar zo te horen niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat léukkrijgen die kinders geen bak water om zich mee te vermaken? We hebben gisteren een wasmachine lekbak gekocht en op een kindertafel in de tuin gezet. Zandspeelgoed en water erin, slotje opgelost.
Ja of nog ff naar t strand lopen want nog geen minuut lopenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Koffie.. warme koffie![]()
![]()
Maar ik kan nu ook niet zeggen dat ik het echt warm heb in een kantoorruimte met 22 gradenIdeaal zelfs !
Ik vind het heerlijk om eindelijk eens een goeie zomer te hebbenThuis komen van het werk en gewoon nog even buiten kunnen zitten met een boek
![]()
Heeerrrlijk
Dat is echt wel te gek ja! Lekker buiten eten, gewoon ff je vlees bbqen ipv aan de kookplaat te gaan staan.. Zo chillquote:Op maandag 22 juli 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Koffie.. warme koffie![]()
![]()
Maar ik kan nu ook niet zeggen dat ik het echt warm heb in een kantoorruimte met 22 gradenIdeaal zelfs !
Ik vind het heerlijk om eindelijk eens een goeie zomer te hebbenThuis komen van het werk en gewoon nog even buiten kunnen zitten met een boek
![]()
Heeerrrlijk
Ik weet wel zeker, anders hoorde je speelgeluiden en gespetterquote:Op maandag 22 juli 2013 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan ze niet zien, maar zo te horen niet.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Quizbattle op mijn oude telefoon die alle meldingen sinds de laatste keer dat ik hem gebruikt heb geeft. NONSTOP TRILLEN.
Jaloerrssssquote:Op maandag 22 juli 2013 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja of nog ff naar t strand lopen want nog geen minuut lopen
Welke naam heb je in QB?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Quizbattle op mijn oude telefoon die alle meldingen sinds de laatste keer dat ik hem gebruikt heb geeft. NONSTOP TRILLEN.
Ik snap ook niet dat ze niet gaan zwemmen met die koters, er zit een goeien (gratiesj) zwemplek op vijf minuten fietsen en allebei de ouders zijn thuis.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker, anders hoorde je speelgeluiden en gespetter
Sowieso kost een ploeterbadje maar 5 euro ofzo... Haal zo'n ding in huis en zet het in de tuin! Wedden dat ze zich de hele middag vermakenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze niet gaan zwemmen met die koters, er zit een goeien (gratiesj) zwemplek op vijf minuten fietsen en allebei de ouders zijn thuis.
Dat is gewoon zieligquote:Op maandag 22 juli 2013 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze niet gaan zwemmen met die koters, er zit een goeien (gratiesj) zwemplek op vijf minuten fietsen en allebei de ouders zijn thuis.
Katters en tassenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, tas ontharen en kat ongelukkig maken, want nieuwe favo slaapplek gaat weer met mij mee naar huis.
Minder vermoeiend ook dan de hele middag gejank aan je kop ook lijkt me. Oh well.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sowieso kost een ploeterbadje maar 5 euro ofzo... Haal zo'n ding in huis en zet het in de tuin! Wedden dat ze zich de hele middag vermaken
Heeeeeel veel plezier!!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar laptop gaat uit. Op naar Italië!
Fijne vakantie!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goeie naam welquote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de zee is koudik blijf wel lekker op t zand
Fijne vakantiequote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gooi haar in een bak met water, dat vinden kinderen leukquote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef Incantrix het volgende:
Het eeuwige dilemma: laat ik haar slapen op mijn schoot of probeer ik haar over te leggen in bed met het risico dat ze wakker wordt?
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gooi haar in een bak met water, dat vinden kinderen leuk![]()
Nee?
oh buhquote:Op maandag 22 juli 2013 11:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo lang ze slaapt niet denk ikstraks wel
Sjaan, die quote is denk ik verkeerd
Dat is vast ook welquote:Op maandag 22 juli 2013 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh buhMAAR DE NAAM VAN T STRAND IS OOK BEST TOF
ik woon aan het strand, strand van ijburg = blijburgquote:Op maandag 22 juli 2013 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is vast ook wel
Welk strand ga je?
Ah, da's wel blij jaquote:Op maandag 22 juli 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik woon aan het strand, strand van ijburg = blijburg
Priemke; en heeeelll veel plezierquote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
In bed leggen en dan oordopjes in doenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef Incantrix het volgende:
Het eeuwige dilemma: laat ik haar slapen op mijn schoot of probeer ik haar over te leggen in bed met het risico dat ze wakker wordt?
Wij gaan ook nooit in de zomer, tenzij avond, om te picknickenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Strand op 5 minuten hebben en er nooit heengaan in de vakantie want veel te druk
Jodokus heeft zaterdag een zwembad gekocht, we hadden gehoopt een mooie grote te hebben maar die 2,37x2,37 sloeg op de buitenmaat en als hij dan héle dikke luchtkamers heeft van zijkanten blijft er aan de binnenkant niets over
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In bed leggen en dan oordopjes in doen![]()
![]()
Nee?
Dat doen wij ook, avondeten op het strand en dan nog ff poedelen en dan naar huis. Zo fijn ^_^quote:Op maandag 22 juli 2013 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij gaan ook nooit in de zomer, tenzij avond, om te picknickenmijn favo strandweer is een beetje mooi herfstweer, en dan lekker lopen
en de zee is dan lekker warm.
Oh, crap, wat een baggerschijtik zou denk ik wel teruggaan om verhaal te halen eigenlijk.
Dat ja! En lekker rustig want alle dagjesmensen gaan dan net weg. Mijn lievelingsmoment welquote:Op maandag 22 juli 2013 12:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat doen wij ook, avondeten op het strand en dan nog ff poedelen en dan naar huis. Zo fijn ^_^
En tsjaEr zit al water in en alles en Jo had ook geen puf meer om nog voor een ander te kijken. Dus we laten het geloof ik maar ff zo..
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
Dezen:
[ afbeelding ]
Werkt voor geen ene meter trouwens want die tentakels blijven overal vasthangen in het gras enzoMaar het idee was leuk
FTFYquote:Op maandag 22 juli 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou gisteren mijn poedelzwembad laten liggen; zodat ik vanavond weer met mijn voeten er in kon hangen... Mocht het niet van cif want 'dan gaat het gras kapot'Ja maar.... poedelen... huuuu
Kan wel mijn inktvis speelgoed dinges aanzetten vanavond![]()
![]()
*klein kind is
*
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
Dezen:
[ afbeelding ]
Werkt voor geen ene meter trouwens want die tentakels blijven overal vasthangen in het gras enzoMaar het idee was leuk
35 euro. Als ze er 5 keer ingaan was het al de moeite waardquote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat ja! En lekker rustig want alle dagjesmensen gaan dan net weg. Mijn lievelingsmoment wel
Was 'ie duur?
"ja maar mamma het is koud"quote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
35 euro. Als ze er 5 keer ingaan was het al de moeite waard
Je hebt helmen die water sproeien.. En helmen met een waterballon erin... Ik ben een voorbeeld aan het zoekenquote:
Ohja, dat is dan nog wel te doen ja. Ik haat het zo dat ze die verhoudingen helemaal scheef soepen op de foto op de doosquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
35 euro. Als ze er 5 keer ingaan was het al de moeite waard
Looool, dat wil ik!!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt helmen die water sproeien.. En helmen met een waterballon erin... Ik ben een voorbeeld aan het zoeken
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in ieder geval. Zit volgens mij iets van een waterballon in en je kunt er stokjes uittrekken. Goede stokje eruit en je bent nat hihaho
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"ja maar mamma het is koud"
MAAKT NIET UIT, JE MOET ER NOG 2 KEER IN!
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat is dan nog wel te doen ja. Ik haat het zo dat ze die verhoudingen helemaal scheef soepen op de foto op de doosdat je een badje koopt van 1,5 meter doorsnede en op de doos staat dan een plaatje van een moeder met 3 kinderen van 7 jaar ín dat badje met nog riant ruimte over en onder water tot boven haar tepels
______
Ik weet wel dat ik daar NOOIT op vakantie gaquote:Op maandag 22 juli 2013 12:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, inderdaad zeg, stelletje debiele klapharken daaro
+1quote:Op maandag 22 juli 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik daar NOOIT op vakantie ga
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je krijgt al een maand cel als je je partner een kusje op de wang geeft_
Intertoys! Iets van een 5 euro ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Waar haal je zoiets? Of zou zo'n rondzwiep-grassproeier duur zijn?
's Morgens vroeg of heeuulll erg laatquote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wil rennen, maar als ik dat de komende tijd ga doen ga ik doodgaan denk ik.
Ja, ik ga mijn wekker maar vroeg zetten, kijken of ik mezelf er uit kan krijgen.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
's Morgens vroeg of heeuulll erg laat![]()
Velen gewicht eruit zwetenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ga mijn wekker maar vroeg zetten, kijken of ik mezelf er uit kan krijgen.
Maar met de weegschaal die nu stug op 90.0 blijft staan vind ik dat ik gewoon niet moet mekkeren en gáán.![]()
Ik zweet amper.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Velen gewicht eruit zwetenNee?
Ik moet altijd een beetje lachen om de algehele paniek in Nederland als het een keertje warm is. Het knmi heeft een code geel uitgegeven voor extreme hitte
Dan vooral dat laatste in gedachten houden als je 's ochtends de wekker hoort... + dat je er zelf eik best een kick van krijgt als je het dan tóch gedaan hebt! Ik ben ook echt een uitslaper en snooze liefst tot het allerlaatste moment; maar ik voel me een stuk fitter nu ik 's ochtends sportief doequote:Op maandag 22 juli 2013 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ga mijn wekker maar vroeg zetten, kijken of ik mezelf er uit kan krijgen.
Maar met de weegschaal die nu stug op 90.0 blijft staan vind ik dat ik gewoon niet moet mekkeren en gáán.![]()
Ik stuurde vanmorgen naar cif: Ik voel de vele kilo's verdwijnen van al dat sportief zweet gedoe...... ok toch niet...quote:Op maandag 22 juli 2013 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zweet amper.
En die paniek is wel vermakelijk inderdaad.
Doen, voelt lekker! En minder spierpijn omdat je (waarschijnlijk) niet meteen gaat zitten/liggen/hangen de rest van de dag. Ik ga morgenochtend weer om 6:45 naar buiten!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gaat zeker gaanquote:Op maandag 22 juli 2013 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga gewoon gaan.
Als ik het maar overtuigend genoeg zeg, ga ik het vast zelf geloven.
Ik heb start to run van Evy, die knal ik in Endomondoquote:Op maandag 22 juli 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Dat is ook gewoon een tracker toch? Ik bedoelde; die lessen dingen.. ev...errr...Om je conditie te verbeteren zeg maar
Of is dat ook endomondo
Uurtje of zes denk ik, dan is het hier ook altijd lekker uitgestorven.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij gaat zeker gaanen hoe vroeg ga je dan? Anders kan ik je nog ff Endomondoën ook
(wij zijn nog geen vriendjes geloof ik)
Oh zo. Ik heb Evy idd.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Dat is ook gewoon een tracker toch? Ik bedoelde; die lessen dingen.. ev...errr...Om je conditie te verbeteren zeg maar
Of is dat ook endomondo
Dat kan nog steeds hoor! Je weet o.b.v. eerdere keren ongeveer wel wat je loopt, toch? Voordeel is dat het als het goed is zorgt dat je wel je conditie verbeterd, maar niet "overrend".quote:Op maandag 22 juli 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet eik niet of het iets voor me isIk stippel liever mijn route uit en dan ga ik gewoon
Ik heb het vooral om de boel rustig op te bouwen voor mijn pootjes. Conditie is het probleem niet zo, maar m'n spieren en pezen des te meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet eik niet of het iets voor me isIk stippel liever mijn route uit en dan ga ik gewoon
Doet 'ie het zo? Vriendjes worden via de mobiele app is verwarrend.quote:
Yesquote:Op maandag 22 juli 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet 'ie het zo? Vriendjes worden via de mobiele app is verwarrend.
Ja?? Ja ik stippel het van te voren uit... Dus ik weet ongeveer wat ik loop.. Ben nu aan het kijken (ik heb runkeeper) om een paar routes toe te voegen; dan zie ik precies wat ik loop en hoe ver.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds hoor! Je weet o.b.v. eerdere keren ongeveer wel wat je loopt, toch? Voordeel is dat het als het goed is zorgt dat je wel je conditie verbeterd, maar niet "overrend".
Hoe werkt dat dan met de app? Dan zegt ie zelf wanneer je moet rusten enzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Evy zijn mp3'tjes
Maar je kan ook gewoon het schema in een appje gooien, dan heb je geen matige muziek.
Wat IJs zegt, het zijn zowel MP3's, als een los schema, dus je kunt ervoor kiezen eigen muziek te gebruiken en de schema's als interval over te nemen in een app. Bij Endomondo werkt dat best simpel, maar wel alleen in de pro app.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja?? Ja ik stippel het van te voren uit... Dus ik weet ongeveer wat ik loop.. Ben nu aan het kijken (ik heb runkeeper) om een paar routes toe te voegen; dan zie ik precies wat ik loop en hoe ver.
Ik weet gewoon niet hoe die evy werkt eikKan ik ergens downloaden? Is het een aparte app? of zijn het mp3''s die ik dan kan 'inlezen' ?
*noob*
Ja bij mij is het dus omgekeerd: Spieren zijn geen probleem; het is mijn conditie die ik moet opbouwen... Als ik echt jammer wil worden móet ik gewoon betere conditie kweken.. Ik ben nu kapot na 1 jam van 2min. en moet echt bijkomen![]()
Niet zo handig bij een sport waar je snelheid net ook heel belangrijk is
Jup! Interval = high intensity (rennen) en low intensity (wandelen). De tijdsblokken kies je dan dus zelf.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met de app? Dan zegt ie zelf wanneer je moet rusten enzo?
Ohhhhh ik snap!! Thxquote:Op maandag 22 juli 2013 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb dus het schema van start to run gepakt, en elke les in Endomondo gezet. Stuur je wel ff een printscreen hoe dat eruit ziet.
Mhehe, dan ga je wel erg hard van stapel jaquote:Op maandag 22 juli 2013 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb de mp3's die ik aanslinger vanuit endomondo, want de meeste van m'n muziek is wel heel enthousiast om op te gaan lopen.
Niet in de gratiesj versie in ieder geval. (Ik heb runkeeper om fietstochtjes op bij te houden)quote:Op maandag 22 juli 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik kan wel zelf muziek ofzo kiezen bij runkeeper; ik vraag me alleen af of ik ook zo'n schema kan instellen zoals bij endomondo. Ik denk het namelijk niet
Mja. Dan heb ik tien liedjes ofzo.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een slimme afspeellijst gemaakt met een max aantal BPM
Tof! Die wil ik ookquote:Op maandag 22 juli 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in ieder geval. Zit volgens mij iets van een waterballon in en je kunt er stokjes uittrekken. Goede stokje eruit en je bent nat hihaho
Ja dat vreesde ik al iddquote:Op maandag 22 juli 2013 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet in de gratiesj versie in ieder geval. (Ik heb runkeeper om fietstochtjes op bij te houden)
Maar zoals ik zei, ze hebben daarin ook beginnersschema's staan, gratiesj. In ieder geval een poging waard.quote:
Ik zie idd dat ik een 20 minute easy workout kan kiezen! Ga die morgen eens uittestenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, ze hebben daarin ook beginnersschema's staan, gratiesj. In ieder geval een poging waard.
Als je endomondo pro hebt dan kun je zelf intervallen instellen, maar dan moet je wel voor pro betalenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie idd dat ik een 20 minute easy workout kan kiezen! Ga die morgen eens uittesten
De training plans moet ik allemaal voor betalen.. How about no.
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je endomondo pro hebt dan kun je zelf intervallen instellen, maar dan moet je wel voor pro betalen
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je endomondo pro hebt dan kun je zelf intervallen instellen, maar dan moet je wel voor pro betalen
Nee ik ben gewoon te lamquote:Op maandag 22 juli 2013 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Het is te warm voor teruglezen denk ik
?
Ik heb reclameloos.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
Lol... Eerste les aan het luisteren (evy)... "Loop je fit met melk..."Grmfpl reclame in mijn mp3's dafuq
Mensenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:47 schreef Dwyn het volgende:
Oh handig. Er zijn geplande werkzaamheden waar mijn collegaatje nu pas achter komt en nu kan ze niet op tijd zijn. Maar dat is niet erg toch?
Niks, gewoon uit haar doppen kijken de volgende keer. Die posters hangen al minimaal week in het station.quote:
Doe mij een beetje energie.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ermehgerd ik heb te veel energie! Mijn collega's worden moe van me
Bij mij kwam ook een collega vorig weekend helemaal uitgeput aan. Jaaaaa ze had nog heel snel moeten fietsen want ze kwam op het station aan en toen kwam de trein maar niet moest ze naar een intercity station fietsen blablabla. Alsof ik medelijden moest hebben met haar.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:47 schreef Dwyn het volgende:
Oh handig. Er zijn geplande werkzaamheden waar mijn collegaatje nu pas achter komt en nu kan ze niet op tijd zijn. Maar dat is niet erg toch?
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij kwam ook een collega vorig weekend helemaal uitgeput aan. Jaaaaa ze had nog heel snel moeten fietsen want ze kwam op het station aan en toen kwam de trein maar niet moest ze naar een intercity station fietsen blablabla. Alsof ik medelijden moest hebben met haar.
Wel had ze al meerdere dagen dat weekend gewerkt en hingen inderdaad ook al poster op sinds een week dat er die dag bussen reden ipv treinen. Dus ik dat zeggen maar dat zou op haar station niet opgehangen hebben, terwijl dat dus juist een station is waar geen trein reed dat weekend, jaaaaja
Gewoon onvoorbereid dus!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en er rijden ook altijd bussen dan en als je haar moest geloven reed er niets
Awhquote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had vanochtend ook niet opgelet![]()
dus met de bus naar de arena -> met de metro naar de van der madeweg -> met de metro naar zuid, in die metro hoorde ik dat hij niet verder als rai rijdt dus rai eruit -> in de trein naar zuid -> van zuid in de metro naar amstelveenseweg
Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 15:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Awh![]()
Maar waren dat ook geplande werkzaamheden?
Hahaquote:Op maandag 22 juli 2013 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar was t na t weekend ff vergeten
morgen dus bus naar bijlmer, daar maar gelijk trein naar zuid en dan van zuid nog 1 halte metro
Wel bij de metro, tussen centraal en amstel zijn ze tot ergens in augustus bezig.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik moet woensdag nog naar Amsterdam. Hoop dat er geen werkzaamheden zijn.
ligt eraan waar je moet zijn!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik moet woensdag nog naar Amsterdam. Hoop dat er geen werkzaamheden zijn.
dit ook ja! centraal naar amstel en andersom rijdt ook niet!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel bij de metro, tussen centraal en amstel zijn ze tot ergens in augustus bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |