quote:
Dat zegt mijn foon ook als ik hem in de zon zou laten liggen. Heeft ie 1 keer gedaan en dus doe ik het maar niet meerquote:Op zondag 21 juli 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ipad zegt dat hij het te warm vind in de zon om iets te doen
Ik vind ze super maar voel me er vaak wat opgelaten bij omdat niet veel mensen een hoed dragen. Ze kijken zo naar jequote:Op zondag 21 juli 2013 14:24 schreef Diconnected het volgende:
Ik hou niet van hoeden, ik heb geen hoedenhooft
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik jou niet had herkend in de fotoquote:Op zondag 21 juli 2013 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom niet puckzz? Ik vind die nog steeds leuk
Ik ga ook eens mijn zwembadje opzetten
Ja, ziet er naar uit dat ik een echt boek moet gaan kopenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat zegt mijn foon ook als ik hem in de zon zou laten liggen. Heeft ie 1 keer gedaan en dus doe ik het maar niet meer
Ereaderquote:Op zondag 21 juli 2013 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ziet er naar uit dat ik een echt boek moet gaan kopen
Ja doen! Mensen kijken alleen omdat ze willen dat ze ook een hoed hadden meegenomenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik mijn strooien cowboy hoed mee ga nemen. Hij is al zo lekker in model en heel fijn enzo. Maar ook alweer zo afgezaagd
Dat kan ook natuurlijk. En verder omdat ie mij uiteraard geweldig staatquote:Op zondag 21 juli 2013 15:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja doen! Mensen kijken alleen omdat ze willen dat ze ook een hoed hadden meegenomen
Neequote:
Ik vind de temperatuur nu ook gewoon lekker hoorquote:
Ja, maar evengoed bedankt voor de tips!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
Zaadziki![]()
Ermahgerd die hou ik erin!
En het was alleen maar mijn recept hè? Je hebt het zelf gemaakt
Deze buurvrouw ook al?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
En aangezien ik toch al het predikaat Tokkie heb van de buurvrouw zit ik nu geheel volgens het vooroordeel in de tuin mijn benen te epileren
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:42 schreef Puckzzz het volgende:
En aangezien ik toch al het predikaat Tokkie heb van de buurvrouw zit ik nu geheel volgens het vooroordeel in de tuin mijn benen te epileren
Ja ik ook, heb net met mijn voeten in een bak water gezeten maar dat is het toch niet helemaal.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:41 schreef megamandy het volgende:
Boooh ik zou ook wel een zwembadje willen
Deutschland, mijn ma gaat iedere maand omdat alles goedkoper is en morgen ben ik vrij dus ga ik mee.quote:
DMquote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deutschland, mijn ma gaat iedere maand omdat alles goedkoper is en morgen ben ik vrij dus ga ik mee.
oh die DMquote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deutschland, mijn ma gaat iedere maand omdat alles goedkoper is en morgen ben ik vrij dus ga ik mee.
Neinz, kijken of ik daar een zandlakje kan vinden van pZWEIquote:Op zondag 21 juli 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh die DM
Ik dacht Fok! DM, Deborah Milano maar niet aan DM drogisterij
die zijn velen tof.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neinz, kijken of ik daar een zandlakje kan vinden van pZWEI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |