Dikzakquote:Op zondag 21 juli 2013 14:39 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb blijkbaar een tshirt van mn pa aan..
Of ik ben te dik of mn pa is afgevallen
Weggooien dat dingquote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Waaat dat is veel fijner![]()
De temperatuur ding achter mij staat zelfs op 34
Meer eng dan liefquote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef Dearest het volgende:
Oké komt ie
Ik was dus met mijn ouders en mijn broertje een weekendje weg naar Antwerpen + Vlissingen. Allemaal leuk en aardig en chillUur of half 6 's avonds gisteren in Vlissingen belt DrNick mij ineens maar ik was een beetje verlegen dus ik hing op :s Krijg ik ineens een smsje: Ik sta voor je hotel. Ik had dus de hele tijd geen internet maar toen ineens kwamen er een stuk of 10 whatsappjes binnen van ''ik kom eraan'' ''ik zie je'' ''omg kijk eens op je mobiel doos'' en allemaal foto's van waar hij liep enzo
Dus ik kreeg een beetje een hartaanval en ik dacht van wtf ga weg omg stalker
Dus ik helemaal boos op hem worden en ik wilde niet naar buiten enzo
Nou toen had ik hem uiteindelijk gebeld en weggejaagd soort van en toen had ik stiekem wel een beetje spijt dat ik niet naar beneden was gegaan want het is natuurlijk wel lief dat is voor mij helemaal daarheen komt fietsen, maar toch dude wtf weet je hoe eng dat voor mij was :c
Einde.
Watquote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef Dearest het volgende:
Oké komt ie
Ik was dus met mijn ouders en mijn broertje een weekendje weg naar Antwerpen + Vlissingen. Allemaal leuk en aardig en chillUur of half 6 's avonds gisteren in Vlissingen belt DrNick mij ineens maar ik was een beetje verlegen dus ik hing op :s Krijg ik ineens een smsje: Ik sta voor je hotel. Ik had dus de hele tijd geen internet maar toen ineens kwamen er een stuk of 10 whatsappjes binnen van ''ik kom eraan'' ''ik zie je'' ''omg kijk eens op je mobiel doos'' en allemaal foto's van waar hij liep enzo
Nou toen had ik hem uiteindelijk gebeld en weggejaagd soort van en toen had ik stiekem wel een beetje spijt dat ik niet naar beneden was gegaan want het is natuurlijk wel lief dat is voor mij helemaal daarheen komt fietsen, maar toch dude wtf weet je hoe eng dat voor mij was :c
Einde.
En hij had me blijkbaar ook een kwartier gevolgd in de stad maar hij wilde niks zeggen ofzo omdat hij dacht dat dat creepy zou zijnquote:
Hoe weet je dat het allemaal waar isquote:Op zondag 21 juli 2013 14:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
En hij had me blijkbaar ook een kwartier gevolgd in de stad maar hij wilde niks zeggen ofzo omdat hij dacht dat dat creepy zou zijnHij wappte me wel enzo maar mijn internet deed het daar niet dus ik had niks door
Hij stuurde me een foto waar ik zelf op stond dus dat lijkt me genoegquote:
Dan is het dus echt engquote:Op zondag 21 juli 2013 14:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hij stuurde me een foto waar ik zelf op stond dus dat lijkt me genoeg
Wat een baas die Nickquote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef Dearest het volgende:
Oké komt ie
Einde.
Eerst controleren of het wel de goeie persoon is jwtquote:Op zondag 21 juli 2013 14:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
En hij had me blijkbaar ook een kwartier gevolgd in de stad maar hij wilde niks zeggen ofzo omdat hij dacht dat dat creepy zou zijnHij wappte me wel enzo maar mijn internet deed het daar niet dus ik had niks door
Ja, ik vind er niets leuks/liefs aan hoorquote:
Nouja het is dat mijn whatsapp het niet deed anders was het gewoon geweest van ''oh ik ben ook in de stad en ik zie je'' en dan had ik gereageerd en dan was het wel normaal geweest denk ikquote:Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik vind er niets leuks/liefs aan hoor
Kut Totoquote:Op zondag 21 juli 2013 14:46 schreef Toto69 het volgende:
O M F G!!!!
!!!!! IK GA DOOOOOD VAN HET LACHE
als iemand dat bij mij zou doen zou ik hem/haar ongeacht seksen een flinke stoot verkopenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik vind er niets leuks/liefs aan hoor
Als jij het maar leuk vindquote:Op zondag 21 juli 2013 14:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nouja het is dat mijn whatsapp het niet deed anders was het gewoon geweest van ''oh ik ben ook in de stad en ik zie je'' en dan had ik gereageerd en dan was het wel normaal geweest denk ikMaar hij ging helemaal naar m'n hotel omg
Same!quote:Op zondag 21 juli 2013 14:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als iemand dat bij mij zou doen zou ik hem/haar ongeacht seksen een flinke stoot verkopen
JA IK ZEI OOK OP WAPPquote:Op zondag 21 juli 2013 14:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als iemand dat bij mij zou doen zou ik hem/haar ongeacht seksen een flinke stoot verkopen
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Met of zonder nick in de achtergrond
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Met of zonder nick in de achtergrond
Nouja leuk is wat anders, was toen ook wel boos... Maar ik kan er nu wel om lachenquote:
Ik zou aangifte doenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nouja leuk is wat anders, was toen ook wel boos... Maar ik kan er nu wel om lachen
haha ach joh hij woont 300km verderopquote:
Ja, wil je dat dan ook niet meer doen svpquote:Op zondag 21 juli 2013 14:50 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit hier met mn mobiel mn ouders "waarom glimlach je"
...
Maar je was het dus wel van planquote:Op zondag 21 juli 2013 14:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga toch ook david en ezell niet stalken omdat die dichtbij wonen
ja, maar die wil jij niet neukenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga toch ook david en ezell niet stalken omdat die dichtbij wonen
Daarom extra eng. Zulke mensen moeten straf hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
haha ach joh hij woont 300km verderopwas daar maar 1 dagje idc
nee ander dorpje ;p was een kwartier fietsen zei iequote:Op zondag 21 juli 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
Nick woont toch in Middelburg of zo? Das NET zo ver fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |