Dat is het wel. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Ik kots op hem en hoop dat hij dit leest.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet zo zeer een klootzak hij is gewoon nalatig
Dan jat je een fiets, hoe moeilijk kan het leven zijnquote:Op zondag 21 juli 2013 13:04 schreef d4v1d het volgende:
Fijn.. station Culemborg. . Alle ov-fietsen al uitgeleend
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het wel. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Ik kots op hem en hoop dat hij dit leest.
Hey figuur dude, ik kots op je![]()
Zal hem wel even een linkje whatsappenquote:Op zondag 21 juli 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het wel. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Ik kots op hem en hoop dat hij dit leest.
Hey figuur dude, ik kots op je![]()
Ditquote:Op zondag 21 juli 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan jat je een fiets, hoe moeilijk kan het leven zijn
Doe dat maarquote:Op zondag 21 juli 2013 13:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zal hem wel even een linkje whatsappen
Dat zou me teveel werk zijn. Ik zou gewoon iemand dwingen om af te stappen of gewoon van zijn fiets aftrekkenquote:Op zondag 21 juli 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit
Mensen die niet automatisch met een slijptol in hun rugzak lopen voor het geval je een fiets nodig hebt
Dan trek je iemand eraf. Wees eens creatiefquote:
Dan komen we het halenquote:Op zondag 21 juli 2013 13:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dan helemaal niet meer krijg
Jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 21 juli 2013 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan trek je iemand eraf. Wees eens creatief
quote:
Ik ben teleurgesteldquote:Op zondag 21 juli 2013 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig
Totaal niet zelfredzaam.
Die kunnen toch helpen danquote:Op zondag 21 juli 2013 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Iemand van je fiets aftrekken gaat lekker als je met je ouders bent
Sla jezelfquote:Haha mitt @****** chillen in busje rii België haha ;d #swag #yolo #chillings #omw #sunglasses #boys #sun #summer #bus
Rot op.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:10 schreef Stuart het volgende:
En bovendien heb jij aan een kinderfiets genoeg David
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |