Nog nooit van gehoord. Dat is wel heel klein danquote:Op zondag 21 juli 2013 12:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Vlakbij Kenmare in county Kerry waar bijna niemand woont
Dit dorp heeft 250 inwoners
Krabs heeft iets van 90 PC's aan het werk momenteel daarvoorquote:
Botnetwerk krabsquote:Op zondag 21 juli 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Krabs heeft iets van 90 PC's aan het werk momenteel daarvoor
Ik doe aardig tegen hem omdat hij rijk isquote:
dat is zevenhonderdduizend euro waardquote:Op zondag 21 juli 2013 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Krabs weet daar alles van. Hij heeft er 10.000 stuks van
Waarom denk je dat ik aardig tegen hem doe?!quote:Op zondag 21 juli 2013 12:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat is zevenhonderdduizend euro waard
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik aardig tegen hem doe?!
Nee man, die gast is ongelooflijk rijk en probeert toch normaal te blijvenquote:
Zou me wel tof lijken hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee man, die gast is ongelooflijk rijk en probeert toch normaal te blijven
Heb je dat niet danquote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zou me wel tof lijken hoor
7 ton standby hebben op mijn 19'de
Ooh okay fair enough. Anders heeft het geen zin voor mij om nog aardig tegen je te doen als je geen geld hebt snap jequote:
Hij zal zijn straf niet ontlopenquote:Op zondag 21 juli 2013 13:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh![]()
krijg ik een whatsappje.
ja ik ga het volgende week opsturen maandag of dinsdag ofzo
fijn heb 2 weken terug betaald en dan zit ik in het buitenland. vraag ik hem of het wat eerder kan reageert hij niet meer
Ga der wel even op door jaquote:
Precies. Wat denkt die zelfingenomen klootzak wel nietquote:Op zondag 21 juli 2013 13:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga der wel even op door javervelend wel. kijk ik snap dat je moet werken enzo maar het is even wat bij het postkantoor afleveren en that's it. 10 minuutjes werk hooguit
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Wat denkt die zelfingenomen klootzak wel niet
Zo is dat. Er zijn geen valide excuses te bedenkenquote:
Niet zo zeer een klootzak hij is gewoon nalatigquote:Op zondag 21 juli 2013 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Wat denkt die zelfingenomen klootzak wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |