JAAAAAA GWN ZOALS HET HOORT TOCHquote:Op zondag 21 juli 2013 01:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OKE IK OOK. WAHA LEKKER STOUT ENZO. PAPPIE EN MAMMIE ZIJN TOCH NIET THUIS
#HOME ALONE EN ALLES
Jambers was echt leuk programma met de Belg. Mis hetquote:Op zondag 21 juli 2013 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm hoor.
http://vocaroo.com/i/s0WLSKfQQ30O
Het is licht Jambers achtig ingesproken voor de juiste nuance.
Leuke stem?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:33 schreef Spatieloos het volgende:
Braddie heeft echt een leuke stem, en goede microfoon
braddie stel mij eens even voor aan de fokkers via vocarooquote:Op zondag 21 juli 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:
Vinden julie ook niet dat HSG-Bomber klinkt als Zanger Raymond?
Zing eens een stukje Chocolade Song
Nee, ik heb een verschrikkelijke brakke stem nu. Dus dat word dan na wat extra slaapquote:Op zondag 21 juli 2013 10:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
braddie stel mij eens even voor aan de fokkers via vocaroo
Goedemorgenmiddagquote:Op zondag 21 juli 2013 13:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verschrikkelijke brakke stem nu. Dus dat word dan na wat extra slaap
goedemiddagmorgen.quote:
Luie donder. Ik stond 8.45 alweer naast mijn bedquote:Op zondag 21 juli 2013 13:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
goedemiddagmorgen.
Ik ben bruut wakker gemaakt vanmiddag.
Toen sliep ik net 2 uur.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Luie donder. Ik stond 8.45 alweer naast mijn bed
DAT VROOEEG GJEEE NIIIEEEEEEEEEJJJJJJJJTTTDDDquote:Op zondag 21 juli 2013 13:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OOOO MAII GAAAD BRADDIII
IK VROEG WAARDOOR JE WAKKER GEMAAKT WERD
Friendzoned?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
DAT VROOEEG GJEEE NIIIEEEEEEEEEJJJJJJJJTTTDDD
(Het was een vriendin van me trouwens)
HAHAHAHAH NEE DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET?!?!?! FOKKERS HEBBEN GEEN VROUWELIJKE VRIENDEN!!!!!1EIIINNNZZZ
(jawel)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat The Fish.
Op zondag 21 juli 2013 13:39 schreef fruitsalade007 het volgende:
Nee. Dat is zoquote:Op zondag 21 juli 2013 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja... Dat is wat ze tegen jou zegt
Als je het niet doet, vertel ik iedereen welke ninja-edit je in post #234 hebt gemaakt. DON'T MAKE ME DO THIS BRADDIE.quote:
http://picosong.com/RQchquote:Op zondag 21 juli 2013 13:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je het niet doet, vertel ik iedereen welke ninja-edit je in post #234 hebt gemaakt. DON'T MAKE ME DO THIS BRADDIE.
Nee. Dit is correct.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
Jezus hebben jullie 3 niks beters te doen
OHNEEEEEE LAAT MELOEWA DAT MAAR NIET HORENquote:Op zondag 21 juli 2013 13:48 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben er niet helemaal bij vandaag hoor. Ik pakte een meloen en ik liet hem zo WOOPS uit m'n handen vallen
Waarom zou je op FOK! zitten als je wel iets te doen hebtquote:Op zondag 21 juli 2013 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
Jezus hebben jullie 3 niks beters te doen
Vooral dat Was ja. maakt het af.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt Braddie, ik wist wel dat je een verstandige jongen was (en nog steeds bent).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |