True Blood! HBO brengt vaak goede series op de buis en het klinkt goed.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
welke kan er nog bij?
the army wives? the client list? homeland? true blood?
help!
Ik heb de eerste aflevering ooit gezien en vond het allemaal maar vreemd.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
True Blood! HBO brengt vaak goede series op de buis en het klinkt goed.
Geduld en door bijten. Geef het een kans. Een aflevering is niks.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:04 schreef sanasoufi het volgende:
Ik heb de eerste aflevering ooit gezien en vond het allemaal maar vreemd. ben er niet zeker van...
Goed is toegevoegd. Bedanktquote:Op zondag 21 juli 2013 01:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geduld en door bijten. Geef het een kans. Een aflevering is niks.
Dexterquote:
Dexter kent geen doorlopend verhaal. Elke aflevering gaat over iets anders. Saaiquote:Op zondag 21 juli 2013 01:14 schreef DaneV het volgende:
Gast.. Dexter is de geniaalste crimeserie ooit gemaakt en ondanks dat het al 8 seizoenen enigsinds op hetzelfde neerkomt blijft het de schrijvers lukken om het enorm spannend en verrassend te houden...
Maar ga maar How I met your Mother kijken ipv Dexter, want die serie is niet uitgemolken zeker![]()
Dat is niet waar..quote:Op zondag 21 juli 2013 01:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dexter kent geen doorlopend verhaal. Elke aflevering gaat over iets anders. Saai
Ik ga toch niet 2 seizoenen kijken, omdat het in de derde wel 1 verhaal wordt?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:18 schreef DaneV het volgende:
[..]
Dat klopt niet..
Het eerste en tweede seizoen bevatten idd wat losstaande verhalen/zaken maar sinds seizoen 3 draaien alle afleveringen in een seizoen helemaal om 1 verhaallijn die door het hele seizoen heenloopt...
Volgens mij heb ik al genoeg. Zelfs te veel. Pretty Little Liars heb ik trouwens de eerste twee seizoenen gekeken, maarquote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef jogy het volgende:
Voor jou: Pretty little liars, mijn vriendin is er wild van, ik vind het niks maar wie weet.
Eventueel Elementary.
Elementary....sherlock holmesquote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef jogy het volgende:
Voor jou: Pretty little liars, mijn vriendin is er wild van, ik vind het niks maar wie weet.
Eventueel Elementary.
Ik vind er inderdaad ook geen zak aan, die A kan wat mij betreft in de stront zakken.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al genoeg. Zelfs te veel. Pretty Little Liars heb ik trouwens de eerste twee seizoenen gekeken, maar. Tijdverspilling. Het gaat alleen maar om wie 'A' is. En daar moet je twee seizoenen voor geduld hebben
Ik heb geen geduld.
Charliequote:Op zondag 21 juli 2013 01:29 schreef redboyke het volgende:
Anger Management
charlie sheen is een baas!
Cool hoor, populaire kwaliteitsserie's afkrakenquote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
DexterBreaking Bad
Game of Thrones
Mad Men
Boardwalk Empire
Downton Abbey
Once Upon A Time
![]()
![]()
Ik begrijp niet hoe die series zo lang (hebben mogen) bestaan. The Lying Game hebben ze gecancelled
Is best goed te doen hoor. In deze serie is het een ex-drugsverslaafde contactgestoorde genie en het heeft ook wat drama.quote:
Ik begrijp het echt niet! Ik heb van allemaal de eerste 3 afleveringen gezien. Het is alleen een beetje raar allemaal. Neem breaking bad nou met al die vervelende flashbacks, en games of thrones met 500 personagesquote:Op zondag 21 juli 2013 01:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Cool hoor, populaire kwaliteitsserie's afkraken
In maart 2013 werd aangekondigd dat er een tweede seizoen komt.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Is best goed te doen hoor. In deze serie is het een ex-drugsverslaafde contactgestoorde genie en het heeft ook wat drama.
Die flashbacks voegen juist diepgang toe aan de karakters van Breaking Bad. En Game of Thrones kan in het begin lastig zijn met al die karakters, maar die leer je zo herkennen.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt niet! Ik heb van allemaal de eerste 3 afleveringen gezien. Het is alleen een beetje raar allemaal. Neem breaking bad nou met al die vervelende flashbacks, en games of thrones met 500 personages
Die Aziatische? Ze doet haar rol goed hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
In maart 2013 werd aangekondigd dat er een tweede seizoen komt.
Mensen die naar Lucy kijken
Ach ieder zijn eigen smaak. Ik vind het maar niets, maar jij zal ongetwijfeld The Client List niets vinden.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die flashbacks voegen juist diepgang toe aan de karakters van Breaking Bad. En Game of Thrones kan in het begin lastig zijn met al die karakters, maar die leer je zo herkennen.
Nog nooit van gehoord, dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ach ieder zijn eigen smaak. Ik vind het maar niets, maar jij zal ongetwijfeld The Client List niets vinden.
Ga vooral serieus op deze TS in... hij is niks anders dan een troll.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:14 schreef DaneV het volgende:
Gast.. Dexter is de geniaalste crimeserie ooit gemaakt en ondanks dat het al 8 seizoenen enigsinds op hetzelfde neerkomt blijft het de schrijvers lukken om het enorm spannend en verrassend te houden...
Maar ga maar How I met your Mother kijken ipv Dexter, want die serie is niet uitgemolken zeker![]()
Ik wel, al volg ik het niet bij HBO.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering ooit gezien en vond het allemaal maar vreemd.ben er niet zeker van...
Hoiquote:
Beste crimeserie ooit?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:14 schreef DaneV het volgende:
heb je ook al een dm ban sana?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoi![]()
Kan je mij misschien helpen? Ik moet me via studielink inschrijven voor de master alleen ben ik daar bang voor. Ook voor alle voorgaande jaren inschrijven voor de bachelor was ik bang. Dus dan ging ik altijd huilen bij de studieadviseurs: Kunnen jullie mijn inschrijfverzoek indienen. Morgen wil ik dus weer gaan, alleen met deze hitte
het huis verlaten
. Bovendien zijn ze bij de Erasmus aan het bouwen dus ik zie mezelf al in kort strak rood jurkje over het terrein paraderen op zoek naar een nieuwe ingang
. Dus ik moet bellen of mailen. Mailen doe ik liever niet, want dan kunnen ze niet zien/horen dat ik aan het huilen ben. Dus ik moet bellen. Nu heb ik nog nooit met vreemden gebeld
. Dus hoe moet ik ze bellen?
Ja, nummer intoetsen en wachten op: Goedemorgen ESL studieadviseurs. MAAR DAN? Wat moet ik dan zeggen? HELP!!!
die popup onderin je scherm waarin ik je beledig. Dat is een dmquote:Op zondag 21 juli 2013 21:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wederom wat is dat? je denkt toch niet dat ik msn ga downloaden
Ik zie niks? Je bent zelf een opblaaspopquote:Op zondag 21 juli 2013 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
die popup onderin je scherm waarin ik je beledig. Dat is een dm
Wie de fuck is fredquote:Op zondag 21 juli 2013 21:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ga jij ook naar Fred kijken om 23:30
niet mijn typequote:
neequote:Op zondag 21 juli 2013 22:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar je kijkt toch wel naar ballenjagen?
de wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Fred niet kennen![]()
Niet naar de finale van de Confedarations Cup gekeken hebben
Ik ben Colombiaan met Portugese voorouders.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ben jij Braziliaans? Phaelanx is toch Portugees?
-VERSTA JE PORTUGEES?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben Colombiaan met Portugese voorouders.
Je moeder heeft het maar druk.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
VERSTA JE PORTUGEES?
Ken je CARLOS VIVES? IK BEN IN DIE CLIP VAN HEM TE BEWONDEREN! TOEN WAS IK NOG EEN KIND![]()
0:20 en nog een paar keer verder:
Hij en mijn moeder hadden een relatie toen
van jezelf?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Als je aardig bent stuur ik je nog foto's vanuit Rio
die moet ik schrappen...te trage verhaallijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:23 schreef hugecooll het volgende:
Er staat ook echt gewoon niks normaals in dat lijstje
edit: ok, Under the Dome dan
Ik heb alleen de eerste 2 eps maar gezien tot nu toequote:Op zondag 21 juli 2013 22:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die moet ik schrappen...te trage verhaallijn.
vanaf 3 wordt het saai....net als the walking dead die begon na 5 afleveringen te vervelen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste 2 eps maar gezien tot nu toe
Haha dat had ik ookquote:Op zondag 21 juli 2013 22:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vanaf 3 wordt het saai....net als the walking dead die begon na 5 afleveringen te vervelen.
Breaking Bad is één van de tofste series van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt niet! Ik heb van allemaal de eerste 3 afleveringen gezien. Het is alleen een beetje raar allemaal. Neem breaking bad nou met al die vervelende flashbacks, en games of thrones met 500 personages
1. Die acteur is lelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:10 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Breaking Bad is één van de tofste series van de afgelopen jaren.
Series behoor je op kwaliteit te beoordelen, niet op knappe acteurs imho.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1. Die acteur is lelijk.
2. Wat is dat met die flashbacks?
3. Geen leuk onderwerp....drugs
Kan je niet beter naar Orphan Black gaan kijken? Dat is pas leukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Series behoor je op kwaliteit te beoordelen, niet op knappe acteurs imho.
Die flashbacks horen bij het verhaal. Het onderwerp dient ergens toe: Het houdt de boel spannend.
Weet jij wanneer onze studentenmail het weer doet? Ik wou me net voor de master inschrijven, maar dat durf ik niet als de mail niet werkt. Ik wil immers de bevestigen in mijn mail krijgen.quote:
Ik heb geen idee. De inschrijving staat daar echter los van, dus die kan je gewoon doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Weet jij wanneer onze studentenmail het weer doet? Ik wou me net voor de master inschrijven, maar dat durf ik niet als de mail niet werkt. Ik wil immers de bevestigen in mijn mail krijgen.
Ja, maar als je je inschrijft (het verzoek doet) dan krijg je toch gelijk een mail? Ik vermoed dat die nu niet mijn mailbox bereikt. Ik probeer het wel morgen of vrijdag.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. De inschrijving staat daar echter los van, dus die kan je gewoon doen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een nieuwe serie nodig.
Geef het gewoon op...quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Weet jij wanneer onze studentenmail het weer doet? Ik wou me net voor de master inschrijven, maar dat durf ik niet als de mail niet werkt. Ik wil immers de bevestigen in mijn mail krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |