Ik wil daar dan ook graag vanaf, klinkt misschien paradoxaal oid?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je bent daar obsessief mee bezig.
Jup, daarom ga ik niet meer uit de laatste tijdquote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef M1stral het volgende:
Luister, als je gaat stappen... Of het nou voor de gezelligheid is of voor het scoren van vrouwen.
Protip van mij:
Je komt met niks en het ergste wat kan gebeuren is dat je met niks naar huis gaat, met andere woorden, je hebt niks te verliezen.
Dus wees je zelf, doe je ding en belangrijkste is heb plezier, want als het een "moetje" word, dan gaat de lol er snel vanaf, denk ik zo.
Deze dame weet.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:
Je bent alles veel te veel aan het analyseren, kingtoppie. Alles je eens wat deed met verstand op nul zou je zo succes hebben denk ik.
Ach ik zit in wezen gewoon te zeuren dat ik actie zou moeten nemen zou ik iets willen en dat het niet vanzelf gaat.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:
Je bent alles veel te veel aan het analyseren, kingtoppie. Alles je eens wat deed met verstand op nul zou je zo succes hebben denk ik.
Dan versier ik jou wel, oke?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:37 schreef Fascination het volgende:
Maar goed ben zelf ook niet zo'n held.
Ik wil liever een vrouw.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
Wat mijn interesse wekt? Of wat... Wat bedoel je?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Wat wekt naar jullie inzien interesse in een ander persoon?
Wat wekt veelal de interesse van een individu in een ander individu?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat mijn interesse wekt? Of wat... Wat bedoel je?
Ja, maar de grote lijnen komen bij een grote meerderheid toch zeker wel overeen.quote:
Interesse, maar vooral humor en spontaniteit.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wekt veelal de interesse van een individu in een ander individu?
C'est ca, companero.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef M1stral het volgende:
Luister, als je gaat stappen... Of het nou voor de gezelligheid is of voor het scoren van vrouwen.
Protip van mij:
Je komt met niks en het ergste wat kan gebeuren is dat je met niks naar huis gaat, met andere woorden, je hebt niks te verliezen.
Dus wees je zelf, doe je ding en belangrijkste is heb plezier, want als het een "moetje" word, dan gaat de lol er snel vanaf, denk ik zo.
Empathie uiteindelijk dus.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Interesse, maar vooral humor en spontaniteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |