SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik wist niet dat jij gelovig was eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor mij is vloeken alles waar God, Jezus en dergelijke in voorkomt. Schelden is al het andere.
Twi heeft slechte invloeden op je.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:24 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik wist niet dat jij gelovig was eigenlijk.Als ik het van mensen weet probeer ik er wel rekening mee te houden. Al is het bij mij wel echt een stopwoord geworden.
Damn, wat een goed idee!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:25 schreef Myraela het volgende:
Geniaal, mijn flesje drinken net gewoon in de vriezer gedaan, heerlijk.
Jullie denken echt dat die dingen vanaf hem komen?quote:
Haha, dat is ook niet zo gek hoor, dat je dat niet wist. Nouja zoals ik zei, ik 'kies' ervoor om er een probleem mee te hebben, daar hoeven anderen geen rekening mee te houden. Willen ze dat wel dan vind ik dat fijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat jij gelovig was eigenlijk.Als ik het van mensen weet probeer ik er wel rekening mee te houden. Al is het bij mij wel echt een stopwoord geworden.
Ligt er ook maar net aan welke waarde je eraan hecht natuurlijk.
Zo had ik een keer een collega die helemaal boos werd omdat iemand "ik zweer" zei en zich er vervolgens niet aan hield. Terwijl de meeste mensen er eigenlijk al vanuit zouden gaan dat het één grote grap is.
Eh ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie denken echt dat die dingen vanaf hem komen?Ik vrees namelijk dat hij het van mij overneemt.
Barendrecht? Ik heb nog een week 15% korting.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga van de week maar even langs de IKEA!
Denk het wel, die is het dichtst bij voor mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Barendrecht? Ik heb nog een week 15% korting.
Hoiquote:
tsja, wat kan je anders verwachtenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoekfunctie bij IKEA is wel top![]()
Zoek op: bedframe met lattenbodem
Resultaten: allemaal bedden zonder lattenbodem
Handig dit!
Ik heb echt nog nooit ruzie met de handleiding gehad en ook nog nooit schroefjes over of tekort ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, wat kan je anders verwachten
voor een toko met de beste handleidingen
(verder vind ik Ikea best wel ok overigens)
Hoiquote:
Haha handig jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoekfunctie bij IKEA is wel top![]()
Zoek op: bedframe met lattenbodem
Resultaten: allemaal bedden zonder lattenbodem
Handig dit!
ik koop er eigenlijk ook voornamelijk spullen die al in elkaar zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit ruzie met de handleiding gehad en ook nog nooit schroefjes over of tekort ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |