abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129166340

JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!

Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval vijf minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk te lang.

Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topic

quote:
4s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:

Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.

De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.

De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.

Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.

pi_129166361
Week ban minimaal
pi_129166366
sepo
pi_129166371
Maar ik ben bang dat er niks anders op zit dan een perm ;(
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:12:24 #5
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129166376
:')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_129166388
Het was leuk je gekent te hebben :W
pi_129166389
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef nodig het volgende:
Maar ik ben bang dat er niks anders op zit dan een perm ;(
_O- O+
pi_129166447
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef DrNick het volgende:

[..]

_O- O+
Ben je eigenlijk geslaagt voor je vwo? :')
pi_129166469
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:13 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Volgend jaar
pi_129166479
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef DrNick het volgende:

[..]

Volgend jaar
Oh. :')
pi_129166486
quote:

[..]

spot de grap
pi_129166494
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef nodig het volgende:
gekent
11.gif

quote:
geslaagt
11.gif11.gif
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:14:44 #13
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129166495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik vind dat meer wat voor Spatie eigenlijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik uitleggen wat je met een kut kan?

Nou okay. Ik weet niet precies de definitie van kut, is dat nou met het pis gaatje er bij, of alleen de vagina?

Maar okay, het pis gaatje spreekt toch wel voor zich, daar plas je uit.

Verder zit er een knobbeltje bij de vagina, dit noemen ze de clitoris, en geen zorgen, het is geen kankerknobbeltje. Als je hier mee speelt, dan krijg je een goed gevoel, of als iemand het anders het voor je doet. Dat goede gevoel heeft ook iets met geil zijn te maken, en ehh, als je geil bent dan word je nat, en dat is zeg maar in je vagina, en het druipt er ook wel eens uit, en sommige meisjes kunnen het er zelfs uit laten spuiten :o

Naja, wat dat voor vocht is weet ik ook niet, maar dat boeit ook niet zo, het is er volgensmij voor, zodat er een piemel heel soepel in kan, en dat is nodig voor bevruchting, en zo worden kinderen geboren, want een sperma cel uit de pener gaat dan ehhhhh in de eicel, die bij jou, meisje, ergens verstopt zit in je lichaam, geen idee waar eigenlijk, en die komt naar voren als je klaarkomt dacht ik, en daarna word je zwanger. Maar vaak hebben mensen ook seks zonder dat ze zwanger willen worden, dat kan in periode rond ongesteldheid, omdat je dan niet zwanger bent ofzo, en dankzij een of andere pil gaat dat nog makkelijker. Maar het kan ook nog veiliger, een condoom. Zo weet je ook zeker dat je geen SOA (seksueel overdraagbare ziektes) krijgt.

Seks is lekker, en daarvoor gebruik je je kut.
Spatieboos
pi_129166513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Nou okay. Ik weet niet precies de definitie van kut, is dat nou met het pis gaatje er bij, of alleen de vagina?

Verder zit er een knobbeltje bij de vagina, dit noemen ze de clitoris, en geen zorgen, het is geen kankerknobbeltje. Als je hier mee speelt, dan krijg je een goed gevoel, of als iemand het anders het voor je doet. Dat goede gevoel heeft ook iets met geil zijn te maken, en ehh, als je geil bent dan word je nat, en dat is zeg maar in je vagina, en het druipt er ook wel eens uit, en sommige meisjes kunnen het er zelfs uit laten spuiten :o

Naja, wat dat voor vocht is weet ik ook niet, maar dat boeit ook niet zo, het is er volgensmij voor, zodat er een piemel heel soepel in kan, en dat is nodig voor bevruchting, en zo worden kinderen geboren, want een sperma cel uit de pener gaat dan ehhhhh in de eicel, die bij jou, meisje, ergens verstopt zit in je lichaam, geen idee waar eigenlijk, en die komt naar voren als je klaarkomt dacht ik, en daarna word je zwanger. Maar vaak hebben mensen ook seks zonder dat ze zwanger willen worden, dat kan in periode rond ongesteldheid, omdat je dan niet zwanger bent ofzo, en dankzij een of andere pil gaat dat nog makkelijker. Maar het kan ook nog veiliger, een condoom. Zo weet je ook zeker dat je geen SOA (seksueel overdraagbare ziektes) krijgt.

:')
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:15:08 #15
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129166515
wat
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:15:11 #16
383325 nodig
ZOEEEEEFF
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:15:49 #17
319979 Fok-it
All is well
pi_129166557
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
wat
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129166560
quote:

[..]

Wat :')
pi_129166569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik sie de fout niet :(
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:16:16 #20
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129166579
Wat? :?
Spatieboos
pi_129166585
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
_O-
pi_129166590
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende: [..] Hoezo dan, omdat jij wel aan die ziekte denkt dan ? Ik zou niet weten wat er sneu aan klinkt, het is gewoon een woord, waarvan de betekenis in zo'n context niks met een ziekte of schelden te maken heeft, en het klinkt gewoon lekker in de mond.
Pff heb jij mij wel begrepen. Ik zie inderdaad dat word als de ziekte ja. Ik snap ooooooook dat jullie zie ziekte niet letterlijk bedoelen. Net zoals je scheld met 'kut' en het ook niet letterlijk bedoelt. Er zijn nog 100 andere woorden die lekker in de mond liggen dus dat vind ik niet echt een stek argument :)
pi_129166609
Ik weet nu nog steeds niet wat een kut is spatie ;( pleh
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:16:53 #24
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129166611
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:16:58 #25
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129166615
quote:

[..]

#lief dagboek
#spatie post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')