Gravedigger 113quote:
Nee, ik vind het erg leuk maar als ik geen tijd heb om een woord te plaatsen pas ik even.quote:Op zondag 8 september 2013 18:33 schreef Gravedigger het volgende:
Weekblad
Ik vraag me af of het nog de moeite is om een nieuwe te starten. Het lijkt er op dat alleen wij twee nog spelen.
Dan heb je zeker weinig tijd, want je hebt maar 3 puntenquote:Op maandag 9 september 2013 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee, ik vind het erg leuk maar als ik geen tijd heb om een woord te plaatsen pas ik even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus daarom reageer je altijd zo laatquote:Op maandag 9 september 2013 19:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niet meer zo leukomdat er zeer weinig mensen nog meedoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |