SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord:
- - - O N I S - - E - E - - O E I - - E I - S - N - - O O -
Geen : AIk drink geen kraantjeswater.
Klopt!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:55 schreef BugWorks het volgende:
Chronischevermoeidheidsyndroom
En je woord bevat een letter (s) te weinig
quote:
quote:
_ O U T E N _ _ I _ _ T I E _ I E N _ T (20 letters)quote:
quote:
quote:
R O U T E N A _ I _ A T I E _ I E N ST (20 letters)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:27 schreef Gravedigger het volgende:
Ik zal je helpen banaantjeEE.
Geen O (die staat al in route) , maar wel 2X een A
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Haha, echt hé, is niet mijn foutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:56 schreef Gravedigger het volgende:
Toch knap dat je al een weel met een woord bezig bent![]()
Zal ik je dan maar uit je lijden lossenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Haha, echt hé, is niet mijn fout
Psssst. VERlossen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:53 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar uit je lijden lossen![]()
Draaikolk
Lag aan het moeilijke woord van banaantjeEEquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef HPLC het volgende:
Kom ik terug van vakantie, zijn jullie nog gebleven waar ik wegging
quote:
Het is maar wat je 'leuk' vindquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:09 schreef Gravedigger het volgende:
Hij is erg leuk en toepasselijk
B
B E G R A F E N I Squote:
Had ik ook verwacht, maar hij kwam in ene met een S, de rebel.quote:
Wat een ontlading, je neemt alle spanning wegquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:55 schreef Gravedigger het volgende:
Zal ik je dan maar van deze verlossen?
J
Misschien moeten we hem even quoten, wellicht dat hij dan sneller reageert?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:17 schreef Gravedigger het volgende:
Nou afwachten wanneer die kromme reageert
quote:
Je had ook even die J kunnen invullenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:19 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem even quoten, wellicht dat hij dan sneller reageert?
[..]
Zo dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:29 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Je had ook even die J kunnen invullen
quote:
Hij wil niet dat jij nog voor de jaarwisseling op 200 komtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:56 schreef Gravedigger het volgende:
Laatste view 20-8-2013 om 17.08.45 uur.
Als je geen zin meer hent in het spelletje, zeg dat dan gewoon banaantjeEE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord is toch wel goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar het is immens druk op het werk...Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Een slap excuus als je naar post #170 kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar het is immens druk op het werk...wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Dankjewelquote:
HoiHoi, ben je er nog?quote:Op zondag 1 september 2013 19:44 schreef banaantjeEE het volgende:
_ R A A _ _ _ _ _
Fout geraden: E /
De ervaring leert, dat het nog wel een week (of meer) kan durenquote:
Nu niet overdrijven héquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
De ervaring leert, dat het nog wel een week (of meer) kan duren
Gravedigger 113quote:
Nee, ik vind het erg leuk maar als ik geen tijd heb om een woord te plaatsen pas ik even.quote:Op zondag 8 september 2013 18:33 schreef Gravedigger het volgende:
Weekblad
Ik vraag me af of het nog de moeite is om een nieuwe te starten. Het lijkt er op dat alleen wij twee nog spelen.
Dan heb je zeker weinig tijd, want je hebt maar 3 puntenquote:Op maandag 9 september 2013 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee, ik vind het erg leuk maar als ik geen tijd heb om een woord te plaatsen pas ik even.
Dus daarom reageer je altijd zo laatquote:Op maandag 9 september 2013 19:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niet meer zo leukomdat er zeer weinig mensen nog meedoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |