wel de goede helftquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ze halve foto van zichzelf plaatst?
nouja, ze speelt het wel slimquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ze halve foto van zichzelf plaatst?
jawel, dat weet ik welquote:Op zondag 21 juli 2013 00:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet jij niks van, hoe goed die andere helft is
Stel je jezelf in de club voor als jemappellefrikandelle ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ging sowieso al voor"Jemappellefrikandelle" en dan echt in Sjiek Frans. In de club glijden vrouwen zo van de barkruk af. Maar als ik het nu zelf nuchter aanhoor krijg ik gewoon een kuiltje in mijn onderbroek Connie.
???quote:Op zondag 21 juli 2013 00:10 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
mag niet van paul a.k.a. -supergirl-
waarom zouden ze nep zijn. ik zie daar serieus geen redenen voorquote:Op zondag 21 juli 2013 00:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Denk jij dat die foto's echt zijn dan?
Je bent knap, ze kunnen niet bevatten dat zo iemand op fok zit.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom zouden ze nep zijn. ik zie daar serieus geen redenen voor
ik vind niet dat je met zo'n klein stukje foto kunt zeggen dat iemand wel of niet knap is..quote:Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent knap, ze kunnen niet bevatten dat zo iemand op fok zit.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja, vooral als ze fake zijnquote:Op zondag 21 juli 2013 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind niet dat je met zo'n klein stukje foto kunt zeggen dat iemand wel of niet knap is..
klopt, maar wat je ehbt laten zien ziet er goed uit. En ik kan mij herinneren dat je een dikke kont hebt. Enigste wat het nog kan verpesten is als de rest van je gezicht op een orc lijkt.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind niet dat je met zo'n klein stukje foto kunt zeggen dat iemand wel of niet knap is..
dat je blijft liegen terwijl iedereen weet dat je paul bentquote:Op zondag 21 juli 2013 00:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat is jouw probleemwaarom wil jij zo graag dat ze nep zijn
Sowieso al omdat ik een stukje tekst op een blaadje vroeg met je hand eraan , maar jij iets heel simpels op jezelf schreef , wat super makkelijk te fotoshoppen valt.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |