???quote:Op zondag 21 juli 2013 00:10 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
mag niet van paul a.k.a. -supergirl-
waarom zouden ze nep zijn. ik zie daar serieus geen redenen voorquote:Op zondag 21 juli 2013 00:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Denk jij dat die foto's echt zijn dan?
Je bent knap, ze kunnen niet bevatten dat zo iemand op fok zit.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom zouden ze nep zijn. ik zie daar serieus geen redenen voor
ik vind niet dat je met zo'n klein stukje foto kunt zeggen dat iemand wel of niet knap is..quote:Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent knap, ze kunnen niet bevatten dat zo iemand op fok zit.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja, vooral als ze fake zijnquote:Op zondag 21 juli 2013 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind niet dat je met zo'n klein stukje foto kunt zeggen dat iemand wel of niet knap is..
klopt, maar wat je ehbt laten zien ziet er goed uit. En ik kan mij herinneren dat je een dikke kont hebt. Enigste wat het nog kan verpesten is als de rest van je gezicht op een orc lijkt.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind niet dat je met zo'n klein stukje foto kunt zeggen dat iemand wel of niet knap is..
dat je blijft liegen terwijl iedereen weet dat je paul bentquote:Op zondag 21 juli 2013 00:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat is jouw probleemwaarom wil jij zo graag dat ze nep zijn
Sowieso al omdat ik een stukje tekst op een blaadje vroeg met je hand eraan , maar jij iets heel simpels op jezelf schreef , wat super makkelijk te fotoshoppen valt.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij snapt het niet hequote:Op zondag 21 juli 2013 00:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
klopt, maar wat je ehbt laten zien ziet er goed uit. En ik kan mij herinneren dat je een dikke kont hebt. Enigste wat het nog kan verpesten is als de rest van je gezicht op een orc lijkt.
Die SG ziet er wel echt uit naar mijn mening, of heel knap gephotoshopt anders.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Denk jij dat die foto's echt zijn dan?
Ti;s goed met je. Lijkt me gewoon duidelijk dat ik dat ben groetjesquote:Op zondag 21 juli 2013 00:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Sowieso al omdat ik een stukje tekst op een blaadje vroeg met je hand eraan , maar jij iets heel simpels op jezelf schreef , wat super makkelijk te fotoshoppen valt.
Wie weet ben je t wel echt, dan zie je er goed uit, maar voor nu is dat nog niet zeker.
Rustig aan jij, voor dat ik je ass laat bannenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ti;s goed met je. Lijkt me gewoon duidelijk dat ik dat ben groetjes
Spaghetti.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Rustig aan jij, voor dat ik je ass laat bannen
Och, Madeliefff mag er ook best zijn hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent knap, ze kunnen niet bevatten dat zo iemand op fok zit.
Deze boy heeft backstage een fotootje gevangen van madelief! Aiiiiiight.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, Madeliefff mag er ook best zijn hoorMaar volgens mij heeft die hier nooit foto's geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |