Ja en ik moet zo in de bediening werken van de pizzeriaquote:
Het enige wat me tegenhoud is geldquote:Op zondag 21 juli 2013 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan moet je dat snel gaan doen
Heerlijk is t.
Je moet van geld geen obstakel maken.quote:
Ik heb een baan, maar wil eerst over een jaar een nieuwe auto kopen en dan ga ik sparen voor een inboedelquote:Op zondag 21 juli 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je moet van geld geen obstakel maken.
Met een WW en huursubsidie kom je al een heel eind.
Nog steeds veel last? Dan heb je het wel heel bont gemaakt.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo beroerdWodka is niet goed voor me
Voor mijn doen wel veel gehad ja..quote:Op zondag 21 juli 2013 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog steeds veel last? Dan heb je het wel heel bont gemaakt.
Oeh! En nu hopen dat er niks aan mankeertquote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
Thuiskomen en een ruimte van 36 graden instappen
Post openmaken en zien dat ik 2e sta bij een woning die me wel echt fijn leek, en dat ik de 25e mag kijken![]()
Priceless.
Wel opmerkelijk dat de 1e 15 hem niet wilden, maar ik kan me voorstellen dat er misschien maar 2 zijn op komen dagen met deze vakanties
Nu op naar mn ouders voor een feestmaal.
Wat ben je altijd lekker positief.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh! En nu hopen dat er niks aan mankeert
Klinkt goed mangquote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
Post openmaken en zien dat ik 2e sta bij een woning die me wel echt fijn leek, en dat ik de 25e mag kijken![]()
Priceless.
Wel opmerkelijk dat de 1e 15 hem niet wilden, maar ik kan me voorstellen dat er misschien maar 2 zijn op komen dagen met deze vakanties
mja iddquote:Op zondag 21 juli 2013 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh! En nu hopen dat er niks aan mankeert
oh.. serieus?quote:
ja dat si altijd zo, de eerste 15 komen nooitquote:Op zondag 21 juli 2013 18:11 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
Priceless.
de keer dat ik er was bij de 1e 15 waren er maar 3 anderen.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja dat si altijd zo, de eerste 15 komen nooit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |