Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2013 11:42:36 ]
Kutkloon.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Rutten_VVD het volgende:
hahahahahaahahahahahahah
stome stink junks!
ATMIN! sluiten deze graag!
Herkenbaar. Maar je had ook geen LAPO dus no worries broquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh ja, ik ben helemaal niet snel met nieuwe reeksen openen.
Weet alleen de OP Quoten
Nee maar wilde 'm wel makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar je had ook geen LAPO dus no worries bro
Blooten pern0r zonnenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:44 schreef Monopoly het volgende:
Fucking chill. Ik ben t/m maandag bij mijn ouders thuis. Beetje chillen, Lekker in de tuin zitten, voor je laten zorgen enzo, je kent het wel
Hoorde dus gisteren dat ze opeens op vakantie gaan vandaag. Er liggen pizza's in de vriezer, ik kan lekker binnen roken en chillen voor mijn leven,
Lekker in de blote bips zonnen in de tuin, mits zon. Nu is het bewolkt
Wil ik ook welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:44 schreef Monopoly het volgende:
Fucking chill. Ik ben t/m maandag bij mijn ouders thuis. Beetje chillen, Lekker in de tuin zitten, voor je laten zorgen enzo, je kent het wel
Hoorde dus gisteren dat ze opeens op vakantie gaan vandaag. Er liggen pizza's in de vriezer, ik kan lekker binnen roken en chillen voor mijn leven,
Lekker in de blote bips zonnen in de tuin, mits zon. Nu is het bewolkt
Ik heb een tijdje in Rotterdam gewoond, maar ik kon vrij gemakkelijk het dak opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil ik ook welKan moeilijk naakt op m'n balkon gaan liggen met zoveel toeschouwers tegenover me
Precies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef Monopoly het volgende:
Maar zodra het kan, heerlijk hoorLekker genieten en overal mooi kleurtje krijgen, zonder zo'n irritante zwembroek aan te hebben
Alleen je armen zijn altijd knalrood man faggotquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef Monopoly het volgende:
Maar zodra het kan, heerlijk hoorLekker genieten en overal mooi kleurtje krijgen, zonder zo'n irritante zwembroek aan te hebben
Ik verbrand niet meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen je armen zijn altijd knalrood man faggot
Was wel leuk om er op te slaanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik verbrand niet meer.
Dat heb ik afgeleerd door jou, waarvoor dank.
en dan door je schoonpa betrapt wordenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en dan door je schoonpa betrapt worden
Zoek werkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Word trouwens godverdomme tyfus leip hier, er is hier een verbouwing ofzo en ze waren tot gisteravond 10 uur bezig met die zooi, nu weerConstant getimmer tering.
Ga kokenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh ja, zonder werk kon je die "ga bakken" opmerkingen niet maken he?
Bij mij ook hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Vrouw valt uit achtbaan in Verenigde Staten Oh god.. Dit is serieus mijn grootste angst in pretparken
Ditquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij ook heSoms heb je van die beugels die zegmaar nog een beetje speling hebben en als je dan op je kop gaat denk je echt van oh god oh god oh god
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |