120 minutes.quote:
Die had humor en een grote hit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:12 schreef Senzune het volgende:
Ray Cokes met zijn goudvis.
Naar Paul King keek ik ook graag met zijn greatest hits.
Ik moest ook wel lachen dat zij dezelfde waren, tussen dat nr en zijn mtv show zat wel 20 jaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had humor en een grote hit.
In de remix :
Ray was natuurlijk wel op z`n leukst als ie samen met Marcel Vanthilt onzin aan het uitkramen wasquote:
VanTilt was ook een held.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:55 schreef speedcore het volgende:
[..]
Ray was natuurlijk wel op z`n leukst als ie samen met Marcel Vanthilt onzin aan het uitkramen was
Dead Kennedys tapes heb ik helemaal grijs gedraaid in de 1980'squote:
Same here....heb zelfs nog een paar LP's van ze die ik af en toe nog wel eens draai.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dead Kennedys tapes heb ik helemaal grijs gedraaid in de 1980's
Ik kocht niks, ik ripte alles.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here....heb zelfs nog een paar LP's van ze die ik af en toe nog wel eens draai.
Haha....echt nooit singles en LP's gekocht?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik kocht niks, ik ripte alles.
Er is niets veranderd
Zo goed als niet nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haha....echt nooit singles en LP's gekocht?
Ik ben al snel gestopt met het kopen van CD's heb er wel een paar honderd maar liet me niet alnger meer bedonderen. Heb honderden getapte CD's op Casettes. Die ik niet meer kan draaien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haha....echt nooit singles en LP's gekocht?
Ik leende ook uit de Bieb. Ging er speciaal voor naar Den Bosch. Tapete ze. Kostte me 10 gulden of minder. Ben nu bezig met het weggooien van mijn casettebandjes.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:20 schreef SeLang het volgende:
Ik leende platen in de bibliotheek en die gingen allemaal direct op tape. S'morgens luisterde ik die dan op m'n walkman tijdens m'n krantenwijk. De geleende platen leende ik vaak weer door aan vrienden die ze ook gelijk op cassette zetten. Ik leende ook geleende platen van hun.
CD's deed ik niet aan. Kopen deed ik ze sowieso al niet maar lenen ook niet omdat die duurder waren om te lenen dan LP's.
Frontlijn/ het Front op dinsdagavondquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:26 schreef tong80 het volgende:
Tapetje ook van de radio. Wilde Wereld en Nozems a Go Go vooral.
En John Peel tussen 19.00 en 20.00 uur.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |