Niet officieel, maar het gebeurd wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, misschien gebeurd dat maar ik lees wel vaker dat West Europese mensen gevangenisstraf krijgen voor bijvoorbeeld openbaar zoenen. Zoals jij het nu verteld lijkt het alsof alles maar mag
Binnenshuis sowieso.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet officieel, maar het gebeurd wel.
Niet alleen dat, maar kennelijk slagen die toeristen er ook nog eens in om hun ogen te sluiten voor de enorme wantoestanden in dat land. De wetgeving is er maar één van. Al die prachtige gebouwen daar worden gebouwd door gastarbeiders (vaak uit India) die onder de meest erbarmelijke omstandigheden moeten werken. Wat te denken van de vele arme dienstmeisjes die daar dagelijks worden mishandeld. Enzovoorts enzovoorts.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:59 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vind het altijd wonderlijk als mensen enthousiast melden naar Dubai op vakantie te gaan.
Nog niet als ik er een miljoen bij kreeg. Eng land.
Vooral door onze auto's dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mij lukt dat dus echt niet en ik zal daar ook nooit 'op vakantie' gaan. Die gehele rijkdom is gebaseerd op olie... en slavernij.
dit!quote:
welkom in de wereld van de islamquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Wat een achterlijke wetgeving hebben ze daar.
inderdaad maar binnenkort is de olie op en dan stort het daar in als een kaartenhuisquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar kennelijk slagen die toeristen er ook nog eens in om hun ogen te sluiten voor de enorme wantoestanden in dat land. De wetgeving is er maar één van. Al die prachtige gebouwen daar worden gebouwd door gastarbeiders (vaak uit India) die onder de meest erbarmelijke omstandigheden moeten werken. Wat te denken van de vele arme dienstmeisjes die daar dagelijks worden mishandeld. Enzovoorts enzovoorts.
Mij lukt dat dus echt niet en ik zal daar ook nooit 'op vakantie' gaan. Die gehele rijkdom is gebaseerd op olie... en slavernij.
In elk land wordt de wet bepaald door religie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Misschien maar gewoon beter om niet naar landen te gaan waar religie de wet bepaald.
Nu krijg je alle verlichte geesten van FOK! over je heen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
In elk land wordt de wet bepaald door religie.
Er zijn natuurlijk verschillende gradaties hèquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
In elk land wordt de wet bepaald door religie.
Geef dat dan ook aan in je statement.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk verschillende gradaties hè
Het verschil is dat in sommige landen religie dicteert, en in sommige landen heeft het heersende geloof invloed. Optie 1 is zou ik niet echt vertrouwen, optie 2 is lastig te vermijden. Ik had verwacht dat in de context van het bericht de strekking van mijn post ook wel duidelijk zou zijn.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:49 schreef Syd het volgende:
Echt slim volk is het niet, oliedom gemaakt. Welke logica zit er in dit verhaal![]()
Vrouw wordt verkracht en krijgt cel de rechter daar is waarschijnlijk net als rest van het volk zwakbegaafd ofzo, want reden is sex buiten het huwelijk ?? Wtf ze is verkracht, dom volk.
Volgens de wet is ze niet verkracht he?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:49 schreef Syd het volgende:
Echt slim volk is het niet, oliedom gemaakt. Welke logica zit er in dit verhaal![]()
Vrouw wordt verkracht en krijgt cel de rechter daar is waarschijnlijk net als rest van het volk zwakbegaafd ofzo, want reden is sex buiten het huwelijk ?? Wtf ze is verkracht, dom volk.
Nee, je kunt daar nog beter een groepsverkrachting ondergaan door 5 man blijkbaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens de wet is ze niet verkracht he?
Dan zijn ze alle 5 verkrachter en is het pas verkrachting als ze het toegeven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, je kunt daar nog beter een groepsverkrachting ondergaan door 5 man blijkbaar
Dit soort wetten zijn er dan ook om onschuldige mannen te beschermen tegen de valse beschuldigingen van potentiële slettebakken. Hier in het Westen is het andersom en ben je als man schuldig totdat je het tegendeel kunt bewijzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef Maron het volgende:
Hoe zou het Julian Assange zijn vergaan als hij een Arabier was..
Of juist wel, je kan daar als man heerlijk je gang gaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Misschien maar gewoon beter om niet naar landen te gaan waar religie de wet bepaald.
Ja, je hebt gelijk..en dat is waarschijnlijk ook wat die Assange is overkomen..(maar dat is een andere cup-of niet te zuipen thee)..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:41 schreef Shawn het volgende:
[..]
Dit soort wetten zijn er dan ook om onschuldige mannen te beschermen tegen de valse beschuldigingen van potentiële slettebakken. Hier in het Westen is het andersom en ben je als man schuldig totdat je het tegendeel kunt bewijzen.
http://katskleuren.wordpr(...)bezielt-die-vrouwen/
Veel aangiften van zedenmisdrijven blijken vals
http://www.volkskrant.nl/(...)n-blijken-vals.dhtml
Ja hoor. Vrij spel voor verkrachters.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Of juist wel, je kan daar als man heerlijk je gang gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |