Dat verandert op macro-niveau weinig aan de vraag naar olie uit de Perzische Golf.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schalie-olie is het antwoord:
bron
[..]
bron
[..]
Minder vraag, prijzen omlaag.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat verandert op macro-niveau weinig aan de vraag naar olie uit de Perzische Golf.
Minder vraag uit de VS wordt (over)gecompenseerd door meer vraag uit India, China, etc.quote:
Meer concurrentie, leidt tot lagere prijzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:50 schreef waht het volgende:
[..]
Minder vraag uit de VS wordt (over)gecompenseerd door meer vraag uit India, China, etc.
Hoezo niet? Schijnbaar kan je daar vrijelijk wijven verkrachten en er nog mee wegkomen ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:59 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vind het altijd wonderlijk als mensen enthousiast melden naar Dubai op vakantie te gaan.
Nog niet als ik er een miljoen bij kreeg. Eng land.
Dus dat is wel grappig om te doen op vakantie: wijven verkrachten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Schijnbaar kan je daar vrijelijk wijven verkrachten en er nog mee wegkomen ook.
Zijn toeristische routes voor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dat is wel grappig om te doen op vakantie: wijven verkrachten?
Je moet alles een keer geprobeerd hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dat is wel grappig om te doen op vakantie: wijven verkrachten?
Zo simpel is het binnen de oliemarkt niet, maar goed offtopic.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meer concurrentie, leidt tot lagere prijzen.
VS zit niet in de OPEC.
Tong weet.quote:
Waar idioten de wet bepalen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Misschien maar gewoon beter om niet naar landen te gaan waar religie de wet bepaald.
Ik weet toevallig dat je sommige landen niet binnenkomt als je een stempeltje van Israël in je paspoort hebt staan...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:13 schreef Oud_student het volgende:
Wat ik mij ook afvraag: hoe zit het met de niet-Jood verklaringen die je vroeger moest ondertekenen om dergelijke apenlanden binnen te komen, met name als je daar zaken wilde doen.
Ik weet dat de algehele stemming in Europa en met name Nederland anti-joods/Israel is geworden, dus misschien is het nu geen enkel probleem meer
Wel toevallig dan. Welke landen ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat je sommige landen niet binnenkomt als je een stempeltje van Israël in je paspoort hebt staan...
Of gewoon geen aangifte doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Misschien maar gewoon beter om niet naar landen te gaan waar religie de wet bepaald.
Inderdaad, wat maakt een beetje verkracht worden nou uit? Daarom hoef je niet weg te blijven toch?quote:
Juist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad, wat maakt een beetje verkracht worden nou uit? Daarom hoef je niet weg te blijven toch?
Verschilt en hangt ook af van de stemming van de douaniers. Maar grof gezegd is het lastiger om Syrië en Iran binnen te komen met zo'n stempel. Egypte en Jordanië is weer geen enkel probleem, bij de Golfstaten verschilt het.quote:
Waarschijnlijk is het veiliger dan een autoritje door Amsterdam, maar het gaat om het principe van de wetgeving daar: volkomen achterlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
Ik las dit bericht vanmorgen. Eigenlijk gewoon eng voor een vrouw om naar Dubai te gaan dus
Inderdaad achterlijk!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:38 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het veiliger dan een autoritje door Amsterdam, maar het gaat om het principe van de wetgeving daar: volkomen achterlijk.
Dus ik zeg: ga principieel niet naar deze landen
Er lopen daar zat vrouwen zonder enige begeleiding op straat, in allerlei kleding. Het is vrij veilig te noemen en alles wat god verboden heeft gebeurd gewoon.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
Ik las dit bericht vanmorgen. Eigenlijk gewoon eng voor een vrouw om naar Dubai te gaan dus
Ach, dat is wat dramatisch gesteld. Gezien historische ontwikkelingen is de huidige situatie aldaar vrij logisch.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongezien de t voor die landen. Dit kun je ronduit achterlijke culturen noemen. Er zullen vast ook slimme mensen rondlopen maar die hebben 't daar niet voor 't zeggen.
Nou ja, misschien gebeurd dat maar ik lees wel vaker dat West Europese mensen gevangenisstraf krijgen voor bijvoorbeeld openbaar zoenen. Zoals jij het nu verteld lijkt het alsof alles maar magquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Er lopen daar zat vrouwen zonder enige begeleiding op straat, in allerlei kleding. Het is vrij veilig te noemen en alles wat god verboden heeft gebeurd gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |