Dat is dus gewoonweg niet waar, dat hangt niet alleen op die 4 getuigen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Aannemelijk maken" doet er daar niet toe.
Lees dit nog eens:
[..]
Verkrachtende mannen gaan daar dus regelmatig vrijuit. De wet is zo opgesteld dat de uitwerking is dat verkrachtende mannen erdoor beschermd worden. Zorg dat je alleen bent met de vrouw, verkracht haar als een beest en je gaat sowieso vrijuit. Er waren immers geen mannelijke getuigen bij.
Serieus, waar zitten we over te praten?
Zie mijn post hierboven. Het is triest om te zien hoeveel naïviteit jij aan de dag legt op dit forum.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is daar niet veel anders dan hier. Zolang e.e.a. bewezen kan worden.
Yep, niet dat het niet gebeurd, het gebeurd vrij veel, maar je moet zorgen dat de (niet zo) lange arm van de wet je dan niet betrapt. Ik zeg expres niet zo lange arm van wet omdat ze erg goed zijn in een oogje dichtknijpen daar mbt dit soort zaken.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah ja dom, ik interpreteerde buitenechtelijke seks even verkeerd. Maar is natuurlijk niet per se iemand die getrouwd is en seks heeft met een ander, maar gewoon überhaupt seks hebben als je niet getrouwd bent is daar strafbaar.
^quote:Masked men convicted for robbery and raping maids at Dubai apartment
DUBAI // Two masked men who broke into an apartment and raped two maids were convicted this morning of rape and armed robbery.
The Dubai Criminal Court sentenced unemployed Emirati AM, 28, to 10 years in prison. Prosecutors said he dragged one of the women to the bathroom and raped her for 30 minutes.
Fellow Emirati MM, 32, was sentenced to three years. Records said he emptied the handbags of the four women living at the flat and stole all the valuables he could. He then produced a knife and forced another one of the maids into an empty bedroom where he banged her head on the wall before stripping and raping her.
"We heard them screaming," said a flatmate of the two maids who were raped, adding that a third man stood by the door of the apartment to prevent anyone from running outside for help.
The maids woke at about 3am on September 2 last year to find the men inside their apartment in Al Jafiliya. After the attackers fled, the women called police.
Police lieutenant HA, 23, said officers traced the men to a house in Al Qusais.
"He tried to escape arrest by jumping from a window in his house but we arrested him," said the Emirati officer, who added that the rapist said the woman consented to having sex.
Another Emirati police officer, MS, 37, said the second man claimed not to have entered the maid's flat but instead stayed outside while the first man went inside "for about 15 minutes".
Traces of DNA from the first man, AM, were found on one of the raped women. A sample taken from the second woman raped by MM proved insufficient for testing.
Prosecutors said that three mobile phones belonging to the women were found in the possession of one of the men.
Both men were found guilty of rape, armed robbery, assault and trespassing. The third man, the maids said, took part in the robbery has not been apprehended.
Read more: http://www.thenational.ae(...)rtment#ixzz2ZgWcdNho
Follow us: @TheNationalUAE on Twitter | thenational.ae on Facebook
quote:DUBAI // Three men who posed as policemen and stalked women before raping them were each jailed for a year yesterday.
The men, all under 21, targeted women as they left hotels late at night.
They introduced themselves as police officers before taking their victims to the desert in a black Hummer, where they would rob and rape them before leaving them stranded.
One woman was approached on December 3 last year as she left the Hyatt Regency hotel with her friend looking for a taxi.
They said they were police and offered to give us a lift, said the woman. They climbed in and were grabbed by two men who took their handbags before throwing the womans friend out of the vehicle.
They drove her to the desert and threatened her with an electric stun gun before taking turns to rape her.
They then abandoned her. I walked until I reached a main road and took a taxi to my residence, said the woman, who filed a police complaint two days later.
Another woman, from Uzbekistan, said she and her friend had also been picked up by three men in a black Hummer. They were taken to the desert, raped and robbed and abandoned.
A security guard at the Hyatt Regency hotel, EA, 22, from Nigeria, said he had seen the black Hummer several times in front of the hotel and that the men inside would pester women for sex.
I was then informed by my boss that several women had complained of being picked up in a black Hummer before being raped.
During prosecution investigations, the men denied raping the women and claimed the sex was consensual.
At their trial at the Criminal Court, MH, 20, from Denmark; OQ, 19, from Egypt; and MS, 19, a Palestinian, denied rape and robbery but were found guilty of both charges. The court also ordered the seizure of a stun gun they used to carry out their crimes.
Read more: http://www.thenational.ae(...)-women#ixzz2ZgY6dV8E
Follow us: @TheNationalUAE on Twitter | thenational.ae on Facebook
Welke post? Die met die aantoonbare onzin over 4 getuigen?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Het is triest om te zien hoeveel naïviteit jij aan de dag legt op dit forum.
Dan ben ik toch wel benieuwd waar die beschaafde wereld is. Overal heb je wel mannen die zich niet kunnen gedragen en mijn ervaring is dat in Dubai minder erg dan in een boerendorpje .quote:Op zondag 21 juli 2013 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De essentie ontgaat je (weer eens) pijnlijk. Overal kun je slachtoffer van verkrachting of (fysiek) geweld worden; dat valt dus nooit uit te sluiten. Het verschil is alleen dat je bij ons de wet aan jouw kant hebt staan. In die landen is de wet ook nog eens je vijand. En dan zullen we het verder nog niet hebben over cultuurverschillen in het gedrag van mannen, want tja... die hun beeld van wat wel en niet mag is ook nét even een tikje verknipter dan bij mannen in de beschaafde wereld.
in nederland is het niet anders met polen hoor...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:11 schreef erodome het volgende:
[..]
De indiers hebben het niet al te best, heb het al eerder in de topic gezegt, maar mijn man schrok daar best wel van, die worden gewoon gezien als een soort verkapte slaven. Moet ook wel zeggen dat het werk wat ze leveren nogal mwaw is, maar je mag ook niet teveel verwachten van mensen die uitgezogen worden en slecht behandeld worden.
Nee, alhoewel ik hoe polen hier te vaak behandeld worden absoluut niet goed wil praten is het daar nog wel een graadje erger.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in nederland is het niet anders met polen hoor...
Dat was zij zelf.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef arjan1212 het volgende:
Nu word over een half jaar ofzo natuurlijk het visum van degene die dit aan de pers vertelde ingetrokken
Nee, gratie. Wat neerkomt op "eigenlijk zouden we je gewoon moeten stenigen, maar dan gaat de internationale wereld janken, dus tegen wil en dank laten we je maar vrij".quote:Op maandag 22 juli 2013 12:57 schreef 3-voud het volgende:
Ze heeft "pardon" gekregen. Wat een zandharken ook...![]()
De internationale druk werd ze te veel voor hun mongolenbeleid.
Dat is daar inderdaad heel gewoon.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, gratie. Wat neerkomt op "eigenlijk zouden we je gewoon moeten stenigen, maar dan gaat de internationale wereld janken, dus tegen wil en dank laten we je maar vrij".
Ja hoor, stenigen in Dubaiquote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, gratie. Wat neerkomt op "eigenlijk zouden we je gewoon moeten stenigen, maar dan gaat de internationale wereld janken, dus tegen wil en dank laten we je maar vrij".
Zeg ik toch.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, een pardon is toch meer een sorry dan gratie. Bij dat laatste word je wel nog steeds gezien als schuldige.quote:
Slakken -> veel zoutquote:Op maandag 22 juli 2013 13:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, een pardon is toch meer een sorry dan gratie. Bij dat laatste word je wel nog steeds gezien als schuldige.
Als ze echt alle investeerders willen wegjagen moeten ze dat doen inderdaad.quote:
Nog afgezien van hun investeerders. Stenigen wordt praktisch niet meer toegepast. Maar in haar geval, ik denk niet dat ze getrouwd was, kan ze niet gestenigd worden. Als ze echt de sharia toepassen op haar en haar collega, dan zouden ze zweepslagen krijgen. Maar ze kregen allebei gevangenisstraf.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze echt alle investeerders willen wegjagen moeten ze dat doen inderdaad.
quote:Ook verkrachter van Noorse krijgt gratie
Niet alleen de Noorse zakenvrouw Marte Dalelv mag terug naar huis. De man die haar verkrachtte tijdens haar zakenreis in Dubai, krijgt ook gratie.
Dalelv was op zakenreis in Dubai toen ze begin maart werd verkracht. Ze deed daarvan aangifte bij de politie van Dubai, maar werd daarop zelf aangeklaagd voor het hebben van seks buiten het huwelijk, het drinken van alcohol en meineed.
Ze kreeg daarvoor in juni 16 maanden cel opgelegd. De verkrachter kreeg 13 maanden wegens buitenechtelijke seks en alcoholgebruik. Maar ook hij hoeft dus niet de cel in.
De Noorse minister van Buitenlandse Zaken reageert blij op het nieuws dat Dalelv naar huis mag:
quote:
Wat word ik toch moe van die sensatiezoekende feitverdraaiende mediaquote:De Noorse toeriste die in Dubai werd verkracht hoeft toch niet de cel in. De 24-jarige Marte Dalelv werd veroordeeld tot een celstraf van zestien maanden, maar ze krijgt gratie. Opvallend genoeg mag ook haar verkrachter naar huis.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ng-dubai#node_313901
Men gaat puur af op de verklaring van mevrouw en besprenkelt dit met verontwaardiging over lokale wetgeving.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:33 schreef Peunage het volgende:
Hoe weet de Nederlandse media met zekerheid dat haar collega haar verkracht heeft? Ik vind dat ze hun bewijs naar Dubai moeten sturen.
Ik ken iemand die daarom twee officiële paspoorten heeft... (anders kan hij geen zaken doen in zowel Israël als andere landen in de buurt).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet toevallig dat je sommige landen niet binnenkomt als je een stempeltje van Israël in je paspoort hebt staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |