quote:
Geen klussende buren, maar wel wakker om 6 uurquote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:01 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo lekker slapen dit. Geen klussende buren
* PdeHoog draait zich nog eens om.
Ach....ik draai me zo nog eens omquote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen klussende buren, maar wel wakker om 6 uur
ik kan me de laatste keer dat een insect mij prikte niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 05:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is ook raarEn stom dat sommige muggen je zo vaak prikken hè. Of er zijn er meer!
Wrom heb je dan geen klamboe?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 05:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Smaakte t maar naar patat. Dan ging iedereen muggen vangen
Al gedaan. Nu echt wakker. En een soort van uitgerust. Heerlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:58 schreef AnneX het volgende:
En P. Draai je nog eens om...omdat het kan!![]()
En nog een eindje lopen? Voordat het (té) warm wordt.
Blijkbaar. Ik ben ook wel vaak genoeg door die beesten lastiggevallen. Volgens mij zitten er sowieso minder van die beesten hier in Arnhem, dan in Noord-Holland.quote:
Zou kunnen. In Overijssel zijn het er iig genoegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ben ook wel vaak genoeg door die beesten lastiggevallen. Volgens mij zitten er sowieso minder van die beesten hier in Arnhem, dan in Noord-Holland.
Hoe lang moeten die gevallen op de bbq?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:14 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Vork: ze zitten allemaal hier![]()
@ Pee: moinkballs is een goed plan! Altijd lekker
Ja toch wel vrij lang.. Of dat handig is op zo'n klein geval weet ik niet..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang moeten die gevallen op de bbq?
Was ik al bang voor. Ik kan ze natuurlijk voorgaren. Dat scheelt wel aanzienlijk denk ik. Ik ga experimenterenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja toch wel vrij lang.. Of dat handig is op zo'n klein geval weet ik niet..
dat kan zeker!! En dan afbakken op de bbq met het spek er opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Ik kan ze natuurlijk voorgaren. Dat scheelt wel aanzienlijk denk ik. Ik ga experimenteren
En dan voorgaren in koekenpan of magnetron?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat kan zeker!! En dan afbakken op de bbq met het spek er op![]()
Ik bak ze altijd op de bbq het eerste half uur op de indirecte manier, later nog even 'aanfikken'. Zelfde effect denk ik
Koekenpan natuurlijk!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan voorgaren in koekenpan of magnetron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |