Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
ik wel man, zette vaak wel chilling gewoon was wel lachen altijdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:31 schreef Che_ het volgende:
Dus niemand heeft hier vroeger rondgehangen
Eet je nu nog steeds zalmquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:44 schreef o.us2.0 het volgende:
De gebraden zalm met rijst was zo lekker.
Wat heb jij met iftar gegeten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:44 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb ook geen recente vertrouwelijke cijfers, maar:
http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.html
Oké, ik eet nu een fruitsalade in hoeverre dat relevant is.quote:
Kizartma (patat, kofte, tomaat, peper). Manti. Borek. Pilav en vlees.quote:
shit net te laatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook antwoorden.
Pizza en kapsalon die precies om 21:54 werd bezorgd.
Ik maak zo broodje gezond klaar voor de mensen thuis. Wat fruitsalade en koekjes. Zal wel rond 03:30 klaar zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:45 schreef expans het volgende:
Maar eigenlijk vind ik dat 'wij' allochtonen in NL niet eens zo erg zijn vergeleken met die tjappies in Frankrijk enzo. Daar heb je pas echt ghetto vorming.
Tot hoelaat eten jullie eigenlijk?
Ik ben echt een zalmhoer. Alles wat van zalm is schok ik zonder problemen naar binnenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kizartma (patat, kofte, tomaat, peper). Manti. Borek. Pilav en vlees.
Was uitgenodigd kwam ik achterhad anders zalm gegeten.
Mijn vader maakt pastirma, gruwelijk lekker.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Levolution het volgende:
Weet je wat ik zo lang niet heb gehad?
[ afbeelding ]
Binnenkort fiksen en met spiegelei verorberen.
Kapsalon als iftar? Dat kan mijn maag echt niet handelen denk ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook antwoorden.
Wat een mietje ben je.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kapsalon als iftar? Dat kan mijn maag echt niet handelen denk ik
Ik ben jaloers op je, zelfgemaakte pastirmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn vader maakt pastirma, gruwelijk lekker.
Sommige wijken in Parijs en Brussel zijn zo niet normaal verpauperd ey. Zelfs de pauperwijken in Casablanca zagen er beter uit dan datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:45 schreef expans het volgende:
Maar eigenlijk vind ik dat 'wij' allochtonen in NL niet eens zo erg zijn vergeleken met die tjappies in Frankrijk enzo. Daar heb je pas echt ghetto vorming.
Tot hoelaat eten jullie eigenlijk?
wat is ook alweer iftar eerste eten in de avond?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kapsalon als iftar? Dat kan mijn maag echt niet handelen denk ik
kapsalon EN pizza, masallah.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook antwoorden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
kapsalon EN pizza, masallah.
Obesita.
Hij maakt pastirma, sucuk, kunefe, yogurt en peynir.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je, zelfgemaakte pastirmaen niet die vieze Turkse toko shit met toevoegingen
.
dadels?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is ook alweer iftar eerste eten in de avond?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
kapsalon EN pizza, masallah.
Obesita.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dm je mijn adres, stuur maar paar kilo op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij maakt pastirma, sucuk, kunefe, yogurt en peynir.
Je mag wel wat hebben hoor
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Oldumu bu simdi, ramazan ayinda. Niet weggegooid he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vasten breken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is ook alweer iftar eerste eten in de avond?
Paar kiloquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik dm je mijn adres, stuur maar paar kilo op.
Nee, babam yicek. Maar we hebben nog een halve pizza over als je will.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oldumu bu simdi, ramazan ayinda. Niet weggegooid he.
o hij bedoelde het zoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het vasten breken.
Iftar betekent letterlijk in het Arabisch "ontbijt".
EVET.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:52 schreef o.us2.0 het volgende:
Word ik gestenigd als ik feta zeg ipv peynir?
Pizza döner is goddelijk man, de rest vult niet. Moet sowieso die overkill aan carbs compenseren met eiwitten toch.quote:
Paar kilo van elk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Paar kiloYuh, dat wordt beetje te duur
oh oke, thx.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het vasten breken.
Iftar betekent letterlijk in het Arabisch "ontbijt".
wat dacht jij dan?quote:
Het is Beyaz Peynir.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:52 schreef o.us2.0 het volgende:
Word ik gestenigd als ik feta zeg ipv peynir?
Pizza vegetaria. Ik kies altijd voor vegetaria, margarita of funghi. En heeeel soms sucuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pizza döner is goddelijk man, de rest vult niet. Moet sowieso die overkill aan carbs compenseren met eiwitten toch.
Wat had jij voor pizza dan?
Ik laat het stenen regenen als je niet naar me luistert!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Succes, mij lukt het niet om vanaf hier stenen te gaan gooien naar Limburg.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik laat het stenen regenen als je niet naar me luistert!
Skere pizza's man.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pizza vegetaria. Ik kies altijd voor vegetaria, margarita of funghi. En heeeel soms sucuk.
Jawel maar het voelt niet goed als ik geen vlees binnenkrijg.quote:Zitten er niet genoeg eiwitten in de kaas?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:59 schreef Levolution het volgende:
Ik ontvang namelijk graag vlees in mijn openingen.
Waar ligt dat? Wat heb je daar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
Efes & Pamukkale! Zeker even langsgaan.
Westkust, efes ligt bij Izmir en Pamukkale ligt dichtbij. Ik zit op tel anders had ik foto's geplaatst. Doe google!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waar ligt dat? Wat heb je daar?
Ik ga nog volgende week een topic openen in TRV, daar niet van. Is even een (tof) conceptje die waargebeurd moet worden!
Nee beide niet. Op deze hoeft geen water en voorverwarmen dacht ik achteraf pas aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je beetje water op gedaan en genoeg voorverwRmd?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee beide niet. Op deze hoeft geen water en voorverwarmen dacht ik achteraf pas aan
Leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga in Oktober ergens naar Azerbaycan. Iemand tips voor mij?
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Westkust, efes ligt bij Izmir en Pamukkale ligt dichtbij. Ik zit op tel anders had ik foto's geplaatst. Doe google!
Baki zeker?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zat bij een Azeri in de klas, die zei zelf dat er op Baki na er echt helemaal niets te doen is. En dat Baki echt een soort SimCity is voor de presidentsfamilie; wat zij wilden dat er moest komen is er, dus veel exclusieve winkels en hotels etc. Mensen mogen geen mening hebben en meer dan de helft leeft onder de armoedegrens (wat de stad niet doet blijken) etc. Baki is alleen maar goed voor shoppen en de toeristen.quote:
Hahaha de Azeri's die ik ken pochen juist over hoe tof Baki wel niet is en hoe het de Dubai van de Kaukasus is en wat nog meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zat bij een Azeri in de klas, die zei zelf dat er op Baki na er echt helemaal niets te doen is. En dat Baki echt een soort SimCity is voor de presidentsfamilie; wat zij wilden dat er moest komen is er, dus veel exclusieve winkels en hotels etc. Mensen mogen geen mening hebben en meer dan de helft leeft onder de armoedegrens (wat de stad niet doet blijken) etc. Baki is alleen maar goed voor shoppen en de toeristen.
Hij was in ieder geval niet trots op zijn land, hij had liever gezien dat Azerbaycan een Turkse provincie was
De pa van die vriend was dan ook gevlucht voor het regime van president Aliyev, misschien dat hij daarom geen liefde voor zijn land heeft. Wat ik wel snap. Maar de meningen zijn niet echt objectief, we moeten er zelf heen en onze conclusies trekkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha de Azeri's die ik ken pochen juist over hoe tof Baki wel niet is en hoe het de Dubai van de Kaukasus is en wat nog meer.Maar goed, we zullen zien.
En ja Azerbaycan als een Turkse provincie klinkt zo slecht nog niet.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Niemand vindt gratis oliebronnen ergquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:30 schreef Bortecinem het volgende:
Tijdens het songfestival vorig jaar bij de stemmen gingen de presentators en de spokesperson van de TRT nog onderling brabbelen in het Turks voor ze de punten gavenquote:
Aferin.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:33 schreef Bortecinem het volgende:
^Aferim!
Dat vind ik ook, Ous!
Ik zal na terugkomst wel verslag uitbrengen. Ben zelf ook erg benieuwd.
'Goedenavond Azerbaycan! Wij sturen jullie, het land van onze broeders en vrienden, veel groeten en liefde'quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iyimisen hosmusan yoksa sen sarhosmusan.
Lol, zie hetzelfde gebeuren als Marokko weer eens mee doet met het songfestival en in het wordt Frankrijk gehouden of vice versa.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'Goedenavond Azerbaycan! Wij sturen jullie, het land van onze broeders en vrienden, veel groeten en liefde'
Klinkt heel cheezyyy in het NL.
Omdat we niet meer aan vriendjespolitiek kunnen doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:47 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik wil dat Marokko weer mee doet met het songfestival.
Waarom doet Turkije niet meer mee?
Kan ze geen ongelijk geven. Maar heb wel altijd genoten van hun nummers. Op de Marokkaanse tv zijn ze ook altijd pro-Turkije met het songfestival.quote:De Turkse omroep TRT besloot ook om niet deel te nemen aan het Eurovisiesongfestival 2013. De reden hiervoor is het ongenoegen over de 50/50-regel en de bevoordeling van de vijf grote Eurovisielanden, die elk jaar automatisch mogen deelnemen aan de finale. Ook het feit dat de startvolgorde niet langer geloot wordt, maar door de organisatie bepaald wordt, stuit op ongenoegen.
Ja, maar de Turken zijn qua aantal in Nederland (hier toch wel 100 tot 120k meer Turken dan Marokkanen), België en Luxemburg wel meer in de aantal dan de Marokkanen - waarom zijn zij niet de meest overlastgevende groep? Als je kijkt naar de hoeveelheid Turken in Duitsland zou het logisch zijn dat zij de meest overlastgevende groep zijn, aangezien daar zo'n 3 tot 4 miljoen Turken zitten, zo'n eerlijke vergelijking vind ik dit dus niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Ach, Marokkanen zijn de grootste overlastgevende groep in de Benelux, de Turken in Duitsland, Irakezen in Zweden en de Pako's in Engeland. Ieder volk heeft wel iets.
Het is wat.
Jaloers.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben niet erg bekend met de trekpleisters van Azerbeidzjan, maar het historisch centrum van Baku ziet er bijvoorbeeld wel mooi uit, vind ik:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
De beslissing viel toevallig in een week waarin de regering ook een hoop bezuinigingen had aangekondigd, dus ik heb zo'n vermoeden dat de puntentelling maar een smoesje is. Dit is al een aantal jaren zo, dus waarom nu opeens niet meedoen en de voorgaande jaren wel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan ze geen ongelijk geven. Maar heb wel altijd genoten van hun nummers. Op de Marokkaanse tv zijn ze ook altijd pro-Turkije met het songfestival.
In Istanbul zou je ook de Prinseneilanden in de Zee van Marmara kunnen bezoeken. Vooral Büyükada. Schijnt erg pittoresk en chill te zijn. Er rijden bijvoorbeeld geen auto's; alleen paard en wagen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Wie kent er een leuke plek die ik tijdens mijn roadtrip in Turkije gezien moet hebben?
Onze voorlopige route is: Marmaris > Bodrum > Milas > Kusadasi > Cesme > Izmir > Ekisehir > Bursa > Istanbul.
Hebben jullie suggesties?
Thanks voor de tips!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben niet erg bekend met de trekpleisters van Azerbeidzjan, maar het historisch centrum van Baku ziet er bijvoorbeeld wel mooi uit, vind ik:
http://en.wikipedia.org/wiki/Inner_City_(Baku)
http://en.wikipedia.org/wiki/Palace_of_the_Shirvanshahs
Of gebouwen uit de tijd van het Russische Keizerrijk:
[ afbeelding ]
Zou jij deze zomer trouwens niet met een vriendin naar Griekenland gaan? Had je volgens mij gezegd. Ben je nog geweest? Zo ja, hoe was het?
quote:
Gewoon met kulak en al pisirmislerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze hebben wel hun best gedaan om dat beest er zo onsmakelijk mogelijk uit te laten zien zeg.
Kelle eet je niet op die manierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, bij kelle hebben ze tenminste netjes de oren eraf gehaald:
[ afbeelding ]
Maar niet de ogen.![]()
Neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon manti![]()
Maar manti is gruwelijk lekker
Shoarma op zich is niet ongezond toch? Het ligt er volgens mij aan hoe je het voorbereid. Maar wat je er op of naast zet, dat kan het wel ongezond maken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:57 schreef xaban06 het volgende:
Ik eet vanavond lamsshoarma + kipshoarma schotel.
Ook lekker maar super ongezond
Buiten de deur is shoarma altijd wel veelste vettig volgens mij. Ik doe er veel knoflook en sambal op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Shoarma op zich is niet ongezond toch? Het ligt er volgens mij aan hoe je het voorbereid. Maar wat je er op of naast zet, dat kan het wel ongezond maken.
Ja dat is wel zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Buiten de deur is shoarma altijd wel veelste vettig volgens mij. Ik doe er veel knoflook en sambal op.
Sauzen zijn ongezond, helaas. Maar ik maak ze zelf.. veel gezonder en belangrijkste: veel lekkerderquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Shoarma op zich is niet ongezond toch? Het ligt er volgens mij aan hoe je het voorbereid. Maar wat je er op of naast zet, dat kan het wel ongezond maken.
Hahaha, mega.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:33 schreef Peunage het volgende:
Was vandaag met mijn vader op de markt. We stonden op een gegeven moment bij de watermeloenen te kijken. Dus mijn vader pakt er 1 en slaat er zacht met zijn hand op. Opeens komt er een jong stelletje bij staan. Een Surinaams meisje en jongen. Dus dat meisje zegt zo "Kunt u eentje voor ons uitzoeken, het is duidelijk dat u er verstand van heeft?"
Dus m'n vader zo "Ja natuurlijk." Hij kijkt een beetje rond, haalt er 1 uit, 1 pets er op, en geeft hem aan dat stel. "Bedankt hoor!" Terwijl zij weglopen komt er een oudere man bij die dat allemaal zag gebeuren. "Kunt u er ook 1 voor mij uit zoeken, ik heb er helemaal geen verstand van". Dus mijn vader doet hetzelfde. Toen die man weg was vroeg ik hem hoe hij wist welke goed waren en welke niet. Hij haalt z'n schouders op "ik weet er helemaal niks van"
Maar waarom slaat hij er op dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:33 schreef Peunage het volgende:
Was vandaag met mijn vader op de markt. We stonden op een gegeven moment bij de watermeloenen te kijken. Dus mijn vader pakt er 1 en slaat er zacht met zijn hand op. Opeens komt er een jong stelletje bij staan. Een Surinaams meisje en jongen. Dus dat meisje zegt zo "Kunt u eentje voor ons uitzoeken, het is duidelijk dat u er verstand van heeft?"
Dus m'n vader zo "Ja natuurlijk." Hij kijkt een beetje rond, haalt er 1 uit, 1 pets er op, en geeft hem aan dat stel. "Bedankt hoor!" Terwijl zij weglopen komt er een oudere man bij die dat allemaal zag gebeuren. "Kunt u er ook 1 voor mij uit zoeken, ik heb er helemaal geen verstand van". Dus mijn vader doet hetzelfde. Toen die man weg was vroeg ik hem hoe hij wist welke goed waren en welke niet. Hij haalt z'n schouders op "ik weet er helemaal niks van"
Tja, misschien wilt ie het vak leren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Terwijl je er helemaal niks van af weet.
Jah, waarschijnlijk is dat inderdaad een methode, maar het gaat misschien verder dan alleen er op slaanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Terwijl je er helemaal niks van af weet.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:33 schreef Peunage het volgende:
Whehe, hetzelfde gebeurde met mijn vader in de supermarktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:33 schreef Peunage het volgende:
iek niet begraipquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whehe, hetzelfde gebeurde met mijn vader in de supermarkt3 mensen kwamen achtereenvolgend vragen hoe hij ze uitkoos
Jouw vaderquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:33 schreef Peunage het volgende:
ik zit ook steeds te refreshenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:13 schreef xaban06 het volgende:
Wat doen jullie nou allemaal stoer alsof jullie wel een levendje buiten FOK! hebben, zomaar op zaterdag is er niemand
Mja ik zit hier op werk en het is vrij rustig, weinig te doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zit ook steeds te refreshen
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja ik zit hier op werk en het is vrij rustig, weinig te doen.
Jij zegt het gewoon op een beledigde manierquote:Op zondag 21 juli 2013 00:53 schreef Mathemaat het volgende:
Om vrouwen hier te motiveren om niet te veel te eten tijden ramadan:
niemand wil een vadsige vrouw!
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij zegt het gewoon op een beledigde manier
Tactloos, dit willen vrouwen helemaal niet horen.
ga manquote:Op zondag 21 juli 2013 01:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..], je hebt gelijk. Nu gaan ze hun gevoelens wegwerken met chocolade en loopt de boel helemaal uit de hand.
Niemand lijkt me overdreven, genoeg getrouwde vadsige vrouwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:53 schreef Mathemaat het volgende:
Om vrouwen hier te motiveren om niet te veel te eten tijden ramadan:
niemand wil een vadsige vrouw!
Bel de Marokkaanse politie maar, die slaan tenminste zulke hangjongeren in elkaar als het moet.quote:
Begrijp dat het heel vervelend is op dit tijdstip. Dat ze geen rekening houden met hun buurtbewoners.quote:
Ingedrukt en dan op copy drukken.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:34 schreef bzl. het volgende:
Hoe kopieer je via iPhone eigenlijk een url van een foto? Weet iemand dat?
Langedrukt op foto tot dat er menu verschijnt en dan knopje Kopieer.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:34 schreef bzl. het volgende:
Hoe kopieer je via iPhone eigenlijk een url van een foto? Weet iemand dat?
Waarom niet. Genoeg goede film/series. Hoef je je geen enkel moment te vervelen. Sanasoufi heeft zelfs een heel schema aan series opgesteld.quote:
Lezen?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:41 schreef bzl. het volgende:
Dank.
Verveel mij nog steeds, film heb ik geen zin in want dan moet ik uit bed gaan.
Klopt. Ik heb de politie nog maar 1x gebelt. Hiervoor de buren al een paar keer.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ze blijven terugkomen ofzo dan? Want je hebt er volgens mij al dagen last van?
Bellen en aangeven dat de politie vaker is gebeld, maar dat ze blijven terugkomen en doorgaan met het veroorzaken van overlast.quote:
Denk het nietquote:Op zondag 21 juli 2013 01:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom niet. Genoeg goede film/series. Hoef je je geen enkel moment te vervelen. Sanasoufi heeft zelfs een heel schema aan series opgesteld.
TV / Mijn serie schema
Game of Thrones doet het goed bij veel dames. Niet over the top actie met veel bloed, maar ridders, kastelen, dialogen en nette actie.quote:
Jouw vader:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:33 schreef Peunage het volgende:
Om in de geest van deze maand te blijven, kun je ook Omar gaan kijken:quote:Op zondag 21 juli 2013 02:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Game of Thrones doet het goed bij veel dames. Niet over the top actie met veel bloed, maar ridders, kastelen, dialogen en nette actie.
Staat op mijn lijst. Dank je, kerel.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Om in de geest van deze maand te blijven, kun je ook Omar gaan kijken:
Ahlan ya Ilias, hoe is de ramadan daar in Marokko!?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:31 schreef De_Ilias het volgende:
Salaam Alaikom
Hoe gaat het allemaal met de Ramadaan?
Triggershot, hoe gaat het broeder? Lang niet gesproken joh.
Salaam Alou alouquote:Op zondag 21 juli 2013 03:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ahlan ya Ilias, hoe is de ramadan daar in Marokko!?
Tijdens Bnat Lalla Mannana (soapserie) op 2M is er geen vrouw meer te zien op straat (volgend mijn moeder)quote:Op zondag 21 juli 2013 03:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ahlan ya Ilias, hoe is de ramadan daar in Marokko!?
Echt?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:58 schreef Aloulou het volgende:
Eindelijk goed geregend hier in Tunis! Heerlijke geur en geluid ook, was die hitte helemaal zat.
Dat is normaal in Marokko.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Tijdens Bnat Lalla Mannana (soapserie) op 2M is er geen vrouw meer te zien op straat (volgend mijn moeder)
Challenge?quote:Op zondag 21 juli 2013 03:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik verneuk alles, ben chagrijnig nu.
biring it onquote:Op zondag 21 juli 2013 03:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Challenge?
http://geoguessr.com/?s=e(...)Ijp0cnVlfQ%253D%253D
Wat dan?quote:Geen google gebruiken.
Deze lijkt me heel goed ja.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Om in de geest van deze maand te blijven, kun je ook Omar gaan kijken:
quote:Op zondag 21 juli 2013 03:25 schreef Ayca het volgende:
Denk het ook![]()
Zag een bordje met santa cruz staan, dus ik dacht 'ha! ik weet waar dat ligt', bleek het een santa cruz een paar duizend km verder in zuid-amerika te zijn.
Scheelde niet veel hoor.quote:
Ha, had dat dan gezegd, ik heb alles gegoogled.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alsin, niet de straatnamen googlen ed, alleen de omgeving gebruiken.
Ok check je zoquote:Op zondag 21 juli 2013 03:31 schreef Ayca het volgende:
Als je zin hebt in nog eenhttp://url.geoguessr.com/3AkF
Al heb je daar natuurlijk niks aan als het kilometers bos is.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ha, had dat dan gezegd, ik heb alles gegoogled.
En de mannen na eten gelijk naar moskee en/of cafetjequote:Op zondag 21 juli 2013 03:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Tijdens Bnat Lalla Mannana (soapserie) op 2M is er geen vrouw meer te zien op straat (volgend mijn moeder)
Ja heel heet. Ben geen persoontje die hele dag naar strand gaat dus blij dat geregend heeft.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:12 schreef ntm het volgende:
Echt?Hier is het droog gebleven, wel heel heet was het vandaag he
Tijdens de Ramadan naar het strand gaan is ook geen pretje lijkt mij.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja heel heet. Ben geen persoontje die hele dag naar strand gaat dus blij dat geregend heeft.
keertje schoonmaken maar.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:44 schreef Levolution het volgende:
Mijn laptop heeft kuren door dat spel, helemaal oververhit.
waarom wakker wanneerquote:
slapeloze nachten, je kent het welquote:
ja dat is zoquote:
Volgens mij ook ja..quote:Op zondag 21 juli 2013 18:05 schreef G.R.S. het volgende:
Als de ramadan voorbij is, zakt de temperatuur naar 15 graden zeker.
Denk niet dat het in augustus nog onder de 20 komt.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:05 schreef G.R.S. het volgende:
Als de ramadan voorbij is, zakt de temperatuur naar 15 graden zeker.
Leuke foto'squote:Op zondag 21 juli 2013 16:45 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Iftar in VAE
Wat oudere foto's.
[ afbeelding ]
Indians participate in a Haleem cooking contest in Hyderabad, India, Saturday, Aug. 27, 2011. Haleem is a traditional dish of lamb and wheat prepared during the month of Ramadan.
[ afbeelding ]
Watermeloenen in Afghanistan
[ afbeelding ]
AP Photo 5 hours ago Ahmed Saif, 30, bakes bread at a local bakery in Basra, Iraq's second-largest city, 550 kilometers (340 miles) southeast of Baghdad, Iraq, Monday, Aug. 29, 2011. Saif earns about 10 US dollars per day.
[ afbeelding ]
Lol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die komt niet terug.quote:
Natural beauty.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ze heeft een snor man, kijk eens goed.
Ijsmachine? Of wat bedoel je? Zo ineens turks midden in je zin.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:00 schreef Che_ het volgende:
Heeft iemand hier een dondurma machine thuis?
Astaghfirullah, haramquote:
Zie ik nou op de tweede foto dat een vrouw vooraan aan het bidden is en de mannen achter?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Astaghfirullah, haram
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In this picture taken on Tuesday, July 9, 2013 worshippers pray at the entrance of the Cave of Hira on the top of al-Nour mountain in Mecca, Saudi Arabia. The Cave of Hira is where Muslims believe Muhammad received his first revelations. AP Photo/Hadi Mizban)
[ afbeelding ]
People buy vermicelli ahead of Ramadan, which begins tomorrow in Pakistan, on Wednesday, July 10, 2013 in Rawalpindi, Pakistan. During Ramadan, the holiest month in Islamic calendar, Muslims refrain from eating, drinking, smoking and sex from dawn to dusk.
[ afbeelding ]
A Palestinian boy plays with fireworks as he celebrates the start of the Muslim holy month of Ramadan in Gaza City, Wednesday, July 10, 2013. Ramadan is traditionally a time of reflection and prayer, and Muslims are expected to abstain during daylight hours from food, drink, smoking and sex to focus on spirituality, good deeds and charity. The fast presents a physical and spiritual challenge every year, but particularly when the holiday falls during harsh Mideast summer when the days are longest and temperatures soar in some places to 50 degrees Celsius (120 Fahrenheit).
[ afbeelding ]
Worshippers eat during Iftar, or breaking of the fast, at the Grand Mosque in the holy Muslim city of Mecca, Saudi Arabia, Wednesday, July 10, 2013. Many devout Muslims in the Middle East have started observing the dawn-to-dusk fast for the month of Ramadan even as the region is rocked by Egypt's turmoil and the relentless civil war in Syria. For most Sunnis and Shiites, Ramadan started on Wednesday while others are expected to begin observing the holy month on Thursday differences based on various sightings of the new moon.
^Echt een prachtige foto. Vooral met dat gigantische gebouw op de achtergrond. Toont wat contrast.
[ afbeelding ]
Yemeni girls wearing traditional costumes attend a festival for children to welcome the Holy month of Ramadan in the old city of Sanaa, Yemen, on Monday, July 8, 2013.
[ afbeelding ]
Kuwaitis buy fruits and vegetables at a market place on July 10, 2013 in downtown Kuwait City, on the first day of the Muslim fasting month of Ramadan.
[ afbeelding ]
Pakistani bakers make traditional food for the holy fasting month of Ramadan at a shop in Karachi on July 10, 2013.
Zo, een beetje leven in de.....brouwerij?
Het lijkt er meer op alsof ze naar binnen gaan.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zie ik nou op de tweede foto dat een vrouw vooraan aan het bidden is en de mannen achter?
Je ziet duidelijk een gebedskleedje.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op alsof ze naar binnen gaan.
wtf die vrouw had ik niet eens gezienquote:Op zondag 21 juli 2013 20:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zie ik nou op de tweede foto dat een vrouw vooraan aan het bidden is en de mannen achter?
Relatief aan wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef expans het volgende:
Er word mij verweten dat ik me teveel volprop, wat is deze ik eet relatief gezien best weinig.
Mooi man.quote:
Vakantie?!?!!quote:Op maandag 22 juli 2013 01:11 schreef Levolution het volgende:
Blijven jullie allemaal elke nacht wakker tot sahur dan?
En als het geen vakantie was dan?
Jij buiten beschouwing gelaten.quote:
Soennieten luisteren zeker naar adhkaar en du3aa. Hizb al-Latif die ik postte is een Adhkar van een Soefi tariqah (ook soennieten maar geen salafisten). Vooral gezamelijk "in koor" maakt het heel krachtig zulke adhkaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mooi man.
Soennieten luisteren ook wel eens naar du3aa' toch?Of is dat puur iets sjiitisch.
In ieder geval, deze is mooi. Sjiisme verspreiden![]()
Tof.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:27 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Soennieten luisteren zeker naar adhkaar en du3aa. Hizb al-Latif die ik postte is een Adhkar van een Soefi tariqah (ook soennieten maar geen salafisten). Vooral gezamelijk "in koor" maakt het heel krachtig zulke adhkaar.
Du3a al-Kumayl ken ik inderdaad van de sjieten. Pakistaanse Hanafi's overigens hebben ook die du3a met precies dezelfde naam, maar zal wel iets anders zijn zeer waarschijnlijk in de bewoordingen.
Extremistquote:Op maandag 22 juli 2013 01:41 schreef Triggershot het volgende:
Wat is dat nou met jullie, gaan jullie nou ook eens verbroederen?
voel je je bedreigd?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:41 schreef Triggershot het volgende:
Wat is dat nou met jullie, gaan jullie nou ook eens verbroederen?
Zijn toch al asdika? ♥quote:Op maandag 22 juli 2013 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Integendeel, met jou zou ik juist willen verenigen.
Je bent zelf een soennietquote:Op maandag 22 juli 2013 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, Ali was gewoon een Soeniet hoor
Wie slaapt er dan ook met dit weer.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:47 schreef bzl. het volgende:
B z l punt! Ik kan niet slapen, net al gezicht gereinigd :S morgen gewoon werken
Je moet dan ook niet koken, als je het niet kunt!quote:Op maandag 22 juli 2013 01:50 schreef bzl. het volgende:
Ja, het is de hitte. En ik zag net pas dat ik was verbrand! Terwijl mensen al zeiden dat ik rare plekken had ofzo. En ik voel niks :w
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |