hoe weet je dat ze je een bedreiging vinden?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:49 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik heb wel vaker dat vrouwen mij een bedreiging vinden terwijl ik er totaal niet sletterig bijloop.
Hoiquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Het echte leven is toch niet FOK!... hoe veel van jullie gedragen zich precies zo IRL als hier?
Is mij vaak verteld, vooral als ik gewoon vriendelijk deed tegen de mannen in de omgeving.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze je een bedreiging vinden?
En is dat je dan verteld door mannen of door vrouwen?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Is mij vaak verteld, vooral als ik gewoon vriendelijk deed tegen de mannen in de omgeving.
Beiden. Zo was ik bevriend met een man en zijn vriendin en bleek later dat die vriendin eigenlijk een bloedhekel aan me had omdat ik "te knap" was. :Squote:Op zondag 21 juli 2013 15:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En is dat je dan verteld door mannen of door vrouwen?
Wil je er met mij over praten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:24 schreef LittleMonkey het volgende:
Lijkt me eng als wild vreemden tegen je praten..
Bij jou heb ik anders altijd het beeld van een heel lelijke opgedirkte trol.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Is mij vaak verteld, vooral als ik gewoon vriendelijk deed tegen de mannen in de omgeving.
Hoezo dat nou weer.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bij jou heb ik anders altijd het beeld van een heel lelijke opgedirkte trol.
Nederig zijn en op handen en voeten erachteraan lopen.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:17 schreef Bonzai. het volgende:
Al moet ik zeggen dat TS an sich wel een goede vraag stelt.
Hoe ga je om met botte mensen die in een hogere machtspositie staan?
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:20 schreef Serene het volgende:
[..]
Nederig zijn en op handen en voeten erachteraan lopen.
Dat kan. Sommige vrouwen zijn nou eenmaal zeer onzeker. Maargoed, wat valt eraan te doen?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:47 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Beiden. Zo was ik bevriend met een man en zijn vriendin en bleek later dat die vriendin eigenlijk een bloedhekel aan me had omdat ik "te knap" was. :S
Ginger.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:32 schreef Serene het volgende:
[..]
Confrontatie met je eigen gedrag kan soms een ongewenste reactie veroorzaken, merk ik.
Op mijn stageschool werd er vaak gezeikt dat ik niet zelfstandig was en dat ik het niet in me had.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:36 schreef Bonzai. het volgende:
Zei die stagebegeleider overigens waarom het zo slecht was?
nee, maar nederlanders kunnen het niet hebben als je beter dan ze bentquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Hoe nemen mensen mijn hypocrisie waar dan? Het gaat in zo'n gesprek toch niet over politieke standpunten of korte pittige kapsels?
Voel jij nooit dat iemand zich anders voordoet dan h/zij is?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Hoe nemen mensen mijn hypocrisie waar dan? Het gaat in zo'n gesprek toch niet over politieke standpunten of korte pittige kapsels?
Alleen als het overdreven is.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Voel jij nooit dat iemand zich anders voordoet dan h/zij is?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Of misschien, aangezien je daar blijkbaar geen rekening mee houdt, heeft het niks met jou te maken maar zijn die mensen gewoon zo.
Omdat je zelf zegt dat je onsympathiek bent. Dan denk ik meestal daar aan. En je zal vast wel roken.quote:
Alleen maar zware shag zeker bedoel je.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat je zelf zegt dat je onsympathiek bent. Dan denk ik meestal daar aan. En je zal vast wel roken.
Als je gedrag sterk afwijkt van je gevoelens, dan merken veel mensen dat en vertrouwen ze je minder; ze wapenen zich dan tegen je.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:37 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Alleen als het overdreven is.
het is niet moeilijk om op te merken hoe iemand zich voelt..quote:Op maandag 22 juli 2013 13:34 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Hoe merken ze dat, ze weten toch niet wat ik voel?
Zolang ze geen autist zijn kunnen mensen onbewust, je onbewuste signalen opvangen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:34 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Intuitie. Misschien omdat je lichaamstaal niet overeenkomt met wat je zegt of anderzijds communiceert.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:34 schreef SputnikSweetheart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |