QFT.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 04:09 schreef highender het volgende:
Ik ook, wel jammer dat ze bestuursvoorzitters ook als (top)ondernemers zien.
Van der Veer bijvoorbeeld vond zelf ook niet dat hij dat was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:34 schreef M51 het volgende:
Sinds wanneer is een topmanager een ondernemer?
scheelt natuurlijk ook dat het geen interviews zijn van 10 min zoals bij DWDD. Ze zijn geloof ik echt enkele uren bezig per gastquote:[b]Op dinsdag 23 juli 2013 00:39 schreef golfer het volgende:[/b
Coen stelt ze mooi altijd eerst helemaal op hun gemak voordat ie met echt kritische vragen doorgaat.
Geprogrammeerd.quote:
bankier he.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef Arcee het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Rijkman Groenink een misselijke rotkop heeft?
gin last vanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef Zhero het volgende:
Ik kan die Mandemakers zo moeilijk verstaan.
2010 was daarvoor de laatste kans. Zie het nu niet meer gebeuren.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou graag Wijers eens zien terugkeren in de politiek.
Ja, als hij in beeld komt zet ik 888 van Teletekst aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef Zhero het volgende:
Ik kan die Mandemakers zo moeilijk verstaan.
Idd het eeuwige misverstand dat hij 26 miljoen heeft gekregen als vertrekbonus. Of het een goede zaak is dat hij al die aandelen heeft gekregen over de loop van de jaren is een andere zaak.quote:
Hij zat op 10 miljoen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef arjan1212 het volgende:
De uitleg van v d Veer was best goed, ja als je dus 50.000 medewerkers hebt die 500.000 euro verdienen en vervolgens de leidinggevende nog meer.. dan moet de c.e.o wel 3 miljoen verdienen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Idd het eeuwige misverstand dat hij 26 miljoen heeft gekregen als vertrekbonus. Of het een goede zaak is dat hij al die aandelen heeft gekregen over de loop van de jaren is een andere zaak.
Dat is idd goed om te zien. Verschil daarin is natuurlijk ook altijd dat het de ondernemers vaak zijn die het belachelijk vinden en de CEO's die het wel gerechtvaardigd vinden. De ondernemers zijn vaak ook voor een groot deel eigenaar van de onderneming. Dus daar zit hun "vermogen" dan ook in. Die cashen bij verkoop van de onderneming.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:19 schreef golfer het volgende:
Mooi om te zien dat er ook genoeg topondernemers en CEO's zijn die de bedragen die Van der Veer, Wijfels en Rijkman(...)Groenink kregen volslagen belachelijk vinden.
Uslu die 8200 per maand verdient en anderen die dat per dag pakken..
Misschien heeft hij er zat over gezegd maar is het eruit geknipt? Los daarvan een beetje simpel om een bankier eruit te pikken en die verkapt te presenteren als de dader.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef golfer het volgende:
Gisteren over de crisis en 1 van de hoofdrolspelers en medeveroorzaker, de bankier, kwam nauwelijks aan het woord of wilde het er niet over hebben.
Sylvia Toth had een paar heel zinnige opmerkingen.
Dat is dan ook gewoon zo. Dat de een nou beter geld kan vangen, tsja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:15 schreef Klopkoek het volgende:
Daar kan ik echt zo kwaad om worden. Zit je jezelf miljoenen toe te bedelen met het argument van hoeveel invloed en verantwoordelijkheid je draagt, maar als het dan helemaal mis gaat is opeens de man in de straat evenveel verantwoordelijk als de heroineverstrekker.
"Verschil moet er zijn" behalve dus als de shit uit breekt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon zo. Dat de een nou beter geld kan vangen, tsja.
Ik betaal je uitkering, iets meer respect.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"Verschil moet er zijn" behalve dus als de shit uit breekt.
Typisch graaiers, typisch VVD
Hufter die je bentquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik betaal je uitkering, iets meer respect.
Degene met de dikbetaalde ambtenarenbaantjes en in de zorg onderwijs enz. zijn nou juist PVDA'ersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"Verschil moet er zijn" behalve dus als de shit uit breekt.
Typisch graaiers, typisch VVD
Wat is de relevantie? De zorg heeft een belangrijke rol in de crisis?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Degene met de dikbetaalde ambtenarenbaantjes en in de zorg onderwijs enz. zijn nou juist PVDA'ers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |