SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
wat is je steam id? dan co-oppen we een keer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Portal 1&2 gekocht, m'n eerste aankoop op Steam ooit.
Al veel gehoord over die spellen en al eens wat 2D kloons gespeeld, dus het origineel leek me ook wel wat. Het bevalt tot nu toe goed, maar deel 1 lijkt wel wat aan de korte kant te zijn. Maar het ondersteunt gelukkig wel custom maps, dat moet de houdbaarheid nog wel rekken.
omdat je een deif van je eigen portomonee zou zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef VelitoX het volgende:
Waarom zou ik een game moeten kopen die niet in de sale is op het moment....
Het zijn korte spelletjes voor tussen de grote titels door, als je houdbaarheid wilt moet je geen portal spelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Portal 1&2 gekocht, m'n eerste aankoop op Steam ooit.
Al veel gehoord over die spellen en al eens wat 2D kloons gespeeld, dus het origineel leek me ook wel wat. Het bevalt tot nu toe goed, maar deel 1 lijkt wel wat aan de korte kant te zijn. Maar het ondersteunt gelukkig wel custom maps, dat moet de houdbaarheid nog wel rekken.
Portal 2 is gewoon een volwaardige game heur, met die costum levels helemaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het zijn korte spelletjes voor tussen de grote titels door, als je houdbaarheid wilt moet je geen portal spelen.
Mweh, niks interessants voor mijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:35 schreef mschol het volgende:
http://www.getloadedgo.com/ 4 games voor 6 euro(geen steam codes thou..)
Haha dat klopt jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef mschol het volgende:
ok, ik wilde een route hebben van train simulator..
heb uiteindelijk train simulator maar (opnieuw) aangeschaft: scheelde 10 euro en kreeg er nog 2 dlc bij
Kan soms wel een paar uurtjes duren..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:16 schreef mschol het volgende:
het tradingcard bij aankopen systeem is bugged, geen kaarten gekregen bij aankoop
ik ben benieuwd.. ik las dat valve geen kaarten uitdeelt: krijg je niks dan krijg je niks...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kan soms wel een paar uurtjes duren..
Had ik gister of eergister ook, volgende ochtend waren ze er gewoon. Zonet trouwens ook niet een gekregen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.. ik las dat valve geen kaarten uitdeelt: krijg je niks dan krijg je niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |