PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
dat is snelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TOTS Valbuena
IF Sessegnon op wide CAM
orsjineelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat grapje wilde ik ook maken bij het zien van de TT
Misschien even langer de kans geven.quote:
Als ik in blessuretijd bij een 1 goal lead een corner tegen krijg weet ik ook al hoe laat het is..vraag me af of ik door die gedachte nou ook meer tegengoals krijg op dat moment of dat het alleen EAids is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:52 schreef Zhano het volgende:
Ik domineer een gast, kom met 1-0 voor. Dan zo'n fase dat hij uit een corner moét scoren en weg is mijn momentum
Het doet mij altijd denken aan een Wario minigame ofzo. Probeer zo lang mogelijk alle corners te blocken, maar je weet dat je een keer af gaat...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik in blessuretijd bij een 1 goal lead een corner tegen krijg weet ik ook al hoe laat het is..vraag me af of ik door die gedachte nou ook meer tegengoals krijg op dat moment of dat het alleen EAids is.
Ik doe er ook alles aan om ze te voorkomen dan, maar zelfs gasten die nog geen corner hebben gehad weten het altijd voor elkaar te krijgen op dat moment..vaak door een deflected shot van 40 meter ofzo
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het doet mij altijd denken aan een Wario minigame ofzo. Probeer zo lang mogelijk alle corners te blocken, maar je weet dat je een keer af gaat...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.foxinternationalchannels.com/shows/the-walking-dead
wat een baggertrailerdat ze dit een trailer durven noemen zeg
het is de season 3 trailer
Volgens mij is het ook vooral psychisch hoor, net als dat het stoplicht altijd net op rood springt als je aan komt rijden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik in blessuretijd bij een 1 goal lead een corner tegen krijg weet ik ook al hoe laat het is..vraag me af of ik door die gedachte nou ook meer tegengoals krijg op dat moment of dat het alleen EAids is.
Ik doe er ook alles aan om ze te voorkomen dan, maar zelfs gasten die nog geen corner hebben gehad weten het altijd voor elkaar te krijgen op dat moment..vaak door een deflected shot van 40 meter ofzo
Ff een proxy fixen danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kutamerikanen mogen de trailer wel zien maar de rest van de wereld niet blijkbaar
Komt snel op YT, don't worry.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kutamerikanen mogen de trailer wel zien maar de rest van de wereld niet blijkbaar
Gewoon zorgen dat je zelf een corner vlak voor tijd krijgt. Altijd een goal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kan een op rood springend stoplicht een psychische oorzaak hebben?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook vooral psychisch hoor, net als dat het stoplicht altijd net op rood springt als je aan komt rijden.
Nee pipo, dat je het gevoel hebt dat het stoplicht altijd net op rood springt als je aan komt omdat je dat dat meer opvalt dan als het "gewoon" groen isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kan een op rood springend stoplicht een psychische oorzaak hebben?![]()
Mental powers mental powers mental powers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kan een op rood springend stoplicht een psychische oorzaak hebben?![]()
nooit last van, bij mij staat ie altijd op groenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nee pipo, dat je het gevoel hebt dat het stoplicht altijd net op rood springt als je aan komt omdat je dat dat meer opvalt dan als het "gewoon" groen is
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mental powers mental powers mental powers.
Ik slaak altijd een vreugdekreetje als het groen is hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nee pipo, dat je het gevoel hebt dat het stoplicht altijd net op rood springt als je aan komt omdat je dat dat meer opvalt dan als het "gewoon" groen is
Te weinig Pirloquote:
Mlapa is achterlijk goed. Snap niet dat mensen niet standaard met hem spelen naast Esswein of Reus in hun Bundesliga teams. Al die BPL gasten hebben wel Mayuka in hun goldteam, maar Mlapa kom ik echt bijna nooit tegen tussen golds.quote:
twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 23:20:09Ik heb besloten om me volledig op Ajax te focussen. Een transfer is niet aan de orde... #Ajax http://t.co/Dsg0cEQil7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
Nice nice very nicetwitter:siemdejong twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 23:20:09Ik heb besloten om me volledig op Ajax te focussen. Een transfer is niet aan de orde... #Ajax http://t.co/Dsg0cEQil7 reageer retweet
Kut spel. Panisch kut spel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit voor bs. Ik speel tegen een 71 chem team met 5-2-2-1 en niks lukt. Ik maakte eindelijk de 1-1 en 2 minuten later maakte hij de 1-2 met een schot van 25 meter dat er zomaar in ging. Ik ben er echt klaar mee nu. Ik kan wel zo goed zijn maar als dit soort dingen gebeuren kun je er echt niks aan doen.
hahaha je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit voor bs. Ik speel tegen een 71 chem team met 5-2-2-1 en niks lukt. Ik maakte eindelijk de 1-1 en 2 minuten later maakte hij de 1-2 met een schot van 25 meter dat er zomaar in ging. Ik ben er echt klaar mee nu. Ik kan wel zo goed zijn maar als dit soort dingen gebeuren kun je er echt niks aan doen.
Moest ik ook direct aan denken jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
hou je fucking bek dicht kut ventquote:
JE MOET WEL SPRINTEN INDRUKKENquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
hold your fucking mouth closed vagina dudequote:
Moet je zo vaak tegen dezelfde mensen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk, nu moet ik tegen iemand waar ik altijd van verlies. Ok, ik geef het toe, ik ben niet zo goed als ik zeg maar nog steeds wel goed.
Die waren ook mee naar de confed cupquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Harde piemel taferelen hierzo.
FIFA heeft Jadson en Bernard in de selectie van Brazilie toegevoegd.
(redactie: ds wilde tijdrekken met keeper maar maakte een fout)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb hem toch maar even verslagen met 2-3. Zijn goals: een eigen goal omdat ik de bal terugspeelde en de keeper miste hem en een penalty. Nu nog 1 potje en daarna valt mijn internet bijna uit.
Ik speelde alleen maar de bal terugquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
(redactie: ds wilde tijdrekken met keeper maar maakte een fout)
echt wtf moet je doen? binnen 1 sec staat ie bij je en slaat ie je dood en als ie nog ver is gooit ie iets en lig je weerquote:
Ja 2x op dat stukje had ik geen ammo meer. Dan ben je al gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt wtf moet je doen? binnen 1 sec staat ie bij je en slaat ie je dood en als ie nog ver is gooit ie iets en lig je weer
idd, liep ook met handgun te schieten. zag hem gewoon lachenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:08 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja 2x op dat stukje had ik geen ammo meer. Dan ben je al gewoon kansloos.
met nog 9 secondes op de klokquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is me nog niet gelukt om het toernooi te winnen. Ik ga het morgen weer proberen. Nu ga ik TV kijken en dan slapen (als dat lukt) gr gr
nu even niet maar als ik iets weet dm ik jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:33 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog ideën voor een simpele Android app?
Wefut appquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:33 schreef Zhano het volgende:
En wat zou daar dan in zitten? Mobiele copy van de site of?quote:
bedankt voor deze zeer nuttige informatiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Liverpool heeft een bod uitgebracht op Oscar Cardozo.
Ja bijv, al weet ik eigenlijk niet eens of de huidige site misschien sowieso al wel goed werkt op een mobile devicequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
En wat zou daar dan in zitten? Mobiele copy van de site of?
(even hypotetisch, voordat ik een lawsuit aan mn broek krijg)
houd je kut bek ventquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bedankt voor deze zeer nuttige informatie
Als het goed is werkt ie mobiel ook goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:39 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ja bijv, al weet ik eigenlijk niet eens of de huidige site misschien sowieso al wel goed werkt op een mobile device
Al veel met maps gewerkt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:33 schreef Zhano het volgende:
Fehner had hem toch al gekocht?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Liverpool heeft een bod uitgebracht op Oscar Cardozo.
Ah oke, ik vroeg me af of je zoekresultaten van Google Maps in je eigen app kunt weergeven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wbt Android heb ik nog nergens veel mee gewerk, vandaar
Fener is zeer dichtbij een akkoord en het lijkt erop dat Cardozo ook graag de overstap wil maken.quote:
Hoop dat ie naar een normale competitie gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fener is zeer dichtbij een akkoord en het lijkt erop dat Cardozo ook graag de overstap wil maken.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoop dat ie naar een normale competitie gaat.
@Reemi: Nice. Ik wil al een tijdje een Android app maken, maar ik kan niks leuks verzinnen. En van die tutorial apps krijg ik m niet hard.
wat gaan die gasten bij liverpool leuk zitten doen danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fener is zeer dichtbij een akkoord en het lijkt erop dat Cardozo ook graag de overstap wil maken.
Tsjah, als er eerst geen andere geinteresseerden zijn dan zou ik ook zeggen dat ik graag naar Fener wouquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat gaan die gasten bij liverpool leuk zitten doen dan
dat mag zeker, maar dat betekent dus dat de transfer naar fener lang niet zo ver gevorderd is als ozz mij deed gelovenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, als er eerst geen andere geinteresseerden zijn dan zou ik ook zeggen dat ik graag naar Fener wouZo lang er niks rond is mag Lpool toch een poging doen?
Ozz-03 is wel eens een beetje te enthousiast volgens mijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat mag zeker, maar dat betekent dus dat de transfer naar fener lang niet zo ver gevorderd is als ozz mij deed geloven
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
Toffe trailer van TWD hoor, al heb ik het idee dat de highlights van 2 eps nu in die trailer zitten en de rest eromheen wel weer veel gelul zal zijn. Ieder seizoen begint sterk en eindigt sterk, maar daartussenin...
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ozz-03 is wel eens een beetje te enthousiast volgens mij
Tja hij moet delen met de spits ernaast en heb hem een tijdje in een gold team gehad daar scoorde hij wel een stuk minderquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen 1 op 1Maar goede stats wel, aangezien mensen hier zeiden dat ie kut was.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand nog een goede oorlogsfilm? Een beetje recent?
Tim start even de database opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Weet iemand nog een goede comedy film? Een beetje recent?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Tim start even de database op
[ afbeelding ]
jat0gquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:52 schreef Zhano het volgende:
Ik moet wat meer doen op een dag denk ik zodat ik 's avonds moe ben...
Ik denk dat Sneijder teveel van het leven geniet daar in Istanboelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat was Sneijder slecht zegMoest ook de hele wedstrijd spelen om in conditie te komen, maar de 2de helft gaven ze hem de bal niet eens meer omdat hij hem toch verloor
![]()
Die kan je wel afschrijven
Ik denk dat Sneijder de mening van een supporter weinig interesseertquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder teveel van het leven geniet daar in Istanboel
Ook dat ja, ik merk dat al aan zijn broertjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder de mening van een supporter weinig interesseert
Nou hij zag er nog best afgetraind uit dus daar lag het niet eens aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder de mening van een supporter weinig interesseert
veel plezier nog trouwensquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 uurtjes weg, thxquote:
Goede reis, veel plezier en ik verwacht updatesquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
Thx allen, ik ga zo eerst indrinken bij een maat en we vliegen morgenvroeg
Nee, is niet haten, maar ik heb nog nooit een briljante vriendschappelijke wedstrijd gezien. Die gasten gaan gewoon op 40%, zijn ook instructies van de club waarbij ze spelen: vooral niet geblesseerd raken. Het is gewoon erg lastig om een conclusie te trekken uit zo'n potje zomer avond voetbal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou hij zag er nog best afgetraind uit dus daar lag het niet eens aan.
[..]
Hater.
Ben jaloers. Heel veel plezierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
Thx allen, ik ga zo eerst indrinken bij een maat en we vliegen morgenvroeg
Dan mag jij mij uitleggen waarom Sneijder de hele wedstrijd speelde, terwijl dat alle grote sterren maar 30 minuten speelden. Dan lijkt het me toch dat hij daar niet zomaar was voor de grap, want niemand in het PSV stadion zat te wachten op Wesley Sneijder. En hij kwam er voetballend gewoon niet aan te pas. Hiljemark troefde hem de hele wedstrijd af.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is niet haten, maar ik heb nog nooit een briljante vriendschappelijke wedstrijd gezien. Die gasten gaan gewoon op 40%, zijn ook instructies van de club waarbij ze spelen: vooral niet geblesseerd raken. Het is gewoon erg lastig om een conclusie te trekken uit zo'n potje zomer avond voetbal.
Wel Hugo Borst met het wkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgend jaar geen van Halst meer bij de NOSNou is er helemaal geen reden meer om Studio Voetbal te kijken
quote:
Heb een paar non shiney bronzes te koop gezet in redelijke formatie en met redelijke pace, maar zonder resultaat. Wel leuk dat ook de wat minder capabele bronzen spelers een eigen toernooi hebbenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
moguhh![]()
bronze cup zag ik.
bronze spelers nog wat meer waard geworden? op de standaard pace bitches na dan.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een paar non shiney bronzes te koop gezet in redelijke formatie en met redelijke pace, maar zonder resultaat. Wel leuk dat ook de wat minder capabele bronzen spelers een eigen toernooi hebben
quote:
quote:
heb er ook een zootje opgegooid. kijk over een uurtje wel of er wat weg isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een paar non shiney bronzes te koop gezet in redelijke formatie en met redelijke pace, maar zonder resultaat. Wel leuk dat ook de wat minder capabele bronzen spelers een eigen toernooi hebben
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Ga je dit nu ook 1000x herhalen om goedkoop te scoren?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan moet iemand maar niet zoiets zeggen op het moment dat ik net een wedstrijd heb verloren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Mensen uitschelden is nogal ongepast maar ja....
Dit is ook de reden dat ik hier altijd ruzie heb, dan heb ik weer net een wedstrijd verlorenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet iemand maar niet zoiets zeggen op het moment dat ik net een wedstrijd heb verloren.
Hiljemark speelt goed deze voorbereiding zeg. Gister vond ik hem ook de beste van het veld.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat ik hier altijd ruzie heb, dan heb ik weer net een wedstrijd verloren
Hiljemark staat er echt idd. Ik vond hem vorig jaar ook al goed en onterecht afgeserveerd, maar hij staat er nu echt als de leider. Erg veel vertrouwen in. Bruma hetzelfde, ijzersterk was die zeg. Alleen Marcelo moet nu echt optyfenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:58 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hiljemark speelt goed deze voorbereiding zeg. Gister vond ik hem ook de beste van het veld.
Brenet vond ik matig eigenlijk. Hendrix wordt een grote, heeft uistraling en is goed in de opbouw.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hiljemark staat er echt idd. Ik vond hem vorig jaar ook al goed en onterecht afgeserveerd, maar hij staat er nu echt als de leider. Erg veel vertrouwen in. Bruma hetzelfde, ijzersterk was die zeg. Alleen Marcelo moet nu echt optyfen![]()
Bakkali kon de druk niet zo goed aan had ik het gevoelMaar Rayhi speelde goed zeg. Ritzmaier en Brenet vielen me ook zeker niet tegen. En Hendrix ook niet.
Je verwacht het niet he bij psvquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Gister zat er echt een klapjosti achter me in het stadion
Hij heeft Ribery en Ibra beiden meermaals afgestopt. Dat vind ik toch wel knap hoor. Maar de bal moet je hem niet geven want voetballen gaat hem minder af. Opbouw is goed van Hendrix ja, verdedigend moet nog wel iets beter.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:02 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Brenet vond ik matig eigenlijk. Hendrix wordt een grote, heeft uistraling en is goed in de opbouw.
Gister zat er echt een klapjosti achter me in het stadion die in de tweede helft constant Marcelo aan het uitschelden was, maar na 20 minuten pas doorkreeg dat hij gewisseld was voor Zanka.
Ga jij je club nou maar weer supporteren achter je schermpjequote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij je club nou maar weer supporteren achter je schermpje
quote:
Ja, voetballend vond ik hem matig, verdedigend was inderdaad wel netjes dat hij Ribery en Zlatan afstopte. Dat moment van Ritzmaier moet ik nog maar eventjes terugkijken want dat kon ik niet goed zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft Ribery en Ibra beiden meermaals afgestopt. Dat vind ik toch wel knap hoor. Maar de bal moet je hem niet geven want voetballen gaat hem minder af. Opbouw is goed van Hendrix ja, verdedigend moet nog wel iets beter.
Jah al die mensen die geen idee hadden wie wie was
Maher was ook echt uitstekend, beetje triest dat Van Bommel hem gewoon 3x gemeen schopteMaar het moment van de avond was toch die panna van Ritzmaier bij Cocu
Ik zat er bovenopquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, voetballend vond ik hem matig, verdedigend was inderdaad wel netjes dat hij Ribery en Zlatan afstopte. Dat moment van Ritzmaier moet ik nog maar eventjes terugkijken want dat kon ik niet goed zien.
En ja, Maher is echt goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zat er bovenopCocu gaf hem nog even een schopje
Was ook mooi toen de actie afgelopen was hoe Ritzmaier terugliep langs Cocu
De contracten gaan op de Xbox wel voor 450 weg, de fitnesses ook wel voor 350 maar dat duurt wat langer. Zo'n pull als Toprak maakt wel een hoop goedquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De hele ochtend al voor 550 per stuk. Dit verveelt nooit
Ja, had geen idee hoe duur die was, net eventjes nagekeken. Mooie pullquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De contracten gaan op de Xbox wel voor 450 weg, de fitnesses ook wel voor 350 maar dat duurt wat langer. Zo'n pull als Toprak maakt wel een hoop goed
quote:. Ze zijn opgegroeid met een prepaid telefoon en schakelen rond hun 18de over op een gewoon abonnement. Wordt dat wegens betalingsachterstand afgesloten, dan nemen ze een tweede, terwijl de kosten voor het eerste nog doorlopen.'
ik ook. Heb ik die kkkoekjes voor niks verwijderd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:28 schreef Tim86 het volgende:
Hoi Toefjes,
Ik moet nu ook steeds mijn beveiligingsvraag invullen ineens.
gr gr
jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
iemand gister nog ajax-werder gekeken ?
Niet fijn? Ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:38 schreef Shygirl18 het volgende:
Wie wil mijn team hebben?
[ afbeelding ]
Heb er maar 2 friendlies mee gespeeld maar ik ben een btje klaar met FUT online.quote:
ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[ afbeelding ]
Varane kan ik wel gebruiken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[ afbeelding ]
Veltman voetballend goed, maar verdedigend nog steeds matig. Verder speelde Ajax grotendeels goed en leuk, later kakte het wat in.quote:
Veltman goed tot de slotfase, toen wel wat fouten. Keuze tussen Veltman en Vd Hoorn is echt een keuze tussen opbouwen en verdedigen volgens mij..Veltman heeft nog veel te leren op verdedigend gebied en Vd Hoorn juist opbouwend.quote:
Nou heb je daar straks waarschijnlijk Moisander naast staan en dan heb je meer aan Vd Hoornquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veltman goed tot de slotfase, toen wel wat fouten. Keuze tussen Veltman en Vd Hoorn is echt een keuze tussen opbouwen en verdedigen volgens mij..Veltman heeft nog veel te leren op verdedigend gebied en Vd Hoorn juist opbouwend.
Eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:58 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Nou heb je daar straks waarschijnlijk Moisander naast staan en dan heb je meer aan Vd Hoorn
Moisander is voetballend prima idd, dus dat kan best. Ben er alleen wel bang voor als we straks spelen tegen teams met hoge druk dat het dan snel misgaat, maar zoiets valt wel te trainen. Een crosspass kan hij wel geven, maar de normale inspeelpasses zijn schijnbaar nog problematisch. Maar dat soort dingen zijn door de scouts etc echt wel bekeken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:58 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Nou heb je daar straks waarschijnlijk Moisander naast staan en dan heb je meer aan Vd Hoorn
2x 1.82m is niet ideaal, maar minder problematisch IRL dan in FUT hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eens.Anders ook wel twee erg kleine CB's.
Is dan de supercup al?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:58 schreef FCsuarez het volgende:
met vertrouwen het nieuwe seizoen in dus
zullen het volgende week zien tegen AZ.
lijkt me ook, zonde dat ie zo lang geblesseerd is geweestquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat denken jullie van Boilesen en Blind? Denk dat Boilesen Blind er zonder al te veel moeite uitspeelt wat een baasje is dat
Vond jij Van Ooijen ook zo slecht?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zat er bovenopCocu gaf hem nog even een schopje
Was ook mooi toen de actie afgelopen was hoe Ritzmaier terugliep langs Cocu
Sissoko van Fioquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan ik het beste naast Vidal neerzetten?
Je ziet bij beide toch wel dat ze vaak een duwtje geven ipv het kopduel aangaan. Bij één CB is het prima, maar als ze dat allebei moeten doen...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2x 1.82m is niet ideaal, maar minder problematisch IRL dan in FUT hoor
Hier was ik zelf dus niet opgekomen. Ik bleef een beetje hangen bij de Rossi, Marchisio, Guarin etc etc. Bazen suggestiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vond jij Van Ooijen ook zo slecht?Willems zag er ook niet echt sterk uit. Depay en Bakkali zijn wel twee leuke buitenspelers
En Matavz deed het ook goed
[..]
Sissoko van Fio
Felipe meloquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan ik het beste naast Vidal neerzetten?
ja, EA heeft het weer voor elkaar gekregen om alles slechter te laten werken na het onderhoudquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga voor de grote en sterke Sissoko
Jullie geen last van dit soort foutmeldingen?
[ afbeelding ]
Maar Guarin heeft net als Vidal High attacking workrates. Het zelfde euvel als waar ik tegen aan loop met Marchisio. 2 CDM's met high attacking workrates lijkt me niet zo prettig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja, EA heeft het weer voor elkaar gekregen om alles slechter te laten werken na het onderhoud
Sissoko is wel een baas overigens, maar Guarin is wel veel beter. Voetballend zoveel sterker en een geniaal schot.
Heb het zelf vaker gehad en heb daar echt geen last van eigenlijk. 3-5-2 staat al zo verdedigend in de as..als je dan ook nog eens van die mega verdedigende CDM's gebruikt dan sta je echt steeds met 5 man in de as rond de 16 en is je spel al snel voorspelbaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar Guarin heeft net als Vidal High attacking workrates. Het zelfde euvel als waar ik tegen aan loop met Marchisio. 2 CDM's met high attacking workrates lijkt me niet zo prettig.
Maar wel een beetje jammer van de verslechteringen na het onderhoudKan nu wel het elftal kopen dat ik in gedachte had, dus ik laat het silver packen maar voorlopig voor wat het is
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Sounders away, Estoril home, Ajax away
3 packs, 3 dure kits
Nick van der Veldenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft iemand al een nieuwe transfer die iets waard is gepulld eigenlijk?
Die is niet van 2 dagen geleden.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft iemand al een nieuwe transfer die iets waard is gepulld eigenlijk?
Ik verkocht net een Jolley voor 9kquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door dat toernooi maak ik ook wel weer makkelijk winst op bronzes.
[..]
Die is niet van 2 dagen geleden.
Ben je het echt zo zat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zet er maar wat op dan tradeoffer ik ze
nee joh allemaal voor 150-400c gekochtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben je het echt zo zat?Ze waren niet zo duur toch?
je moet uitkijken want iedere keer dat je op een site terugkomt gaan de prijzen omhoog.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Wat een site is dat cheaptickets.nl toch...handig om shit te vergelijken, maar die prijsverschillen van ze tov de sites van de vliegmaatschappijen zelf..wtf
Net paar vluchten zitten bekijken naar Londen en dat scheelt gewoon steeds 50 euro per ticket (incl alle toeslagen bij beide prijzen)
Dus dat doen ze met die cookies. Dekselse bedrijvenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je moet uitkijken want iedere keer dat je op een site terugkomt gaan de prijzen omhoog.
kijk maar is een keer op een andere computer
ja, ik heb even rondgekeken en toen geboekt op een andere pc.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus dat doen ze met die cookies. Dekselse bedrijven
Niet mee gespeeld, maar lijkt me wel de beste LM voor 352 in de Serie Aquote:
Dan doe ik die maar. Alweer Giovinco wordt ook saai, en als ik Lulic koop kan niemand mij meer beschuldigen van pacehoererijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet mee gespeeld, maar lijkt me wel de beste LM voor 352 in de Serie A
Robinho is primaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet mee gespeeld, maar lijkt me wel de beste LM voor 352 in de Serie A
Het gaat niet alleen om de spelers die je gebruikt maar ook hoe je ze gebruikt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan doe ik die maar. Alweer Giovinco wordt ook saai, en als ik Lulic koop kan niemand mij meer beschuldigen van pacehoererij
86 pace is lekker traag jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan doe ik die maar. Alweer Giovinco wordt ook saai, en als ik Lulic koop kan niemand mij meer beschuldigen van pacehoererij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |