SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kaneelstokje op 19-07-2013 22:56:59 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je een schok wilt uitdelen kun je ook je broek laten zakken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga toch liever voor een Tacer, ik hou wel van een schok uit delen
Niet iedereen heeft een vergrootglas bij de handquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een schok wilt uitdelen kun je ook je broek laten zakken.
Wat haal je m'n zon weg dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is het ineens dood?
Zelfs een mooie dame in op de OP
Het kan snel gaan he.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is het ineens dood?
Wat moet ik nu met een damequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is het ineens dood?
Maffe is... je lijkt er aan te wennen... mijn lichaam protesteert nu als ik niet die zelfde hoeveelheid neemquote:
was da?quote:
Dat kan niet bij scrabblequote:
En ruimte om te leggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laatst wilde ik paashaasschaamhaarverzamelaar neerleggen, ik kwam een paar a'tjes tekort.
Nee integendeel, maar ik krijg van de meeste appels als ik ze zo eet last van mijn mond en keelquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zwager zou gaan, maar hij gaat niet want hij moet werken? Dat weet je toch ook van te voren?
En dat terwijl ik het wel hebquote:
Vermijden doe ik ook lieverquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ex heeft een tijdje een mes in haar tas gehad toen ze gestalkt werd. Geloof dat ze daarna pepperspray had.
Maarja, dan nog moet je het snel uit je tas halen en kunnen gebruiken.
Ik weet dat ik mezelf kan verdedigen, als het op hand tot hand aankomt. Maar toch vermijd ik liever die situatie.
o zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Woorden die hetzelfde klinken maar een andere betekenis hebben, bijvoorbeeld vorst en bank
+ 4000 for defence met de "I don't care"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
Jesus engel
Wall of text crits you for 3949 damage.
You die.
Euh voor wiens defence?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
+ 4000 for defence met de "I don't care"
Ik was even weg. Dat is mijn invloed.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is het ineens dood?
Mijne....quote:
Welk spel?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijne....
Weet ik veel... ik heb ooit met een deck van mijn ex gespeeld op een avondje van de studentenvereniging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |