SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kaneelstokje op 19-07-2013 22:56:59 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je een schok wilt uitdelen kun je ook je broek laten zakken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga toch liever voor een Tacer, ik hou wel van een schok uit delen
Niet iedereen heeft een vergrootglas bij de handquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een schok wilt uitdelen kun je ook je broek laten zakken.
Wat haal je m'n zon weg dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is het ineens dood?
Zelfs een mooie dame in op de OP
Het kan snel gaan he.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is het ineens dood?
Wat moet ik nu met een damequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is het ineens dood?
Maffe is... je lijkt er aan te wennen... mijn lichaam protesteert nu als ik niet die zelfde hoeveelheid neemquote:
was da?quote:
Dat kan niet bij scrabblequote:
En ruimte om te leggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laatst wilde ik paashaasschaamhaarverzamelaar neerleggen, ik kwam een paar a'tjes tekort.
Nee integendeel, maar ik krijg van de meeste appels als ik ze zo eet last van mijn mond en keelquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zwager zou gaan, maar hij gaat niet want hij moet werken? Dat weet je toch ook van te voren?
En dat terwijl ik het wel hebquote:
Vermijden doe ik ook lieverquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ex heeft een tijdje een mes in haar tas gehad toen ze gestalkt werd. Geloof dat ze daarna pepperspray had.
Maarja, dan nog moet je het snel uit je tas halen en kunnen gebruiken.
Ik weet dat ik mezelf kan verdedigen, als het op hand tot hand aankomt. Maar toch vermijd ik liever die situatie.
o zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Woorden die hetzelfde klinken maar een andere betekenis hebben, bijvoorbeeld vorst en bank
+ 4000 for defence met de "I don't care"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
Jesus engel
Wall of text crits you for 3949 damage.
You die.
Euh voor wiens defence?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
+ 4000 for defence met de "I don't care"
Ik was even weg. Dat is mijn invloed.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is het ineens dood?
Mijne....quote:
Welk spel?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijne....
Weet ik veel... ik heb ooit met een deck van mijn ex gespeeld op een avondje van de studentenvereniging![]()
Ja maar hij haalde 'm wegquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar hij haalde 'm wegIk had em juist hier gezet zodat we er allemaal plezier van kunnen hebben
Deck? Dafuq? Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijne....
Weet ik veel... ik heb ooit met een deck van mijn ex gespeeld op een avondje van de studentenvereniging![]()
Magic is wel coolquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik geloof dat het magic was.... er stonden plaatjes op en aanwijzingen hoe sterk iets was
Which UI?quote:
Daar ging mijn post niet over.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over zo'n spel met kaartjes toch... dat heet toch een dek of deck what ever
Oh ik dacht, onder het mom: allemaal genietenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rob, ben jij dat?
Hoe kom je erop? Behalve dat dit de SEX SC is?
Dat zijn ze ook, die van LOTR zijn ook gaaf kaart spelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm ik vond de plaatjes meestal wel mooi
Zoek jij nog magic kaartjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, die van LOTR zijn ook gaaf kaart spel
Nee het ging over mijn maxi multi quotequote:
wie zegt dat jij het zo goed kan dat ik ervan geniet...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:02 schreef hugecooll het volgende:
Oh ik dacht, onder het mom: allemaal genieten
edit: Rob Geus?
[ afbeelding ]
Heb je daar ook al een kaartspel van?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, die van LOTR zijn ook gaaf kaart spel
Neequote:
Hm in die aantallen komt dat eigenlijk zelden voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee het ging over mijn maxi mulit quote... maar damage met punten klinkt als dat spel met die kaartjes.. vandaar mijn reactie
Ja, meerderequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je daar ook al een kaartspel van?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie zegt dat jij het zo goed kan dat ik ervan geniet...
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm in die aantallen komt dat eigenlijk zelden voor.
En lego, ik heb de hele serie bijna compleet.quote:
Heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En lego, ik heb de hele serie bijna compleet.
http://www.brickshop.nl/l(...)ower-of-orthanc.html
Nee die moet ik nog kopen/krijgen/stelenquote:
Wat is dat voor afzetterijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat?quote:
Lego is duur, en lego van een hollywood film nog duurder, en die toren is best wel grootquote:
Wel gratis verzendingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lego is duur, en lego van een hollywood film nog duurder, en die toren is best wel groothaha
Ja dat dan weer welquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Altijd
en nu nog mooie heerlijke mannen
* hugecooll trekt zich terugquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Altijd
en nu nog mooie heerlijke mannen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt heel geen fobo... dus je bent voor mij blanco
Base coat en 2 laagjes kleur, bijgewerkt, dus klaaar.quote:
Ik ook trouwens! Net nog even 1 potje gedaan. Voor de verandering weer eens gewonnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]ik zie net dat jij ook WoT speelt
goed bezig
Ik ben (huge)cool(l)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben (ook) Eng(el)
Wie ben jij?
Ik had daarnet nog een poes in m'n huisquote:
Nog niet, ik ging net checken of er een WoT topic isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
BIW!
[..]
Ik ook trouwens! Net nog even 1 potje gedaan. Voor de verandering weer eens gewonnen
Zit jij al in dat WoT topic?
Rood... geen mooi rood dus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Base coat en 2 laagjes kleur, bijgewerkt, dus klaaar.
Ben er alleen nog niet uit of ik de nagellak mooi vind.
helloquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
BIW!
[..]
Ik ook trouwens! Net nog even 1 potje gedaan. Voor de verandering weer eens gewonnen
Zit jij al in dat WoT topic?
pfffquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had daarnet nog een poes in m'n huis
Die glipte binnen toen ik m'n deur open liet staan(Als die andere poezen dat nu ook eens deden.... )
Rood met een textuur, van de Claires. Normaal vind ik die textuur wel mooi, maar bij deze twijfel ik. Misschien morgen er top coat overheen flotsen, kijken of het dan nog wat wordt.quote:
Heb ik ook vaak last van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had daarnet nog een poes in m'n huis
Die glipte binnen toen ik m'n deur open liet staan(Als die andere poezen dat nu ook eens deden.... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt, faxie is een viespeuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik las t dubbelzinnig
Fax komt door jou
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
dus dan heb je nu al drie laagjes.... dat blijft bij mij nooit goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rood met een textuur, van de Claires. Normaal vind ik die textuur wel mooi, maar bij deze twijfel ik. Misschien morgen er top coat overheen flotsen, kijken of het dan nog wat wordt.
Je wilt dus gewoon nog meer vrouwen?quote:
Klopt ja, mijn win/loss ratio is wel dramatischquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]ik zie net dat jij ook WoT speelt
goed bezig
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik las t dubbelzinnig
Fax komt door jou
3 is weinig voor mij. Meestal zit ik op 5, soms 4.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dus dan heb je nu al drie laagjes.... dat blijft bij mij nooit goed
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van.Da's nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Klopt, faxie is een viespeuk.![]()
ow... hmm en hoe krijg je dat goed dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
3 is weinig voor mij. Meestal zit ik op 5, soms 4.
Ik kan er niks aan doen dat ik een innemende persoonlijkheid heb.quote:
Jazeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben een nette heerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet waar....
in ieder geval niet bij mij
Niet johquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zou de oude heks nog schraal neuken. [ afbeelding ]
Basecoat, die beschermt je nagels en kan ervoor zorgen dat het langer blijft zitten. Dan 2 of 3 lagen kleur, daarna topcoat. Topcoat laat het snel drogen (als je de goede hebt) en zorgt ervoor dat het langer blijft zitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow... hmm en hoe krijg je dat goed dan?
He bah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dus de topcoat zorgt er voor dat het beter droogt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Basecoat, die beschermt je nagels en kan ervoor zorgen dat het langer blijft zitten. Dan 2 of 3 lagen kleur, daarna topcoat. Topcoat laat het snel drogen (als je de goede hebt) en zorgt ervoor dat het langer blijft zitten.
Meestal zit het bij mij dan 3 a 4 dagen netjes, maar dit wisset ook per nagellak. Zo blijft Essie bijvoorbeeld vaak langer zitten bij mij.
Wel lang genoeg wachten tussen de lagen in he. Beter 3 dunne lagen dan 2 dikke, en ik wacht meestal 2 tot 3 minuten voordat ik verder lak.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus de topcoat zorgt er voor dat het beter droogt?
ik heb meestal bij de 3de laag dat de andere laagjes meekomen
a okequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel lang genoeg wachten tussen de lagen in he. Beter 3 dunne lagen dan 2 dikke, en ik wacht meestal 2 tot 3 minuten voordat ik verder lak.
Top coat doe je pas als laatste, dus dat helpt hier niet bij denk ik.
Ik kom zelden in EHV.... laatste keer was met dat feest in het klokkengebouw in januari geloof ikquote:
Je komt vast vaker in Eindhoven dan ik in Amersfoortquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kom zelden in EHV.... laatste keer was met dat feest in het klokkengebouw in januari geloof ik
Nog nooit hier geweestquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je komt vast vaker in Eindhoven dan ik in Amersfoort
Ik moet natuurlijk wel een reden hebben om in Amersfoort te zijn hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is leuk ... vorige week nog een leuke tent ontdekt....
Was erguh gezellig
Vertel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is leuk ... vorige week nog een leuke tent ontdekt....
Was erguh gezellig
Ik wilde zeggen VIP zaal pathe.... maar je hebt een Pathe in EHVquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel een reden hebben om in Amersfoort te zijn he
Jackson op de groenmarktquote:
Dat is 25 plus toch? In de praktijk draaien ze daar meestal ht genre wat jij nu zegt ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jackson op de groenmarkt
Ze zeggen dat een jazzcafe is, maar afgelopen zaterdag was het vooral een mix van 90' tot nu muziek
Volgende week Summer Darkness in Utrecht dacht ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is 25 plus toch? In de praktijk draaien ze daar meestal ht genre wat jij nu zegt ja.
Geen idee, dan ben ik in Italie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende week Summer Darkness in Utrecht dacht ik
Dat zou kunnen ja.... het viel mij in ieder geval op dat het t.o.v. hof wel wat ouder publiek wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is 25 plus toch? In de praktijk draaien ze daar meestal ht genre wat jij nu zegt ja.
okeeyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben even typeitin aan het instellen, dan hoef ik die linkjes niet steeds te zoeken. [ afbeelding ]
Dat kan kloppen.... is meestal wel rond deze tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende week Summer Darkness in Utrecht dacht ik
Hmmm kan wel wat zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen VIP zaal pathe.... maar je hebt een Pathe in EHV
Uhm... in Augustus heb je Spoffin. Dat vind ik altijd over het algemeen gezellig en het merendeel is gratis om te zien of te doen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.... het viel mij in ieder geval op dat het t.o.v. hof wel wat ouder publiek was
Dit zeggen ze zelf. Daar ben ik ook een keer geweest ja, was een geslaagde avond!quote:JACKSON is dé club/dancing in Amersfoort voor de 25 plusser. De lekkerste lounge muziek ontmoet de 80' en 90' hits. Een echte vinyl kroeg in een moderne jas dus. En met sublieme wijnen en andere dranken kan je avond niet stuk.
Ow ... dat wist ik niet.... degene met wie ik was wilde daar heen maar wist de groenmarkt niet meer te vindenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dit zeggen ze zelf. Daar ben ik ook een keer geweest ja, was een geslaagde avond!
Haha, heeeeel herkenbaar. Vertel mij welke winkel/kroeg er zit en ik weet de weg vaak wel. Mar straatnamen en dergelijke...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow ... dat wist ik niet.... degene met wie ik was wilde daar heen maar wist de groenmarkt niet meer te vinden
en ik ken de meeste pleinen uit mijn hoofd wel te vinden (al weet ik niet altijd hoe ze heten)
dat helemaal idd ... gelukkig kan ik het daardoor meestal wel gelijk weer vinden....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, heeeeel herkenbaar. Vertel mij welke winkel/kroeg er zit en ik weet de weg vaak wel. Mar straatnamen en dergelijke...
trustenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef -Engel- het volgende:
Anyway.... Hertje fijne nacht en vakantie gewenst!
Ik ben weg
Heren, het was mij een waar genoegen en tot de v.k.
Wat ist?quote:
Truste!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben weg
Tot ziens Engel!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben weg
Belofte maakt schuld!!quote:
Kan je geen stand-in regelen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld!!
Ik sta zondag dus op de open dag van feyenoord
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld!!
Ik sta zondag dus op de open dag van feyenoord
Neequote:
KUTWIJF!!quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben weg
ze is voor ajakkesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Veel plezier dan! (wat is daar eigenlijk zo erg aan?)
Ik ben bang dat dat al geregeld isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was het niet
Moet je nog een Feijenoord shirt lenen?
Grrquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:
Kan ze eindelijk zien hoe het er bij een echte club aan toe gaat
geweldigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat al geregeld is![]()
Echt, ik kan wel janken hoor!! Ik heb nu visite en die komt waarschijnlijk nooit meer langs omdat ik zo depri ben hierover!!
Die wordt dan direct van mijn lijf gescheurdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, dan doet ze toch een Ajax shirt aan
Ik deel die mening niet met jequote:
dan komt ze niet levend de kuip uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, dan doet ze toch een Ajax shirt aan
Ik wil niet eens levend de kuip IN!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan komt ze niet levend de kuip uit
R. wil weten waarom je giechelt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig gewoon te giegelen in bed, terwijl ik moet slapen
toch gaat het gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet eens levend de kuip IN!
Ik ben al bezopen voor ik word opgehaald gok ik zo!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch gaat het gebeuren.
Is echt gezellig hoor en ze hebben bier
rawrquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wordt dan direct van mijn lijf gescheurd
er kwam geluid uit mijn mond toen ik deze zin las: a hahaha.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al bezopen voor ik word opgehaald gok ik zo!!
uhmzzz. Feijenoord en Ajax gaan niet samen hoor lieve schat.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzz. Feijenoord en Ajax gaan niet samen hoor lieve schat.
Ik weet niet waar je vandaan komt
Maar in Nederland is dat haat en nijd
Neuh, voetbal interesseert me gewoon niet zoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow het was sarcastisch, sorry ben suf vanavond
aha dat hoor je niet vaakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, voetbal interesseert me gewoon niet zo
Volgens mij zit ik op Qquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er kwam geluid uit mijn mond toen ik deze zin las: a hahaha.
Gezellig op vak S of W1
Zeeuwen hebben geen verstand van voetbal!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zeeuw van origine, dus qua woonplaats geen directe associatie met een club
En alle andere dierenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeeuwen hebben geen verstand van voetbal!!
Net als kakkerlakken
de meeste Zeeuwen zijn voor Ajaxquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zeeuw van origine, dus qua woonplaats geen directe associatie met een club
daarom zijn de meeste ook voor Ajaxquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeeuwen hebben geen verstand van voetbal!!
Mwah, ik denk dat je bij mensen die geen professionele voetbalclub in de buurt hebben al gauw meelopers hebt. Tegenwoordig doet PSV het goed, dus zal het aantal PSV-supporters in Zeeland ook wel gestegen zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de meeste Zeeuwen zijn voor Ajax
Wat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je bij mensen die geen professionele voetbalclub in de buurt hebben al gauw meelopers hebt. Tegenwoordig doet PSV het goed, dus zal het aantal PSV-supporters in Zeeland ook wel gestegen zijn
Ik ben er zelfs voor naar Eindhoven verhuisd!
Hello lovelyquote:
hihaho je zei voet...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
als in de laatste tien jaren. Ik volg die ongein niet op de voet
Hoiquote:
Ruim begrip van tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
als in de laatste tien jaren. Ik volg die ongein niet op de voet
en niet eens expresquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihaho je zei voet...
voetbal
[..]
Hoi
Oh dat duurt nog evenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:14 schreef Dven het volgende:
2 augustus de trein naar het noorden waar ik op 4 augustus mijn ex ontmoet en we samen doorreizen naar Lapland
quote:
Ik heb er ook een helse treinrit voor over.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat duurt nog even
Lapland is wel mooi
[..]
Tijd voor ontbijt! en koffie
grote grutjes.hoelang ben je onderweg ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb er ook een helse treinrit voor over.
Van Sofia naar Belgrado, Budapest, Bratislava, Praag, Berlijn, Hamburg, Kopenhagen, Stockholm, Umea
Ik ontmoet haar in Hamburgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grote grutjes.hoelang ben je onderweg ?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ontmoet haar in HamburgEn dan heb ik er al 36 uur opzitten. Een uur of 11 later komen we aan in Stockholm, waar we een hotel pakken en de dag daarop is het nog een uur of 7 naar het noorden.
En dan moet ik ook nog terug
Geen idee, zolang ik de 19e maar weer op kantoor benquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee, zolang ik de 19e maar weer op kantoor ben
Toch jammer dat ik een hekel heb aan lijnvluchten, ergens
Geen idee eigenlijk. Ik heb in luchtballonnen, helicopters en zweefvliegtuigen gevlogen. Ik spring af en toe parachute en doe aan paragliding. Maar wanneer ik in zo'n commerciele vlucht zit waar het 30 graden is en er 150 man rondom me zit.. Vind ik het drie keer nietsquote:
30 graden?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb in luchtballonnen, helicopters en zweefvliegtuigen gevlogen. Ik spring af en toe parachute en doe aan paragliding. Maar wanneer ik in zo'n commerciele vlucht zit waar het 30 graden is en er 150 man rondom me zit.. Vind ik het drie keer niets
Het zal vast ook wel koud zijn maar bij mij zal het dan door de spanning komenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
30 graden?
Ik vind het in vliegtuigen nooit zo warm![]()
Maar ik heb ook nog maar 2 keer gevlogen
Ff douchen en dan aan de bak. Genoeg te doen vandaag
kan vrij warm zijn, maar 30 graden lijkt me wat overdrevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
30 graden?
Ik vind het in vliegtuigen nooit zo warm![]()
Maar ik heb ook nog maar 2 keer gevlogen
Ff douchen en dan aan de bak. Genoeg te doen vandaag
30 graden? Nee joh, ik erger me altijd kapot omdat het zou koud is in het vliegtuigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb in luchtballonnen, helicopters en zweefvliegtuigen gevlogen. Ik spring af en toe parachute en doe aan paragliding. Maar wanneer ik in zo'n commerciele vlucht zit waar het 30 graden is en er 150 man rondom me zit.. Vind ik het drie keer niets
quote:
Hé schatjes van me!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30 graden? Nee joh, ik erger me altijd kapot omdat het zou koud is in het vliegtuig
Misschien komt het door mijn hartslag die gedurende de gehele reis zo rond de 200 slagen per minuut zitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30 graden? Nee joh, ik erger me altijd kapot omdat het zou koud is in het vliegtuig
mijn hartslag is niet anders met mijn vliegangstquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien komt het door mijn hartslag die gedurende de gehele reis zo rond de 200 slagen per minuut zit
IK HEB DE BIC TERUG!!!quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je eindelijk je HJ'tjes weer fatsoenlijk openen!
ja want morgen er vroeg uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
maar ik ga nu nog even slapen hoor, doei schatjes
Ik wil echt nietquote:
In een kapot bed?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
maar ik ga nu nog even slapen hoor, doei schatjes
Nee, even tukken op de bank!!quote:
Het is mij gelukt om kaartjes te kopen voor een concert. Een concert waar niet heel veel kaartjes voor waren.quote:
Tof!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is mij gelukt om kaartjes te kopen voor een concert. Een concert waar niet heel veel kaartjes voor waren.
Kraftwerk.quote:
Toch wel je hakken aan hèquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende week hierheen!![]()
Beetje jammer dat er een heel zwarte cross festival omheen hangt
Gaaf!!quote:
How about no!!quote:
Yup, heb er ook ERG zin in.quote:
Ok dan!!quote:
Marktplaats? Kringloopwinkel? Niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo mn bed uit elkaar gehaald en mn matras op de grond gelegd.![]()
Nu verzinnen hoe ik in hemelsnaam een nieuw bed voor elkaar ga krijgen
Mjah hopen dat ik iets tegenkom dus!quote:
Matras op de grond is onvoldoende?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah hopen dat ik iets tegenkom dus!
Ik heb toch wel een bed nodig gekkie!!
Ja, is te laag.quote:
Snappik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, is te laag.
Ik ben eindelijk van mn rugklachten af, geen zin om die terug te krijgen. Voor even is het prima om op de grond te liggen maar dat moet niet lang duren natuurlijk.
Hihi je zei pikquote:
De enige keer dat ik een pik in mijn mond heb.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige keer dat ik een pik in mijn mond heb.
Ja? Jij vindt het maar niks, een pik in je mond?quote:
Wil jij ophouden met van die enge dingen denken en zeggen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Jij vindt het maar niks, een pik in je mond?
Welk een deceptie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil jij ophouden met van die enge dingen denken en zeggen!
Het is een deceptie dat ik juist wel graag een pik in mijn mond neem?quote:
Nee, dan begreep ik je gewoon verkeerd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is een deceptie dat ik juist wel graag een pik in mijn mond neem?
Kan gebeuren schatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan begreep ik je gewoon verkeerd.
Niet te vaak ajb.quote:
Dat heb je helemaal zelf in de hand natuurlijkquote:
Wat? Een pik?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat heb je helemaal zelf in de hand natuurlijk
Heb je die nu in je hand ja?quote:
Nee, nu ben ik aan het typen.quote:
Je hebt 2 handen nodig om hem vast te houden?quote:
Neuh, dat is wishful thinking van jouw kant.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt 2 handen nodig om hem vast te houden?![]()
Boh maak me gek!!
Welk een deceptie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, dat is wishful thinking van jouw kant.
Dat verwacht je niet van een FOK!ker he?quote:
Nee idd!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet van een FOK!ker he?
Voor mij klopt alleen het salaris.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee idd!!
Die hebben toch allemaal een lul van 30+ cm, villa met zolderkamer, dikke luxe auto voor de deur en een maandsalaris van 5 cijfers voor de komma
Toe maar!quote:
quote:
Geld is ook niet allesquote:
Een pik van 30+ centimeter ook niet.quote:
Dat is misschien inderdaad ietsjes te groot jaquote:
Toch wel he. Dat past zelfs niet in jouw grote mond?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is misschien inderdaad ietsjes te groot ja
Hebbuh?quote:
Ik denk het ook niet nee!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch wel he. Dat past zelfs niet in jouw grote mond?
Ik hou drvan!quote:
20 centimeter dan?quote:
Dat red ik ook niet.quote:
Lullig voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |