Ik ga boe zo onder de tuinslang gooien denk. Zwemmen mag nietquote:Op maandag 22 juli 2013 12:48 schreef Oognip het volgende:
Wat doen jullie om jullie dieren af te laten koelen? Hier wordt gretig gebruik gemaakt van de koelmat [ link | afbeelding ]
en verder ververs ik het water een paar keer per dag en maak ze af en toe nat met een washandje. Dat laatste kunnen ze niet waarderen
Nee shit is dat met dit weerquote:Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga boe zo onder de tuinslang gooien denk. Zwemmen mag niet
niet kaal, wel korterquote:Op maandag 22 juli 2013 12:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee shit is dat met dit weerMaar tuinslang is ook een fijne optie. Had je hem nog kaalgeschoren?
Oh wat naar... Rot diagnose.. Sterktequote:Op maandag 22 juli 2013 13:23 schreef Oognip het volgende:
Bah, bij een oom van D. is Alzheimer gediagnosticeerd. Hij is pas 57
Hopelijk komt dat zo naar hierquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
Allemaal naar WeertEr is een onweer aan het uitbreken daar
* Toekito in de trein springtquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
Hahahaha ik zat het net te lezen in het weertopicquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Barbaaf het volgende:
Bijna Nip, bij Apeldoorn ontstaat wel wat. (ja, da's best een eind weet ik, maar voor mij is dat allemaal 't Oost'nquote:
Das maar een uur van hierquote:Op maandag 22 juli 2013 16:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bijna Nip, bij Apeldoorn ontstaat wel wat. (ja, da's best een eind weet ik, maar voor mij is dat allemaal 't Oost'n)
Daar is speciaal voer voor. Bij de dierenwinkel wel te koop.quote:
Ok, ik zal het verhaal hier maar doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar is speciaal voer voor. Bij de dierenwinkel wel te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |