abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5891401
'Het kwartje van Kok' (nu: 'duppie van Pim') teruggeven aan de pomp, gedekt door de afschaffing van de verlofknip, en tegelijkertijd een motie ondersteunen om de verlofknip juist uit te breiden... 130 Miljoen EURO dekking voor meer blauw op straat? Wijnschenk kon er even niet opkomen. Zalm moest helpen: uit de verkoop van grond en het bezuinigen op externe deskundigen. Dit waren de 2 steekjes die Wijnschenk bij zijn debuut in de kamer liet vallen. Toch lusten de CDA- en VVD-honden (Verhagen, de Grave) er blijkbaar geen brood van... Flauw.
I´m back.
pi_5891472
Wat een ongelooflijke loser is die Wijnschenk zeg! Totaal niet adrem en al helemaal niet grappig, twee eigenschappen die mij toch onontbeerlijk lijken voor de leider van een clownsfractie. Je zou toch verwachten dat de LPF iemand had gekozen die mensen eruit kon lullen, maar nee hoor
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_5891565
Dat hele kabinet is echt kleurloos..
En erg destructief denk ik.
Ik ben echt geschrokken van wat de plannen van het kabinet zijn..
Het wordt echt een puinhoop ben ik bang..
-
pi_5891609
Hierbij een vriendelijke doch dwingende attentmaking op het feit dat de door u aangezwengelde discussie reeds in LPF leert het al, doen wat je zegt mits en maar.. plaatsvindt. Dit topic sluit ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')