lijkt dat of staat dat er echt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef TC03 het volgende:
Als je '5 jaar garantieplan' koopt lijkt het me logisch dat dit na de normale garantie ingaat, aangezien je anders maar 3 jaar zou kopen.
Dan heb je dus ook mensen misleid. Als ik 5 jaar garantie koop, dan koop ik 5 jaar en niet 3 jaar! ik heb namelijk 'gratis' 2 jaar fabrieksgarantie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Je koopt 3jaar garantie erbij en je hebt in totaal 5jaar garantie...
Zelf in de Block gewerkt die dit ook verkocht
Je koopt 5jaar garantie dus met die 2jaar erbij. Staat ook in de AV van de Bccquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook mensen misleid. Als ik 5 jaar garantie koop, dan koop ik 5 jaar en niet 3 jaar! ik heb namelijk 'gratis' 2 jaar fabrieksgarantie.
als jij twee appels koopt.. blijft 1 appel goed totdat je ze ene op hebt of heb je twee appels gekocht en zie je maar wanneer je ze opeetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook mensen misleid. Als ik 5 jaar garantie koop, dan koop ik 5 jaar en niet 3 jaar! ik heb namelijk 'gratis' 2 jaar fabrieksgarantie.
Er staat niks 'echt' aangezien meerdere interpretaties mogelijk zijn.quote:
Waar staat dat? Heb jij die voorwaarden voor mij?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je koopt 5jaar garantie dus met die 2jaar erbij. Staat ook in de AV van de Bcc
Overigens vertelde ik het er altijd bij dat het 5jaar totaal was
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er staat niks 'echt' aangezien meerdere interpretaties mogelijk zijn.
Als de totale garantie maar 5 jaar bedraagt, heeft hij er dus maar 3 bijgekocht. De bon maakt echter melding van aanschaf van 5 jaar garantie. Dat zou dus 3 moeten zijn, want in de praktijk heeft hij er 3 bij gekocht.
Ik vind het misleidend van BCC.
http://www.bcc.nl/info/algemene-voorwaarden.htmlquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Heb jij die voorwaarden voor mij?
En indien wat jij zegt juist is? Waarom is er op hun kosten wel een monteur met materiaal gestuurd om de machine te maken? pas nadat reparatie niet mogelijk was deden ze moeilijk.
Daarom gaat het om wat er op papier staatquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er staat niks 'echt' aangezien meerdere interpretaties mogelijk zijn.
Als de totale garantie maar 5 jaar bedraagt, heeft hij er dus maar 3 bijgekocht. De bon maakt echter melding van aanschaf van 5 jaar garantie. Dat zou dus 3 moeten zijn, want in de praktijk heeft hij er 3 bij gekocht.
Ik vind het misleidend van BCC.
"Extra garantie of service verzekeringquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://www.bcc.nl/info/algemene-voorwaarden.html
Ik heb 6jaar in een winkel gewerkt en al die 6jaar was het echt maar 2jaar standaard en 5jaar totaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
"Extra garantie of service verzekering
De extra garantie of service verzekering is een aanvulling op de wettelijke garantie en de eventuele fabrieksgarantie. Uw BCC verkoopadviseur kan u een toelichting geven
over de Service Plus Polis die u bij BCC kunt aanschaffen bij een product."
Waar staat wat jij zegt? of ben je gewoon aan het lullen?
De koopovereenkomst vind ik gewoon misleidend. Mogelijk dat dit in de bijbehorende voorwaarden duidelijker beschreven staat, maar de overeenkomst zelf zou op zich al duidelijk moeten zijn, lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Daarom gaat het om wat er op papier staat![]()
als je garantie ingaat bij aankoop en je hebt 2 jaar wettelijk en je koopt er 5 jaar bij... heb je nog steeds maar 5 jaar
Prima, maar zoals ik net al zei dan heb je dus zelf ook klanten misleid.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 6jaar in een winkel gewerkt en al die 6jaar was het echt maar 2jaar standaard en 5jaar totaal
Een aanvulling is niet per se langer garantie, maar kan ook een aanvulling op de voorwaarden zijn. Dus zaken die normaal gesproken buiten de garantie vallen wel verzekeren, of betere service dan je bij fabrieksgarantie krijgt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
De extra garantie of service verzekering is een aanvulling op de wettelijke garantie en de eventuele fabrieksgarantie. Uw BCC verkoopadviseur kan u een toelichting geven
aanvulling... wat zegt dat dus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:59 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Prima, maar zoals ik net al zei dan heb je dus zelf ook klanten misleid.
het mag trouwens geen verzekeren zijn. ze hebben geen vergunnig om verzekeringen af te sluiten....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een aanvulling is niet per se langer garantie, maar kan ook een aanvulling op de voorwaarden zijn. Dus zaken die normaal gesproken buiten de garantie vallen wel verzekeren, of betere service dan je bij fabrieksgarantie krijgt.
Denk ook dat BCC zich daarop zou beroepen. De 'aanvullende garantie' zal bijv. hoogstwaarschijnlijk de bewijslast bij de koper wegnemen na 6 maanden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een aanvulling is niet per se langer garantie, maar kan ook een aanvulling op de voorwaarden zijn. Dus zaken die normaal gesproken buiten de garantie vallen wel verzekeren, of betere service dan je bij fabrieksgarantie krijgt.
dan heb je dus nog minder dan 5, maar 3 jaar, wat jij wiltquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De koopovereenkomst vind ik gewoon misleidend. Mogelijk dat dit in de bijbehorende voorwaarden duidelijker beschreven staat, maar de overeenkomst zelf zou op zich al duidelijk moeten zijn, lijkt mij.
En jouw voorbeeld slaat nog steeds nergens op aangezien je er dus maar 3 jaar bijkoopt en niet 5.
ik hoop dat jullie voorwaarden wel helder zijn en dat dit ook op de bon staat, anders krijg je na x jaar ja maar dit en dit...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NeeIk vertelde het die klanten gewoon netjes dat het 5jaar totaal was
Ben er al jaren weg en de winkelketen zelf is faillietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie voorwaarden wel helder zijn en dat dit ook op de bon staat, anders krijg je na x jaar ja maar dit en dit...
Doe niet zo dom aub. Je kan niet betalen voor iets wat je al hebt hè.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan heb je dus nog minder dan 5, maar 3 jaar, wat jij wilt
dat krijg je toch wel maar is toch niet zijn probleem dat de klant een verkeerde voorstelling van zaken maakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie voorwaarden wel helder zijn en dat dit ook op de bon staat, anders krijg je na x jaar ja maar dit en dit...
Jawel zie OPquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom aub. Je kan niet betalen voor iets wat je al hebt hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |