Die Google updates vrees ik nooit voor, laat maar lekker komen, scheelt weer een hoop concurrenten met prut websites.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hier nog niks.
Vandaag of morgen ook Panda update: http://www.edwords.nl/2011/08/12/google-panda-update-nederland/
Hier is het bar en boos. 5 Juli een top dag van 22,3duizend bezoekers, en nu ligt het gemiddelde rond de 1200 per dagquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
leuke stijging deze week, al heeft dat niets met pandas temaken, maar meer met een aantal guest-posts die ik heb gedaan
Was 5 juli finale ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier is het bar en boos. 5 Juli een top dag van 22,3duizend bezoekers, en nu ligt het gemiddelde rond de 1200 per dag
Maar 5 july was dan ook wel een top dagNormaal zit ik rond de 4000 per dag
![]()
holy shit man, dat is wel heftig veel op de 5equote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier is het bar en boos. 5 Juli een top dag van 22,3duizend bezoekers, en nu ligt het gemiddelde rond de 1200 per dag
Maar 5 july was dan ook wel een top dagNormaal zit ik rond de 4000 per dag
![]()
quote:
Nee, was de laatste dag van GTST, en lancering van de appquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
holy shit man, dat is wel heftig veel op de 5e
Beiden, denk afgelopen weken te weinig gedaan.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Minder bezoekers of wordt er weinig geklikt? Heb je er zelf invloed op?
Bij mij groeit het alleen maar, zonder maar iets te hoeven doen. Snap eigenlijk niet eens waaromquote:Op zondag 21 juli 2013 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden, denk afgelopen weken te weinig gedaan.
Bij jou?
Netjesquote:Op zondag 21 juli 2013 17:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bij mij groeit het alleen maar, zonder maar iets te hoeven doen. Snap eigenlijk niet eens waarom
Ik zit nu bijvoorbeeld al op 120% t.o.v. afgelopen maand, terwijl afgelopen maand al een record was.quote:
Ik zit op een daling van 50%quote:Op zondag 21 juli 2013 17:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zit nu bijvoorbeeld al op 120% t.o.v. afgelopen maand, terwijl afgelopen maand al een record was.
Mja, een goed idee, volgens mij zijn er van allemaal wel een of ander soort.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kom nou maar met een goed idee, bouwen we een site.
Die ddossen we plat.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, een goed idee, volgens mij zijn er van allemaal wel een of ander soort.
Community heb je al zoveel van + Facebook is killing denk ik.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met mijn IP adres zeker?
Ik denk nog steeds aan een community.
Dacht inderdaad meer aan een discussieplatform voor een specifiek doelgroep dan een profielendagboeksite.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Community heb je al zoveel van + Facebook is killing denk ik.
Of je hebt een heel specifiek doelgroep in gedachte.
In ieder geval geen Turken forum, heb je er ookal teveel van.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dacht inderdaad meer aan een discussieplatform voor een specifiek doelgroep dan een profielendagboeksite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |