abonnement Unibet Coolblue
pi_129535621
Knap gedaan met die vlaggensite van je...... misschien eens vragen of ze m'n site willen kopen :)

Ik ga het niet voor een koopje weg doen deze advertentieplekken, ze krijgen als ik naar m'n statistieken kijk zo'n 900 kliks per maand op hun links / banners. Dat is toch echt wel wat waard.... en of ze dan uiteindelijk op hun site ook echt wat kopen is hun zorg. Het zijn in ieder geval potentiële klanten.
Facts don't care about your feelings
pi_129535766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Knap gedaan met die vlaggensite van je...... misschien eens vragen of ze m'n site willen kopen :)

Ik ga het niet voor een koopje weg doen deze advertentieplekken, ze krijgen als ik naar m'n statistieken kijk zo'n 900 kliks per maand op hun links / banners. Dat is toch echt wel wat waard.... en of ze dan uiteindelijk op hun site ook echt wat kopen is hun zorg. Het zijn in ieder geval potentiële klanten.
900 kliks, dat is zo'n 200-300 euro waard lijkt me. Zeg je een maandje testen kan, maar dan voor 500 euro. Bij goed bevallen 4000 euro per jaar ofzo, hebben zij korting en jij zekerheid.
pi_129535933
Ja ik heb het ook ongeveer op basis van een CPC van 25 cent berekend en kwam zo rond de ¤200. Zij willen een maand testen voor ¤50 :')

Heb sowieso geen zin om alles aan te gaan passen voor die ¤50 en als het niks blijkt na een maand weer alles terug te zetten.
Facts don't care about your feelings
pi_129536553
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik heb het ook ongeveer op basis van een CPC van 25 cent berekend en kwam zo rond de ¤200. Zij willen een maand testen voor ¤50 :')

Heb sowieso geen zin om alles aan te gaan passen voor die ¤50 en als het niks blijkt na een maand weer alles terug te zetten.
Ja belachelijk, Zalando heeft mij ook een keer een mail gestuurd, ze wilden nog niet eens 50 euro per maand betalen terwijl ik met AdSense ongeveer 100 euro per maand binnen haal.
pi_129536691
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook op een site Zanox en Bol gebruikt, is ware bagger. Heb nu ook rechtstreeks wat bedrijven/websites benaderd voor een adverentie deal, maar dan tegen een vaste prijs. Ik vond het wel lastig om het bedrag te verzinnen, maar heb gewoon de cijfers van Zanox erbij gepakt en het aantal kliks omgezet naar wat mij een redelijke CPC leek en dat dan als maandbedrag genomen.

Hoe pakken jullie zoiets aan?
Dat heb ik dus ook. Met mijn stats kan ik mezelf geen fatsoenlijke prijs voorstellen.
pi_129536716
quote:
4s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Met mijn stats kan ik mezelf geen fatsoenlijke prijs voorstellen.
Vooral niet te laag gaan zitten, zij nemen contact op met je omdat ze denken dat het voor een paar tientjes per jaar kaan ofzo.
pi_129536762
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:45 schreef JDx het volgende:

[..]

Vooral niet te laag gaan zitten, zij nemen contact op met je omdat ze denken dat het voor een paar tientjes per jaar kaan ofzo.
Ok. Ik kijk het wel aan. Lijkt wel een serieus iemand te zijn dit keer. Alleen het product dat die wil adverteren schopt kamelenballen, maar dat boeit mij geen zak :D
pi_129538990
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook op een site Zanox en Bol gebruikt, is ware bagger. Heb nu ook rechtstreeks wat bedrijven/websites benaderd voor een adverentie deal, maar dan tegen een vaste prijs. Ik vond het wel lastig om het bedrag te verzinnen, maar heb gewoon de cijfers van Zanox erbij gepakt en het aantal kliks omgezet naar wat mij een redelijke CPC leek en dat dan als maandbedrag genomen.

Hoe pakken jullie zoiets aan?
Ik heb voor mijn project gekeken naar het aantal vertoningen per banner per maand en wat het met Adsense opbrengt. Op basis van dat een CPM bepaald per banner en uiteindelijk heb ik tarieven die ongeveer 4 tot 5 keer zoveel opleveren als dat het met Adsense zou doen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:29:23 #284
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_129540026
ik merk bij mijn site nog steeds veel schommeling, beste dag van de maand was 7 euro, slechtste 0,82c. Ik had met minder bezoeker meer stabiliteit dan nu met meer bezoekers, al zijn mijn gemiddelde inkomsten wel gestegen
<hr>
pi_129540184
Misschien interessant om te lezen waar Facebook mee bezig is op het gebied van adverteren:

http://www.businessinside(...)yahoo-source-2012-11
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:45:45 #286
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_129540513
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:34 schreef WebBeestje het volgende:
Misschien interessant om te lezen waar Facebook mee bezig is op het gebied van adverteren:

http://www.businessinside(...)yahoo-source-2012-11
klopt, maar vond deze reactie erop wel typerend:

quote:
All we keep hearing from FB is that they've got some super-duper money-maker that they'll be rolling out "real soon".

Please just tell your IR team to shut the f*ck up, Zuck -- and show us with some actual earnings. Nobody believes you anymore
<hr>
pi_129540839
Volg Facebook maar eens de laatste tijd, ze maken daar eindelijk winst en er zal waarschijnlijk meer gaan komen. Ze zouden ook met een Adsense achtig iets willen komen. Bericht over de laatste kwartaalcijfers:

quote:
AMSTERDAM (Dow Jones)--Facebook Inc. (FB) heeft in het tweede kwartaal een verlies weten om te buigen in winst, vooral dankzij gestegen mobiele advertentie-inkomsten. Ook de omzet steeg.

Nabeurs schoten de aandelen meer dan 20% omhoog omdat de resultaten de verwachting ruimschoots overtreffen.

Facebook bouwt agressief aan zijn mobiele activiteiten omdat het gebruik van desktop computers snel afneemt. Die inspanningen hebben geleid tot succes, zoals nu blijkt uit de toenemende inkomsten uit advertenties op mobiele platformen.

Het afgelopen kwartalen waren mobiele advertenties goed voor 41% van de kerninkomsten uit advertenties, tegen 30% in het eerste kwartaal. De kernomzet uit advertenties steeg 61% tot $1,6 miljard.

In het tweede kwartaal kwam de nettowinst van het social media bedrijf uit op $333 miljoen, of $0,13 per aandeel, tegen een verlies van $157 miljoen, of $0,08 per aandeel, een jaar eerder. Exclusief bijzonder items was sprake van een winst van $0,19 per aandeel, vergeleken met $0,12 vorig jaar.

De omzet steeg met 53% tot $1,81 miljard.

Analisten gepeild door Thomson Reuters rekenden vooraf op een aangepaste winst per aandeel van 14 cent en een omzet van $1,62 miljard.

Het aantal maandelijks actieve gebruikers groeide in het tweede kwartaal van 2013 met 21% tot 1,15 miljard. Het aantal maandelijks actieve mobiele gebruikers nam toe tot 819 miljoen, een stijging van 51%.
pi_129541464
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:57 schreef WebBeestje het volgende:
Volg Facebook maar eens de laatste tijd, ze maken daar eindelijk winst en er zal waarschijnlijk meer gaan komen. Ze zouden ook met een Adsense achtig iets willen komen. Bericht over de laatste kwartaalcijfers:

[..]

Hier ben ik op zich wel benieuwd naar. :)
pi_129543660
Fokkers,

Het lijkt mij interessant en leuk om een website te maken en dan bezig te zijn met Google adwords/analytics etc. Ik zat zelf te denken aan een website met inkomsten via affiliatie (ik ben niet goed in het schrijven van artikelen). Maar op welke website's kan ik producten bekijken die ik kan gaan aanbieden. Als ik bijvoorbeeld naar M4N ga en ik ga me aanmelden moet ik al een website opgeven, maar die heb ik nog niet. Maar wat ik wil, is kijken wat voor soort producten ik kan gaan "aanbieden" op mijn site en met deze gegevens een website maken en een domein zoeken. Hoe werkt dit?

Hebben jullie misschien nog tips? Of voorbeelden?

(Ik ben niet van plan veel hier geld mee te gaan verdienen, maar meer een hobby)

Dank!

[ Bericht 23% gewijzigd door Peterrtt op 31-07-2013 17:15:58 ]
pi_129548116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zie bij de betalingskwitantie van Google Adsense het volgende staan:

Google Ireland, Ltd.
Gordon House
Barrow Street
Dublin 4
Ireland
BTW IE 6388047V

Dit BTW-nummer moet toch ook worden opgegeven bij de opgaaf intracommunautaire prestaties?
Hmm meteen een goede vraag: moet je dit opgeven bij de BTW-aangifte? :P Ik tel het altijd op bij m'n normale omzet namelijk. Google heeft immers van mij nooit een BTW-nummer gevraagd. :+
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:36:31 #291
340341 Blester
Membre très utile
pi_129555749
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef Peterrtt het volgende:
Fokkers,

Het lijkt mij interessant en leuk om een website te maken en dan bezig te zijn met Google adwords/analytics etc. Ik zat zelf te denken aan een website met inkomsten via affiliatie (ik ben niet goed in het schrijven van artikelen). Maar op welke website's kan ik producten bekijken die ik kan gaan aanbieden. Als ik bijvoorbeeld naar M4N ga en ik ga me aanmelden moet ik al een website opgeven, maar die heb ik nog niet. Maar wat ik wil, is kijken wat voor soort producten ik kan gaan "aanbieden" op mijn site en met deze gegevens een website maken en een domein zoeken. Hoe werkt dit?

Hebben jullie misschien nog tips? Of voorbeelden?

(Ik ben niet van plan veel hier geld mee te gaan verdienen, maar meer een hobby)

Dank!
Heeft een uitgebreide PB van mij ontvangen met specifieke informatie betreffende de niche.

Het gaat morgen weer warm worden jongens, tijd om het werk neer te leggen :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129556027
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:35 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Hmm meteen een goede vraag: moet je dit opgeven bij de BTW-aangifte? :P Ik tel het altijd op bij m'n normale omzet namelijk. Google heeft immers van mij nooit een BTW-nummer gevraagd. :+
Opgeven onder 3b in de BTW-aangifte, daarna ICP formulier invullen met hetzelfde bedrag en het BTW nummer van google. Meeste mensen staan als particulier bij google geregistreerd en dat kan je niet wijzigen ofzo, ze doen het ook niet helemaal volgens de regels. Maar als jij je wel aan de regels wilt houden dus doen zoals bovenstaand.

Vrijdag wordt inderdaad warm, morgen ook al? Ben er ook klaar mee, vandaag ook al stukje in de cabrio gecruised maar was nog erg bewolkt. Morgen hoop ik beter. Nu nog even 2 BTW-aangiftes afronden van twee zeer trage klanten :( standaard op de laatste dag. Ik zou een stichting kunnen beginnen voor het helpen van de kansloze ondernemer :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:45:00 #293
340341 Blester
Membre très utile
pi_129556148
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Opgeven onder 3b in de BTW-aangifte, daarna ICP formulier invullen met hetzelfde bedrag en het BTW nummer van google. Meeste mensen staan als particulier bij google geregistreerd en dat kan je niet wijzigen ofzo, ze doen het ook niet helemaal volgens de regels. Maar als jij je wel aan de regels wilt houden dus doen zoals bovenstaand.

Vrijdag wordt inderdaad warm, morgen ook al? Ben er ook klaar mee, vandaag ook al stukje in de cabrio gecruised maar was nog erg bewolkt. Morgen hoop ik beter. Nu nog even 2 BTW-aangiftes afronden van twee zeer trage klanten :( standaard op de laatste dag. Ik zou een stichting kunnen beginnen voor het helpen van de kansloze ondernemer :')
32- 33° morgen en 35-36° vrijdag volgens Weeronline.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129556383
Door wie laat je je content maken Blester? Doe je dat zelf of betaal je daar iemand voor?
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:52:38 #295
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_129556504
Affiliate schiet idd weinig op.. heb nog Daisycon op een site en ik denk er aan om daar mee te stoppen. Komt ook deels doordat bijv. ProbeerNu.nl of weet ik veel wat het is met tijdschriften slecht werkt en mobiele bezoekers niet doorzet naar de aanbieden, maar naar de frontpage. Heb het al aangekaart, mijn broer heeft het al eens aangekaart maar men doet er geen reet aan. Is niet het probleem van Daisycon, maar van ProbeerNu. Maargoed, daardoor ook minder kans op inkomsten.

Adsense loopt lekker en Youtube komt ook lekker los.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:01:09 #296
340341 Blester
Membre très utile
pi_129556979
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef MeloD het volgende:
Door wie laat je je content maken Blester? Doe je dat zelf of betaal je daar iemand voor?
Zelf.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_129561645
Hmm uiteindelijk maar 10% minder inkomsten dan vorige maanden dus het valt me nog alles mee eigenlijk.
Facts don't care about your feelings
pi_129561667
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm uiteindelijk maar 10% minder inkomsten dan vorige maanden dus het valt me nog alles mee eigenlijk.
Hoeveel om exact te zijn? :7
pi_129561750
Wat maakt dat uit :')
Facts don't care about your feelings
pi_129562524
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef MeloD het volgende:
Door wie laat je je content maken Blester? Doe je dat zelf of betaal je daar iemand voor?
Ik gebruik fiverr ook regelmatig, zitten best wat goede schrijvers tussen en t scheelt een hoop tijd voor weinig $ (maar ik doe dan voornamelijk engelse sites).

Heb zojuist weer 400$ geinvesteerd in 7 sites, m'n laatste investering van 300$ voor 5 sites had een ROI van 3 maanden dus t gaat prima zo :) langzaam groter worden van de opbrengsten en alles weer herinvesteren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')