Over een uurtje voetballen, kan best zijn dat ze vanavond nog bellen maar als ik er niet was zouden ze mailen wanneer ik wel kon bellen dus.quote:
Is er niet een vacature voor profvoetballer ofzo :squote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Over een uurtje voetballen, kan best zijn dat ze vanavond nog bellen maar als ik er niet was zouden ze mailen wanneer ik wel kon bellen dus.
Pfff, mij te warm om te sportenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Over een uurtje voetballen, kan best zijn dat ze vanavond nog bellen maar als ik er niet was zouden ze mailen wanneer ik wel kon bellen dus.
Nee ;squote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef zwerty het volgende:
[..]
Is er niet een vacature voor profvoetballer ofzo :s
Word je hard van.quote:
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
Gaat te snel jongens! Neem even de tijd om op adem te komen tussen de berichten door.
het gaat goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hihihihi ja met mij ook hoor :S
hoe is het me henk ingrid en de hont dan?
xxxx kusjes bh
pussyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
Gaat te snel jongens! Neem even de tijd om op adem te komen tussen de berichten door.
hier een hamsterquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
het gaat goed
nog een fijne dag. hier een engeltje dat zal waken:
![]()
gr.
leen
Ik heb ALTIJD gedacht dat je een vrouw wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:41 schreef Rodawa het volgende:
Doe eens lief allemaal joh, mijn nieuwe UI maakt mijn alphastatus compleet, dus ik zou maar oppassen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
Net zo raar als die UI van :s Rodawa :s
Joh doe eens lief muts, wat heb je tegen mij?!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
Net zo raar als die UI van :s Rodawa :s
Dat hoor ik wel vaker ja, tering. Waarom dacht je dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ALTIJD gedacht dat je een vrouw was
Denk door je naam en UI, geen idee waarom andersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Joh doe eens lief muts, wat heb je tegen mij?!
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja, tering. Waarom dacht je dat?
Pardonquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Joh doe eens lief muts, wat heb je tegen mij?!
Mijn username werkt me wel tegen ja, maar daarvoor heb ik nu deze nieuwe UI als compensatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk door je naam en UI, geen idee waarom anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |