maar dat is al 365 dagen per jaarquote:
Iets met Matchplay of zo was er toch? Ek dan ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Darts wk is nog verder weg dan de Vuelta
World Matchplay ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iets met Matchplay of zo was er toch? Ek dan ?
Dat is gewoon een major toernooi. Zeg maar een soort Rolland Garros.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iets met Matchplay of zo was er toch? Ek dan ?
SPT / [Darts] World Matchplay #1quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een major toernooi. Zeg maar een soort Rolland Garros.
quote:
Check. Had me er nog niet zo in verdiept. Maar dat gaan volgen dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een major toernooi. Zeg maar een soort Rolland Garros.
Ditquote:
En wat als Sky straks Feyenoord gaat sponsoren?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:44 schreef Syntix het volgende:
Met zijn allen naar het AFC Ajax topic, want daar ben ik ook te bewonderen
Voor ajax en sky zijn, dan heb je een moeilijke jeugd gehad...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:44 schreef Syntix het volgende:
Precies dit bij mijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:11 schreef silverhill het volgende:
[..]
Dit
Ieder jaar zeg ik tijdens de Tour dat ik later ook de Vuelta wil gaan volgen. Maar ik blijk me maar op 1 sport(evenement) tegelijk te kunnen concentreren/interesseren. Zal dit jaar dus ook wel weer niet gebeuren.
Doen ze niet, ze sponsoren alleen helden: Froome en consortenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:12 schreef silverhill het volgende:
[..]
En wat als Sky straks Feyenoord gaat sponsoren?
Vattenfall Cyclassics.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:58 schreef TLC het volgende:
Zie tt, ik ben bang voor het zgn zwarte gat![]()
Hebben we nog iets om naar uit te kijken ??
Mooi, blijf ik daar weg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:44 schreef Syntix het volgende:
Hij lijkt mij zo'n persoon die als klein kind ging janken omdat hij geen koekje van zijn moeder kreegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor ajax en sky zijn, dan heb je een moeilijke jeugd gehad...
Jij bent al langer voor dopeurs.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Doen ze niet, ze sponsoren alleen helden: Froome en consorten
quote:
Ja das eerst waterpolo, schoonspringen en het Russisch kampioenschap synchroonzwemmen, daar heb ik minder zin inquote:
Jazeker, ook tijdens de Tour Du Jour want er zijn legio mensen die deze onzin niet moeten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:58 schreef TLC het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat ik maar met Lutte meega naar CREA om breien te leren.
Of met Karina in de PC Hooft op zoek ga naar Dries
We komen nu weer aan andere hobbies toe. Ook wel weer eens leuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ik ga een stapel boeken wegwerkenLezen en ondertussen de Tour volgen is geen fantastische combi en 's avonds geen tijd vanwege Tour du Jour en de Avondetappe
Wat dacht je van eindelijk eens zelf sporten, vieze vuile bierdrinkende alleen maar tv kijkende fok-dikkerds!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:58 schreef TLC het volgende:
Dat is wel zuur eigenlijk, dat F1 ook stopt in Augustus. Is naast wielrennen de enige sport die ik echt volg. Voetbal is af en toe samenvatting maar boeit me niet zoveel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jazeker, ook tijdens de Tour Du Jour want er zijn legio mensen die deze onzin niet moeten.
Zo heb je MLB met topwedstrijden,oefen wedstrijdjes van Nederlandse clubs, er is golf,autoraces en zo kan ik nog wel even doorgaan.
ik heb in mijn leven nooit 1 druppel bier gedronken, en nu ?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat dacht je van eindelijk eens zelf sporten, vieze vuile bierdrinkende alleen maar tv kijkende fok-dikkerds!!!
Hoe kan je nog nooit 1 druppel gedronken hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 07:17 schreef TLC het volgende:
[..]
ik heb in mijn leven nooit 1 druppel bier gedronken, en nu ?
BNW is echt zo'n triest forumquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We komen nu weer aan andere hobbies toe. Ook wel weer eens leuk.
En BNW natuurlijk
oh wauw, tis al even geleden dat ik "vieze vuile" heb gehoord/gelezen.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat dacht je van eindelijk eens zelf sporten, vieze vuile bierdrinkende alleen maar tv kijkende fok-dikkerds!!!
Als je het triest vindt zou ik er gewoon niet komenquote:Op zondag 21 juli 2013 11:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BNW is echt zo'n triest forumIk kom er alleen om de absurde (verzonnen) verhalen te lezen
Dat doe ik dan ook niet. Ik kan me alleen voorstellen dat je het zelf ook wel een keer zat bent. Of geloof je de helft van die theorieen?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je het triest vindt zou ik er gewoon niet komen
Je kunt die vragen op BNW aan me stellen, nu hebben we het over dé Tourquote:Op zondag 21 juli 2013 12:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Ik kan me alleen voorstellen dat je het zelf ook wel een keer zat bent. Of geloof je de helft van die theorieen?
dat ging vrij gemakkelijk, maar dat is totaal offtopicquote:Op zondag 21 juli 2013 11:57 schreef sausagin het volgende:
[..]
Hoe kan je nog nooit 1 druppel gedronken hebben
mooi man, zal wel druk zijn daarquote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef Pino112 het volgende:
Vakantie zo geplanned dat dat net na de Tour is.
Mont Ventoux en Alpe d'Huez opzoeken enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |