Heb je dat erbij gezegd?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
(dan kan ze de definitie van een gesprek eens opzoeken).
?.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
dat is wel de kern van het probleem ja
Makkelijk opgelost dan toch. Vraag gewoon of je een dikke van dale van haar mag lenenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
nee, dus er kan nog een andere reden van gemaakt worden
Inderdaad, ik begrijp echt geen ene klap van die OP.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:58 schreef Flurry het volgende:
Ik vraag me nu echt af wie van jullie twee het probleem ervan is dat jullie gesprekken niet lopen
ik snap niet echt waar het om draait...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Mijn vraag: hoe zet ik dit weer recht?
nouja we hebben eigenlijk nooit ruzie gehad en we konden altijd goed met elkaar. Dan vind ik het zo vreemd dat ze altijd zo raar reageert nu.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:59 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begrijp echt geen ene klap van die OP.
Wil je nog wat met haar? Zo komt het namelijk wel over.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
nouja we hebben eigenlijk nooit ruzie gehad en we konden altijd goed met elkaar. Dan vind ik het zo vreemd dat ze altijd zo raar reageert nu.
zie het als een hint, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
nouja we hebben eigenlijk nooit ruzie gehad en we konden altijd goed met elkaar. Dan vind ik het zo vreemd dat ze altijd zo raar reageert nu.
Gast, het was meer de vraag of je nog een origineel antwoord had. Anders had ik wel iets in R&P geopend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je nog wat met haar? Zo komt het namelijk wel over.
IK HEB AAN MIJN EX GEVRAAGD OF DE VAN DALE VOORKOMT IN HAAR BOEKENKAST
OMG OMG SO SO WEIRD IK BEN ECHT RAAR
Dus.
Waarom wil je het rechtzetten? Even terzijde dat er niets is om recht te zetten daar je te panisch doet en er helemaal niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Gast, het was meer de vraag of je nog een origineel antwoord had. Anders had ik wel iets in R&P geopend.
Ja, ik vind haar nog wel leuk. Maar ik weet inmiddels ook wel dat t niks zal worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je het rechtzetten? Even terzijde dat er niets is om recht te zetten daar je te panisch doet en er helemaal niets aan de hand is.
Verder wel opmerkelijk dat je geen antwoord geeft op mijn vraag.
Dat is dan ook te merken uit je reactie op haar doodnormale gedrag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar nog wel leuk.
Misschien is het inderdaad tijd om te beseffen dat zij al over jou heen is en het voor jou ook tijd wordt om verder te kijken.quote:Maar ik weet inmiddels ook wel dat t niks zal worden.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:55 schreef DonJames het volgende:
Hmm, lastig. Dus je stuurde eerst:
"Heb jij een Dikke van Dale in je boekenkast staan?"
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is daarna sturen:
"Mijn staande dikke die net in mijn broeken past wil ik in jou vandaliseren"
creatief hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:55 schreef DonJames het volgende:
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is daarna sturen:
"Mijn staande dikke die net in mijn broeken past wil ik in jou vandaliseren"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |