ja dat zijn wel de maten van guess en replay en dat soort merken he, volgens mij is 27 bij normale broekmaten 36 en 26 zal dan 34 zijn? ik draag nooit echt broeken van andere merkenquote:
Weet ik beeb,ik ben vaker met jou pashokjes in geweest bij Guess en toen moest je ook een 27, en toen zat ik ook van DAFUQ bestaat dat/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat zijn wel de maten van guess en replay en dat soort merken he, volgens mij is 27 bij normale broekmaten 36 en 26 zal dan 34 zijn? ik draag nooit echt broeken van andere merken
Zie je zoveel tet?quote:
ohjaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Weet ik beeb,ik ben vaker met jou pashokjes in geweest bij Guess en toen moest je ook een 27, en toen zat ik ook van DAFUQ bestaat dat/
nee helemaal nix trouwens, geen goeden tettenjurkquote:
Als ik die foto zo zie denk ik het ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee helemaal nix trouwens, geen goeden tettenjurk
maar voglens mij ben k dus wel iets afgevallen, vanavond ff op de weegschaal
niet opzettelijk btwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik die foto zo zie denk ik het ook
ja maar je hebt nu toch ook nieuwe meds?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet opzettelijk btw
doordeweeks eet ik gewoon goed, dus niet verhongeren. t enige wat anders is dat ik ealleen in t weekend nog twee pakken koek wegnom en niet meer elke avond doordeweeks
neinz daar ben k alweer vanaf nadat mijn lichaam zwaar panisch ging doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja maar je hebt nu toch ook nieuwe meds?
hm naja misschien dat je daarom afgevallen bent?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neinz daar ben k alweer vanaf nadat mijn lichaam zwaar panisch ging doen
Snap ik wel, en in jouw lichaam is er zoveel gaande dat er waarschijnlijk toch geen peil op te trekken isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet opzettelijk btw
doordeweeks eet ik gewoon goed, dus niet verhongeren. t enige wat anders is dat ik ealleen in t weekend nog twee pakken koek wegnom en niet meer elke avond doordeweeks
nee nee gewicht is okay, wou alleen wat gezonder eten dus alelen in t weekend nog koekjes. afgelopen weekend pak koek, zak snoep en hambugers opquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Snap ik wel, en in jouw lichaam is er zoveel gaande dat er waarschijnlijk toch geen peil op te trekken is![]()
Als je maar niet denkt dat het nog nodig is om wat af te vallen of op je eten te letten ofzo
braafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee nee gewicht is okay, wou alleen wat gezonder eten dus alelen in t weekend nog koekjes. afgelopen weekend pak koek, zak snoep en hambugers op![]()
en drie rollen mellers btw :'9~quote:
Mellersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en drie rollen mellers btw :'9~
of naja, SF heeft misschien vier snoepjes van die rollen gehad, elke keer als hij er een wou was de rol alweer op enzo![]()
Mellerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en drie rollen mellers btw :'9~
of naja, SF heeft misschien vier snoepjes van die rollen gehad, elke keer als hij er een wou was de rol alweer op enzo![]()
ftfyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
SF IS ECHT FREAKING LEKKER
ik heb m weer helemaal ontdekt
Ik heb ze laatst expres niet meegenomen omdat ik weet dat ik die dingen achter elkaar wegvreetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
MELLERS ZIJN ECHT FREAKING LEKKER
ik heb ze weer helemaal ontdekt
quote:
Ik schrijf dan altijd demotivatiebrieven, daar ben ik echt kei goed in, maar ik heb daar nooit zin in.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
Motivatiebrief schrijven, ik ben echt goed in deze shit
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik schrijf dan altijd demotivatiebrieven, daar ben ik echt kei goed in, maar ik heb daar nooit zin in.
Linkquote:
IM ON ITquote:
quote:
Ik dacht al dat die ginger me bekend voorkwamquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stiekem heeft sjaan heul geen contract bij stylehaul maar wel bij xhamster
SCHNEL DE KACHEL AAN!quote:
WAAR BLIJFT DIE GIF?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
duit doet jill ook als ze speeltje ziet
Is toch fijn als iemand anders t voor je doet? Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
zucht.... Dat men op de RCR fb pagina een bericht plaatst dat ze is afgestudeerd en dat ze haar cv wel wil doorsturen als iemand haar kan helpen aan een baan... Dafuq plaats je dat in een private fb pagina voor de derby
Ga solliciteren
*Mensen die/verwonderen over-post*
Dat ze het dan openbaar op haar fb zetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is toch fijn als iemand anders t voor je doet? Lekker makkelijk
quote:
mja, velen bejaarden, gehandicapten en leraren, zoals altijd op dezen tijdstippenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Viel het mee qua drukte in het zwembad?
![]()
Morgen weer spierpijn![]()
die mogen er niet inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Oh wel doenbaar dan verder (beter dan een boel koters; maar ik ga er vanuit dat die nu bij de plassen zitten)
Uberzwembadquote:
Kinderen mogen in het buitenbad en in het zwemparadijs, maar niet in het zwemstadionquote:
ik ga sowieso al een beetje braken bij uitspraken als "muziek is echt čnorm belangrijk voor ons en wij hebben zeun belangrijke muzieksmaak" etc. Daarbij, alsof je dat nog doorhebt op dat moment, en alsof het alleen belangrijk is dat jij helemaal uit je plaat gaat. Het gaat er uiteindelijk om dat de sfeer er in zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens even niet in trouwtopic: Mensen die érg veel inzage willen in de playlist: In hoeverre kan een DJ daar dan nog invloed op hebben qua sfeer.. Ik heb nog nooit een feest meegemaakt waar de sfeer er fantastisch goed in bleef als het koppel zelf aangegeven heeft qua muziek/genre etc...
Maar ik vind het sowieso nogal onzin om een DJ in de arm te nemen om dan te gaan bepalen hoe hij zijn werk verder moet doen door een playlist aan te leverendus wellicht kijk ik hier anders tegenaan
(overigens is er een groot verschil als je zegt dat je bijvoorbeeld geen duitsle slagers wil; maar dat ie verder mag draaien wat ie wil; en een lijst afgeven met bandnamen/specifieke nummers etc etc)
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kinderen mogen in het buitenbad en in het zwemparadijs, maar niet in het zwemstadion
Ik kreeg complimenten van een oude man over mijn zwemstijl.
"Je kunt wel zien dat je een sporter bent! Wat een mooie stijl!"
Tsja, ik geef toe dat het moeilijk inschatten is hoeveel van de ijsberg er onder water zit...
Ja ik heb daar dus ook moeite mee.. Nog geen enkel feest meegemaakt; waar een koppel de muziek/liedjes zelf heeft uitgekozen waar de sfeer er echt in zatquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga sowieso al een beetje braken bij uitspraken als "muziek is echt čnorm belangrijk voor ons en wij hebben zeun belangrijke muzieksmaak" etc. Daarbij, alsof je dat nog doorhebt op dat moment, en alsof het alleen belangrijk is dat jij helemaal uit je plaat gaat. Het gaat er uiteindelijk om dat de sfeer er in zit.
Maar goed, ik was ook een bruidzilla ultra light, dus wellicht denk ik daar wel veel lighter over dan gemiddeld
Kindjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:16 schreef Mirjam het volgende:
fokkers die niet tegen een gevatte opmerking kunnen en dan maar pareren met een opmerking over je gewicht, godsallemachtig
Nee, het is gewoon zo. Zelfs op een gemiddelde verjaardag gaan mensen nog verzoekjes doen etc. Laat staan op een bruiloftsfeest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik heb daar dus ook moeite mee.. Nog geen enkel feest meegemaakt; waar een koppel de muziek/liedjes zelf heeft uitgekozen waar de sfeer er echt in zat
bij mijn collega was het dan ook - zoals verwacht - 1 groot dramaGelukkig was het mooi weer en kon ik de hele avond buiten zitten
geweldig, zo sneuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
oh maar dat is Fok, ik krijg ook nogal eens de "jij bent lelijk" kaart toegespeeld als ik ze in de hoek lul. Fok
oh nooooquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
http://nelly.com/nl/kledi(...)=1793281717994628097![]()
Dan hadden we dat duidelijker moeten aangeven denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef bleiblei het volgende:
al bleef die dj knakker van ons wel aardig hangen in de standaard bruiloftgenre.
Daar had tie nog best wat originelere dingen tussen kunnen doen. Lekkere rock & roll & wat meer van wat er nu in de hitlijsten staat.
Ja iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Zelfs op een gemiddelde verjaardag gaan mensen nog verzoekjes doen etc. Laat staan op een bruiloftsfeest.
Maar goed, ieder zijn meug
En wanneer wou je dat ooit gaan dragen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
http://nelly.com/nl/kledi(...)=1793281717994628097![]()
Datquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan hadden we dat duidelijker moeten aangeven denk ik
Ah well, 't waar 'n goei fiske
Wat helemaal hilarisch is, is als je ze onder de tafel lult en later in je FB kijkt, dat ze je allemaal uit hebben lopen checkenquote:
Op vakantie?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En wanneer wou je dat ooit gaan dragen?
Zijn iphone app what?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja iddMijn collega vond zijn iphone app dinges helemaal geweldig
Terwijl wij dachten: Euh.. eum... ok dan
maar hij gaf ook zijn bruiloft op een donderdag... met een bbq met de weinig vlees en en en.. Velen faal eigenlijk![]()
ik vond het wel zorgwekkend dat jij al die gare dansjes kendequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatIk vond het echt mega gezellig ! Dat bewijst maar weer aan het 'we gaan op tijd naar huis he' en uiteindelijk sloten we de zaal af om 2u
Duss......
Wat, het batsen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons zaten dat soort dingen wel goed toch?.
Op die DJ na die steeds slechter werd aan het einde.
Ik? Geen idee, waar?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oh kreeg jij ook een BBQ-invitatie van je zus?
Hij had een complete playlist gemaakt en zijn mac meegenomen.. Via zijn iphone had ie een app gemaakt waar ie dus zo zijn playlist op zijn mac kon beherenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het wel zorgwekkend dat jij al die gare dansjes kende
Ermahgerd ja ~111!!!quote:
We kregen een uitnodiging voor vanavondquote:
Dico is jurkjes aan het passenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:27 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en we mogen niet via dit topic converseren van Dico.
Hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij had een complete playlist gemaakt en zijn mac meegenomen.. Via zijn iphone had ie een app gemaakt waar ie dus zo zijn playlist op zijn mac kon beheren
M.a.w. hij stond de hele tijd met zijn telefoon in zijn handen
soort bridgetjonesonderbroek-effectquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:28 schreef bleiblei het volgende:
En als je onder die playsuit dit moet trekken
http://nlyscandinavia.sce(...)dinavia/184002-0012?$more_brand$
dan is het batstechnisch niet okee.
Was ie helemaal trots opquote:
Maar wel een feel-good momentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben helemaal zen man
Zwemmen
Enig minpunt: je krijgt honger like a horse en mijn brood is op
Ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem heb je die groene jumpsuit nog besteld?
wat een luiaard.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sinds ik van Skjoe weet wat bands voor bruiloften vragen probeer ik Fred al zover te krijgen om die kant op te gaan met z'n band. Maar daar zijn ze geen types voor zegt hij dan![]()
We hadden rijk kunnen zijn
Issieeral?quote:
Die zag er echt leuk uit ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Issieeral?![]()
Ik moet zeggen dat dat 1 van de weinige jumpsuits vind waar ik nog wel potentie in zie
Misschien moet ik hem zeggen dat als hij 4 optredens per maand regelt, hij zijn baan kan opzeggen.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een nieuwe FB-trend gevonden die wat bij betreft meteen weer dood mag:"Instaweather"
Je neemt een foto van je glas zoetewittewijnmetijijijs, instaweather plakt er op waar je bent, hoe warm het is, welke windkracht er staat, en nog meer belangrijke kerninformatie, en je zet het op Facebook.
Zo weet ik nu dat het in Brunssum 26 graden is met lichte bewolking, in Venlo 28 graden en helder, en in Eindhoven is het 27 graden met een briesje.
Fantastisch, echt.
Komt er dan ook nog wel een matig filter over de foto heen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een nieuwe FB-trend gevonden die wat bij betreft meteen weer dood mag:"Instaweather"
Je neemt een foto van je glas zoetewittewijnmetijijijs, instaweather plakt er op waar je bent, hoe warm het is, welke windkracht er staat, en nog meer belangrijke kerninformatie, en je zet het op Facebook.
Zo weet ik nu dat het in Brunssum 26 graden is met lichte bewolking, in Venlo 28 graden en helder, en in Eindhoven is het 27 graden met een briesje.
Fantastisch, echt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Issieeral?![]()
Ik moet zeggen dat dat 1 van de weinige jumpsuits vind waar ik nog wel potentie in zie
dat is optioneel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt er dan ook nog wel een matig filter over de foto heen?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Fantastisch, echt.
*zet Priem en Cif alvast op ignore lijst*quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zal vanavond posten hoe het bij ons is
En alvast een fb account aanmaken voor ons hond ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*zet Priem en Cif alvast op ignore lijst*
Zeuren dat het te warm is in je caravanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En alvast een fb account aanmaken voor ons hond ookEn zeuren dat het te warm is
Heb ik dan zowat alles gehad? Ja he
En je hebt maar 1 zonnebril?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fucking kankerzooi. Zonnebril kwijt
FUCK you universe
misschien iets over de zindelijkheid van je hont?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En alvast een fb account aanmaken voor ons hond ookEn zeuren dat het te warm is
Heb ik dan zowat alles gehad? Ja he
Oeh oeh en een foto er bij dat ie netjes in het gras heeft gepoept en niet op mijn keukentafelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien iets over de zindelijkheid van je hont?
Ik was mijn zonnebril op sterkte kwijt en had mijn lenzen niet in gedaan toen ik vanuit België terug reedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En je hebt maar 1 zonnebril?
Wel rot idd, ik kan daar ook altijd heeeel slecht tegen.
Dat lijkt me een goed idee. Ik wil ook graag dat je je profielfoto verandert in iets was of bruiloft, of hond-gerelateerd is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh oeh en een foto er bij dat ie netjes in het gras heeft gepoept en niet op mijn keukentafel![]()
Jij hebt altijd wel iets met je dure spullenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik heb niet maar 1 zonnebril. De prijs was alleen niet zo grappig om m kwijt te raken
die komt vanzelf weer boven water! They always do! Meestal ongeveer een dag nadat je een nieuwe hebt gekochtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee ik heb niet maar 1 zonnebril. De prijs was alleen niet zo grappig om m kwijt te raken
In Nijmegen tijdens de Nijmeegse vierdaagse?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die komt vanzelf weer boven water! They always do! Meestal ongeveer een dag nadat je een nieuwe hebt gekocht
dan moet je beter op je spullies passenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In Nijmegen tijdens de Nijmeegse vierdaagse?
En idd priem. Gaat net alles goed en ik dacht YAY dat heb ik mooi voor elkaar met laptop enzo. Gebeurt dit
Ik was hier vet zuinig op en ik heb echt géén idee wat er gebeurd is. Ik had m wat ik t laatst kan herinneren op m'n kop gewoonquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je beter op je spullies passen
meteen naar de winkel hollen om een nieuwe dure bril te halen is geen sensible oplossing. Maar dat weet je natuurlijk zelf ook welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen nieuwe cc periode. Ik weet wat ik morgen ga doen
NEINZquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
hij staat niet toevallig nog steeds op je kop?
heb je 'm al gepast?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD HIJ IS NU IN DE AANBIEDING http://www.rbexpert.nl/ra(...)-spiegelcoating.html
Is jouw hoofd daar niet een beetje te klein voor?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD HIJ IS NU IN DE AANBIEDING http://www.rbexpert.nl/ra(...)-spiegelcoating.html
Nee want geen geld... Wil ik dus vlg maand gaan doenquote:
Dat klopt, maar ik hoef ook niet te verwachten dat ik m nog ooit terug krijgquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meteen naar de winkel hollen om een nieuwe dure bril te halen is geen sensible oplossing. Maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel
Ben je nog in Nijmegen dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik hoef ook niet te verwachten dat ik m nog ooit terug krijg![]()
Vanavond eens mijn excelsheet geld ding raadplegen
niet gewoon in je tas? Tas van schoonmoeder?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja we staan te wachten tot ie binnen is. In de volle zon the joy
ermahgerd zoveel verspilde paniekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Restaurant gebeld, ze hadden m toch gevonden.
En ik heb achteraf altijd zin in patatfrietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
nadeel van zwemmen. Je wordt er zo gaar als een klontje van.
NICEquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Restaurant gebeld, ze hadden m toch gevonden.
Ja, nog steeds, na drie weken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NICE
ik zou ook zwaar in paniek zijn als mijn zonnebril weg is! Ik ben er nog steeds zo blij mee
nee, dat heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik heb achteraf altijd zin in patatfriet
dezon? LIF / [SHJN SC]#1621 koop alles. again.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... dat scampi recept kwijt van mandyEn op fok zoeken is ook niet doenbaar *pm't mandy
*
JAAA heldinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dezon? LIF / [SHJN SC]#1621 koop alles. again.
Falenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nouhou. Wil ik mijn leuke jurkje aan, heb ik geen platte schoentjes/slippers/iets voor eronder.
1. Je hebt geen platte schoenen of slippers? Wtf?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nouhou. Wil ik mijn leuke jurkje aan, heb ik geen platte schoentjes/slippers/iets voor eronder.
Jaweeeel, maar geen die bij dit jurkje kunnen, want wit met zachtroze jurkje en donkere of felgekleurde schoenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. Je hebt geen platte schoenen of slippers? Wtf?
2. Trek hakken aan, opgelost slotje
Alsof dat nodig is voor falen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar geen zin om de stad in te gaan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Soep in mijn oor
Niet gezien dat ik mijn oordopje had laten vallen in het restje cup-a-soup beker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is voor falen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Soep in mijn oor
Niet gezien dat ik mijn oordopje had laten vallen in het restje cup-a-soup beker![]()
![]()
Ach, het is lekkerder dan oorsmeerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Soep in mijn oor
![]()
Schnel, stop een rietje in je oor en omnomnom!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Soep in mijn oor
![]()
Je wilt niet graag genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik wil ze nu, als ik ze dan koop. En schoenen/slippers moet ik wel echt passen, met die zeikvoeten van mij.
* Stormqueen schopt dico naar buitenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:37 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik ben zo'n toffe serie aan het kijken nuThe Following
dat je dan niet bijtijds stopt met zuigen en zo'n kledder oorsmeer er achteraan krijgtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schnel, stop een rietje in je oor en omnomnom!
In b4 "ja maar het is te warm"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
* Stormqueen schopt dico naar buiten
Series kijken als het dit weer is
Het is Priemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je dan niet bijtijds stopt met zuigen en zo'n kledder oorsmeer er achteraan krijgt
Extra gratis voedselquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die vindt dat lekker, da's ook weer zo.
Balkon is te warm, en heb straks een bbq dus mag straks ook nog een half uur fietsenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
* Stormqueen schopt dico naar buiten
Series kijken als het dit weer is
wat zou daar de voedingswaarde van zijn? En HOE kan het dat je lichaam zoiets walgelijks produceert?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Balkon is te warm, en heb straks een bbq dus mag straks ook nog een half uur fietsen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In b4 "ja maar het is te warm"
Misschien is het wel heel voedzaam met weinig kcal. Misschien is dat wel HET wonderdieetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zou daar de voedingswaarde van zijn? En HOE kan het dat je lichaam zoiets walgelijks produceert?
Nee, daar wordt ik juist zeer ontspannen vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar krijg je een trillende staart van he?
ja, je smaak is wel meteen vergald ook voor de rest van de dagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel voedzaam met weinig kcal. Misschien is dat wel HET wonderdieet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, daar wordt ik juist zeer ontspannen van![]()
Heb je het ooit geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je smaak is wel meteen vergald ook voor de rest van de dag
ik ben een mens. Natuurlijk heb ik alle excrementen van mijn lichaam wel eens geproefd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd dan?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben een mens. Natuurlijk heb ik alle excrementen van mijn lichaam wel eens geproefd.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jij dat nooit hebt gedaan ben jij de vreemde eend, niet ik
hoax!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jij dat nooit hebt gedaan ben jij de vreemde eend, niet ik
ach komop, nu gaat iedereen weer de uber hygienische heilige boon uithangen natuurlijk.quote:
uber hygienisch is wel weer gelijk t uiterstequote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach komop, nu gaat iedereen weer de uber hygienische heilige boon uithangen natuurlijk.
Maar nooit iemand een keer in oor gepulkt, vergeten dat je dat had gedaan en je vinger later in je mond gestoken? Tuurlijk niet,
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach komop, nu gaat iedereen weer de uber hygienische heilige boon uithangen natuurlijk.
Maar nooit iemand een keer in oor gepulkt, vergeten dat je dat had gedaan en je vinger later in je mond gestoken? Tuurlijk niet,
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben een mens SQ. Natuurlijk heb ik alle excrementen van mijn lichaam wel eens geproefd.
Schrap bij mji de tranen ook maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben verre van hygienisch, maar de enige producten van mezelf die ik geproefd heb zijn tranen, snot en bloed
Jup !quote:
Hij zit een verdieping hoger! Kan er niet bij!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup, extreem smerig ook.
En je vriendje zit kutmuziek te luisteren, schop 'm es
Drake verdient een gangetje naar bovenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij zit een verdieping hoger! Kan er niet bij!
Oh maar dat luister ik ook hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drake verdient een gangetje naar boven
Maar jij hebt vast meteen een beeld van pis in een champagneglas en een drol met mes en vork. Maar je snapt ook wel dat ik dat niet bedoel tochquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En bij alle excrementen denk ik ook aan de dingen die niet uit je hoofd komen.
Dat shockeerde me eigenlijk meer dan de oorsmeer
Dat beeld roept het in eerste instantie op jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast meteen een beeld van pis in een champagneglas en een drol met mes en vork. Maar je snapt ook wel dat ik dat niet bedoel toch
nee, maar uit menselijke nieuwsgierigheid. Jij weet dus ook niet hoe je kut smaakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat beeld roept het in eerste instantie op ja.
En kauwen op een tampon
Maar per ongeluk is mij ook nog nooit gelukt
Ik weet wel hoe die ruikt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar uit menselijke nieuwsgierigheid. Jij weet dus ook niet hoe je kut smaakt?
Ik iig nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar uit menselijke nieuwsgierigheid. Jij weet dus ook niet hoe je kut smaakt?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
profsetje. Niet voor amateurgebruik.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe die ruikt.
En ik weet min of meer hoe die smaakt van mijn ex die had gebeft en daarna me een blije tongzoen kwam geven![]()
Maar nooit zelf uitgeprobeerd nee
ik kan jullie allebei op een briefje meegeven dat jullie de uitzonderingen zijn. Dat geeft verder niet, maar doe dan niet alsof ik compleet van de pot gerukt ben omdat ik het wel weetquote:
Ik weet wel zeker dat er ook genoeg mensen zijn die het niet hebebn gedaan, dat geeft verder ook niet, maar doe dan niet alsof wij het wel gedaan hebben als het niet zo isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
ik kan jullie allebei op een briefje meegeven dat jullie de uitzonderingen zijn. Dat geeft verder niet, maar doe dan niet alsof ik compleet van de pot gerukt ben omdat ik het wel weet
Ik ben oprecht verbaasd, heb het nooit eerder gehoordquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
ik kan jullie allebei op een briefje meegeven dat jullie de uitzonderingen zijn. Dat geeft verder niet, maar doe dan niet alsof ik compleet van de pot gerukt ben omdat ik het wel weet
van t oorsmeer sta k niet echt te kijken, van de rest welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd, heb het nooit eerder gehoord
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aparte tabel in de spreadsheet voor wie wat van zichzelf gegeten heeft
Nee, je deed alsof de hele wereld het nooit had gedaan behalve ik. Dat is een subtiel doch groot verschilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er ook genoeg mensen zijn die het niet hebebn gedaan, dat geeft verder ook niet, maar doe dan niet alsof wij het wel gedaan hebben als het niet zo is
ik niet, maar dat komt door mijn dikke poten... Ik heb nog zo'n bruukske aan altijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat ik me afvraag, doen jullie ook gewoon een string onder een rokje aan, zolang je weet dat het rokje een redelijke lengte heeft?
Jup!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat ik me afvraag, doen jullie ook gewoon een string onder een rokje aan, zolang je weet dat het rokje een redelijke lengte heeft?
Ik voel me zo naakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup!
Maar ik draag dan ook zelden iets anders dan een string
Tegen het schuren? Daar gebruik ik mijn antiblarenstick voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, maar dat komt door mijn dikke poten... Ik heb nog zo'n bruukske aan altijd
Ja, maar iok heb alleen maar strings en niets andersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nee, maar ik draag dan ook nooit een stringquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, maar soms voel ik me dan inderdaad wel heel naaktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
WATquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik draag dan ook nooit een string
Liever niet maar hangt van de rok afquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, soms slaat de wind er wel eens onder... dan ben ik altijd bang in m'n nakie te staanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo naakt? Er zit toch iets overheen![]()
Hmm ok.. nee dat heb ik dus nooit
En dan heb je liever dat ze een onderbroek zien dan een blote kont bedoel je? Komt toch op hetzelfde neer dat het vervelend isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, soms slaat de wind er wel eens onder... dan ben ik altijd bang in m'n nakie te staan
jouw pootjes zijn ook wel íets slanker dan de mijnequote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik voel me zo naakt.
[..]
Tegen het schuren? Daar gebruik ik mijn antiblarenstick voor.![]()
Nou dit dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
overigens valt het qua smerigheid allemaal best mee hoorMaar niet iedereen heeft dezelfde definities van smerig, dat weet ik ook wel.
Vind het alleen zo maf dat het voor sommigen kennelijk geen issue is om een penis in je mond te nemen maar dat proeven hoe je foef smaakt dan weer het toppunt van ranzig is
is dit gek ja? Ik draag ook geen strings, ben ik nu alweer gek?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WAT? Wat draag je dan?! Vind je dat niet vervelend met strakke broeken?
Onderbroekenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WAT? Wat draag je dan?! Vind je dat niet vervelend met strakke broeken?
ik prefereer qua smaak foef over fallusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nou dit dus
Hij proeft het ook en gaat niet over z'n nek dus zo erg kan het dan toch niet zijn dacht ik
Oorsmeer heb ik dan serieus nog nooit geprobeerdOok niet per ongeluk
ja hoiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Onderbroeken
En een strakke broek draag ik zelden zonder iets wat over de kont heen valt erboven. En anders zien mensen de lijnen van m'n onderbroek, maakt me ook niet uit.
Ik heb nooit strings gedragen, ik kan er niet aan wennen om zo'n touwtje in je reet te hebben.
Ik ben zo gewend dat iedereen strings draagt, vandaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Onderbroeken
En een strakke broek draag ik zelden zonder iets wat over de kont heen valt erboven. En anders zien mensen de lijnen van m'n onderbroek, maakt me ook niet uit.
Ik heb nooit strings gedragen, ik kan er niet aan wennen om zo'n touwtje in je reet te hebben.
+1quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik prefereer qua smaak foef over fallus
Die heb ik ook altijd, die zijn fijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:33 schreef megamandy het volgende:
Draag ook zelden strings, eigenlijk alleen als mijn andere fijne broekjes allemaal in de was liggen
Ooh schijnbaar heet het een Brazilian wat ik draag![]()
Zo'n ding (die foto's bij Hunkemoller)
[ afbeelding ]
dit ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, soms slaat de wind er wel eens onder... dan ben ik altijd bang in m'n nakie te staan
ik vind het ook lelijk ja als je van die onderbroek strepen ziet lopenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het zelf ook vooral lelijk dat je de contouren van een slip ziet door je broek; maar ik draag strings al best lang; dus voor mij is het vooral weer wennen als ik wél een keer een hipster ofzo aan heb
Herkenbaar. Wel hakken, maar af en toe leuke flats is ook wel fijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
maar meestal zie je dat niet of nauwelijks. Tenzij het een katoenen broek is en geen spijkerbroek, maar dan draag ik vaak een boxer ofzoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het zelf ook vooral lelijk dat je de contouren van een slip ziet door je broek; maar ik draag strings al best lang; dus voor mij is het vooral weer wennen als ik wél een keer een hipster ofzo aan heb
Mits geen opwaai gevaar ja. Indien opwaai gevaar mooie kanten hipster die ook niet aftekent maar billen wel bedekt zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Grumpy birds.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik had een soort insectennestjes in mijn hortensia, dus ik googlen wat dat was...
[ afbeelding ]![]()
Ja, ok.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw pootjes zijn ook wel íets slanker dan de mijne
Dan had je hem moeten vragen een foto te maken. En dan mega duckface poseren enzoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Aviator brillen zijn gaaafffffgeen foto durven nemen want verkoper bleef bij me staan
wel 40 euro duurder in de winkel
how about no.
Wellicht misschien mogelijksquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ziet er lekker uit, bami!
Priem gaat dus bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |