Durf jij je eigenlijk nog wel op een strand te vertonen met jouw figuur?quote:
Oh, classy, niks terug weten te zeggen dus het dan maar op een vermoedelijk gewicht gooien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Durf jij je eigenlijk nog wel op een strand te vertonen met jouw figuur?
"Vermoedelijk gewicht" ook nogquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh, classy, niks terug weten te zeggen dus het dan maar op een vermoedelijk gewicht gooien.
Goed bezig!
Ik had op mijn vorige camera een verticale ontspanknop, maar dan zijn er weer mensen die het voor elkaar krijgen om het ding dusdanig verkrampt horizontaal beet te pakken dat ze met hun handpalm per ongeluk afdrukken...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:05 schreef Susteren het volgende:
verticaal vasthouden maar de horizontale ontspanknop gebruiken![]()
Damn, ik die dit echt dag in dag uit gebeuren. Heb je de luxe van een verticale ontspanknop, gebruik je hem niet en ga je krampachtig de horizontale knop gebruiken
Vermoedelijk gewicht is als je niet zeker weet hoe groot de zwaartekracht ter plaatse is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh, classy, niks terug weten te zeggen dus het dan maar op een vermoedelijk gewicht gooien.
Goed bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |