quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is dan ook geloof ik de essentie van die post.
Ze doen/deden beiden vooringenomen. Alsof er één levensstijl is die per definitie uitstijgt boven de rest.
Over het algemeen reageren alleen rijke stinkerds in dit soort topicsquote:
En een beetje overdrijven, doet ook 90% hierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:59 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
[..]
Over het algemeen reageren alleen rijke stinkerds in dit soort topics
Het valt me juist op dat zowel niet-spaarders als spaarders reageren.quote:
Wow goed bezig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:02 schreef Apollon het volgende:
1) 35k
2) 24
3) thuis wonen / werken
Had niks meer na mijn studententijd, alles de laatste 1,5 jaar opgebouwd sinds ik begonnen ben met werken. Doel is 3 jaar 25k per jaar, tot nu toe perfect op schema.
Hoeveel verdien je dan wel niet ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:02 schreef Apollon het volgende:
1) 35k
2) 24
3) thuis wonen / werken
Had niks meer na mijn studententijd, alles de laatste 1,5 jaar opgebouwd sinds ik begonnen ben met werken. Doel is 3 jaar 25k per jaar, tot nu toe perfect op schema.
1000 per maand sparen, thuiswonen en relatief lage uitgaven. Is mogelijk. Maar vaste lasten zijn uit den bozequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je dan wel niet ?
25k is echt veel dat is meer dan een modaal netto inkomen.
Ik heb het wel eens gepost in zo'n salaris-topic geloof ik. Zit wel boven modaal, maar ook niet absurd veel. Spaar 85% van mijn netto inkomen, dus dan gaat het wel hardquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je dan wel niet ?
25k is echt veel dat is meer dan een modaal netto inkomen.
Dat is inderdaad het doel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:51 schreef kabelmannetje het volgende:
[..]
Wow goed bezig.Zo kan je een half huis na een paar jaar cash aftikken.
Wat is je spaardoel?
Wat is daar autistisch aan? Er wonen nog genoeg mensen tot hun dertigste thuis, en de afgelopen jaren stijgt dat aantal niet voor niks. In Azië (bijvoorbeeld Singapore) is dit zelfs de normaalste zaak van de wereld (dat was het hier vroeger ook trouwens). Daar ga je niet uit huis voor je een fatsoenlijk bedrag opgespaard hebt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef Funkel het volgende:
Al die autisten van 24+ die nog thuiswonen, zo kan ik ook makkelijk 20k per jaar sparen..
Als ik zoveel sparen moest op die leeftijd dan moest ik toch veel laten....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef Funkel het volgende:
Al die autisten van 24+ die nog thuiswonen, zo kan ik ook makkelijk 20k per jaar sparen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |