Fener wel, wegens omkoping etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:40 schreef hafcfan het volgende:
Zie er geen een geplaatse ploeg uit gaan.
Nee. Want uitspraak is pas eind augustus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:24 schreef lvw88 het volgende:
En zal Bursaspor er dan alsnog de volgende ronde bij komen?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Had ik er precies 0 goed in mn voorspelling
Is te hopen,maar ze zullen niet voor niets in de voorronde staanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef sausagin het volgende:
Zulte Waregem is maar een klein clubje in België. Zullen worden weggespeeld door PSV.
Gelukkig maar dat je nergens voor gewed hebt dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Had ik er precies 0 goed in mn voorspelling
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je nergens voor gewed hebt dan.
1tje goed, wat ben ik blij mensen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Paok Saloniki - Metallist Charkiv
RB Salzburg - Olympique Lyon
Zulte Waregem - Fenerbahçe
Nordsjaelland - PSV
Grasshoppers - Zenit Sint Petersburg
gr gr
Ik moet zeggen dat ik dit toch een leuke opmerking vindquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je nergens voor gewed hebt dan.
Als alle betere teams in de huidige ronde doorgaan is dit het lijstje:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:30 schreef Edensnator het volgende:
Is er al een rijtje bekend van mogelijke tegenstanders in de volgende ronde?
Dank, maar dan gaat het dus een lastig verhaal worden. Hopen op Lyon of Schalke dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als alle betere teams in de huidige ronde doorgaan is dit het lijstje:
[ afbeelding ]
Waregem niet onderschatten zeg ik je!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dank, maar dan gaat het dus een lastig verhaal worden. Hopen op Lyon of Schalke dan.
Mwa... Zou Arsenal/Zenit ook niet overschatten. Alleen Milan is kansloosquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dank, maar dan gaat het dus een lastig verhaal worden. Hopen op Lyon of Schalke dan.
edit: dat ziet er dan een stuk beter uit
Schat dit volledig opnieuw gekochte psv nou niet te hoog in. Aardige spelers op sommige posities, maar ze hebben nog geen wedstrijd samen gespeeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mwa... Zou Arsenal/Zenit ook niet overschatten. Alleen Milan is kansloos
Das waarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schat dit volledig opnieuw gekochte psv nou niet te hoog in. Aardige spelers op sommige posities, maar ze hebben nog geen wedstrijd samen gespeeld.
Waregem won ooit met de Smet en Vijth in de voorhoede van AC Milan uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef sausagin het volgende:
Zulte Waregem is maar een klein clubje in België. Zullen worden weggespeeld door PSV.
Lijkt me wel verstandig dat ze dat doen voor het begin van de competitie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schat dit volledig opnieuw gekochte psv nou niet te hoog in. Aardige spelers op sommige posities, maar ze hebben nog geen wedstrijd samen gespeeld.
Roda won ook een keer van Milan, uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waregem won ooit met de Smet en Vijth in de voorhoede van AC Milan uit.
FC Utrecht nog gevoetbald de laatste tijd ?quote:
Die wonnen bijna.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |