quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Nou?quote:
omg ik heb dit hele filmpje gezien hahaahahquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek hier echt 20 seconden naar
Anyways..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Van wie ben ik een lemming? ;s wie wie zeg wie wollah ;s
Primaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Anyways..
Die islamhaat gaat redelijk ver.. Ooit opgevangen in kantine @ werk iets over de islam.. Is een best mooi geloof van wat ik begreep.. (Ja, verder is geloven een dikke emo gif)
Aan de andere kant heeft die ook wel een aantal goede standpunten.. maar ik zou niet op hem stemmen.. Maar ik moet me er dan ook beter in verdiepen
bier uit je bek?quote:
Huh?quote:
Jammerquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Loos alarm. Rozzje was niet duidelijk
quote:
Misschien binnenkortquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
iemand die warcraft 3 wilt spelen met mij
Eensquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef d4v1d het volgende:
@ Spatie's sig
Ik heb soms ook echt de neiging om te zeggen waar ik aan denk of wat direct in me opkomt.. Alleen laat ik dat meestal achterwege..De helft van de dingen die ik hier typ backspace ik weer
jup. moet je ook even hamachi downloaden en nog een programmatje maar dan moet je maar DM'enquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien binnenkort
Kan dat als je gewoon van piratebay download?
hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
ga je eindelijk bier voor me halen?
Oki.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jup. moet je ook even hamachi downloaden en nog een programmatje maar dan moet je maar DM'en
JNG > ONZquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jup. moet je ook even hamachi downloaden en nog een programmatje maar dan moet je maar DM'en
ik wil wel met iets anders spelen met jouquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
iemand die warcraft 3 wilt spelen met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |