quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
moet aan 2 kanten. en ook nog met letters van speciale maat.en grote.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:58 schreef Wasmand123 het volgende:
[..]
Hoezo die tank? Weegt geen drol en dan moet ik die slang weer netjes wegwerken..
Als ik 'm nou laat begrenzen ( kan toch wel? ) en ik vaar er netjes mee, is de kans op problemen toch klein? Misschien lul ik nu uit m'n nek maar zou het kunnen zijn dst ie geregistreerd is en dat het kenteken aan de andere kant staat? Staat mij iets van bij namelijk
24 liter, en als ie voor de helft leeg is weegt ie niet voldoende als contragewicht denk ik.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:09 schreef T42 het volgende:
[..]
moet aan 2 kanten. en ook nog met letters van speciale maat.en grote.
begrenzen ligt er aan hoe? (lijkt mij)
nou jah tank van 30 liter is toch 30 kg scheelde bij mij een hoop.
Ik ga inderdaad proberen om 'm op de afstandsbesturing te begrenzen. Mocht dat niet lukken laat ik 'm op de motor doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef Life2.0 het volgende:
handvat begrenzin met boutje oid moet lukken, dan draait gas niet verder open dan de helft ofzo
Ja, is heel makkelijk. Moet je doen als je de motor uit hebt.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:45 schreef Wasmand123 het volgende:
Dat contragewicht is ff tijdelijk zodat er gevaren kan worden. Ik zal m'n pa dit topic ff laten zien, dat trimmen is dus simpelweg de hoek van de motor aanpassen?
daswaar maar hefboom effect heb je niet zo heelveel gewixhrt nodig en ik had ook de jerrycans met reserve voorin staan. 3x 20lquote:Op zondag 21 juli 2013 17:29 schreef Wasmand123 het volgende:
[..]
24 liter, en als ie voor de helft leeg is weegt ie niet voldoende als contragewicht denk ik.
Super, als ik tijd heb probeer ik het, lange week voor de boeg ( hoe ironisch ) maar ik ga dit zeker proberen. Ff het zand eruit dan neem ik aan?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, is heel makkelijk. Moet je doen als je de motor uit hebt.
Zet de motor in zn vooruit, dan gaat de vergrendeling eraf. Nu kun je de motor omhoog trekken en komt die pen vrij.
Je kunt dan die pen lager zetten,
daarna zet je de motor weer omlaag en leunt ie weer op die pen.
Is echt heel makkelijk. Binnen 1 minuut aan te passen.
Hoger voor topsnelheid, lager voor beter varen op lage snelheid. Dus in jouw geval zou ik em lager zetten.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:41 schreef Wasmand123 het volgende:
Uhm, hoe moet ik 'm gaan zetten trouwens? Moet ie hoger of lager komen?
Ok, mooi. Ik ga er zo snel mogelijk naar kijken. Thanks!quote:Op zondag 21 juli 2013 18:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hoger voor topsnelheid, lager voor beter varen op lage snelheid. Dus in jouw geval zou ik em lager zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |