er zit toch een correctievinnetje (wat uit het lood staat) op je staartstukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Mijn speedboot heeft dat ook, komt omdat de schroef één kant opdraait, en die kant breek je uit.
Oplossing is twee buitenboordmotoren op je spiegel te zetten, een links draaiende en de ander rechtsdraaiend en u gaat kaarsrecht vooruit.
Maar dat kan nooit het complete wieleffect compenseren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef JerryLee het volgende:
[..]
er zit toch een correctievinnetje (wat uit het lood staat) op je staartstuk
Eens ,maar aangegeven effect toch wel: Als je 5 seconden niet bijstuurt vaar je tegen de kantquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat kan nooit het complete wieleffect compenseren.
Nou ja, TS gaf aan speling te hebben op de roerinrichting. Ik zou daar beginnen met zoeken. Zo extreem last van een wieleffect zou alleen kunnen als je een echt heel erg veul te grote motor achter je wastobbe hangt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Eens ,maar aangegeven effect toch wel: Als je 5 seconden niet bijstuurt vaar je tegen de kant
Hij loopt langzaam uit zijn koers ja .
Stuur in het midden zou ook schelen denk ik, beter gewichtsverdeling qua bestuurder
foto ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef Wasmand123 het volgende:
Mensen, ik ben een oetlul, motor hing vanaf achteren gezien een eind naar links en dat veroorzaakte de afwijking, kabels mogen wat strakker voor perfectie maar het is dus behoorlijk opgelost, hartelijk bedankt allemaal!
Als je hem vol laat lopen met water, ligt ie ook lekker stabielquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef Wasmand123 het volgende:
We zijn van plan om 'm aan de voorkant iets te verzwaren, als ik met 80 kilo voorop zit voelt ie ook veel stabieler aan.
hi ha hoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Als je hem vol laat lopen met water, ligt ie ook lekker stabiel
Een badkuip hoort ook water IN natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Als je hem vol laat lopen met water, ligt ie ook lekker stabiel
Tank vooronder plakken van polyesterquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef Wasmand123 het volgende:
We zijn van plan om 'm aan de voorkant iets te verzwaren, als ik met 80 kilo voorop zit voelt ie ook veel stabieler aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |