SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Het scheelt dat ik sowieso aan het afbouwen ben. Vanaf morgen weer een voeding eraf. Beetje gemengde gevoelens daar nog over maar ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:21 schreef LadyBlack het volgende:
Succes venco, hopelijk valt t mee
En grappig, E heeft ook van 22 tot 6 geslapen, maar mijn eerste gedachte is dan nog steeds: "o god dat is te lang nu heeft ze te weinig gedronken en stort mijn productie in" Loslaten is zoooo moeilijk blijkbaar
Oei... dat lijkt me echt zwaar jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:26 schreef Gulara het volgende:
kz gefeliciteerd met je meisje!
![]()
Vier voedingen tussen 0:00-6:00 en daarnaast nog een paar keer wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten ajb![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door kleinzusje op 19-07-2013 08:49:53 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Zo lang ze het leuk vind en geen trillende blauwe lippen krijgt? Geen idee hoor, zo doen wij t iig. Op vakantie zat ze soms een uur in het zwembad, hier thuis vorig weekend bijna de hele tijd dat ze wakker wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:16 schreef SupremeEvil het volgende:
Omen, sterkte vandaag!
Noob vraag, hoelang mag mn baby in een zwembadje spelen![]()
Half uurtje? Of zou dat al te lang zijn...
Zo doe ik het ook idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zo lang ze het leuk vind en geen trillende blauwe lippen krijgt? Geen idee hoor, zo doen wij t iig. Op vakantie zat ze soms een uur in het zwembad, hier thuis vorig weekend bijna de hele tijd dat ze wakker was
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:22 schreef Kyara het volgende:
Wow, de fotospam van KZ staat al een uur! Ik zou er bijna een update van maken....
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:19 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dank![]()
En Omen sterkte vandaag![]()
Een jaar om nooit te vergeten![]()
![]()
Neeeee! Op twee minuten na gemist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten ajb![]()
![]()
![]()
![]()
KZ, gefeliciteerd!
Nog even danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Neeeee! Op twee minuten na gemist!![]()
![]()
![]()
KZ, gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Haha!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier niks spannends behalve dat Silvijn een echte fashionisto blijkt, want hij heeft opgemerkt dat the mothership voor het eerst weer eens nagellak op haar tenen heeft. Dat wil hij eraf likken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tijdens de weeën nog opgemaakt, omdat ik leuk op de eerste foto's wilde staan![]()
Wel aardig gelukt overigens![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:07 schreef Kwisted het volgende:
ohja, jezelf nog even bijwerken voor een bevalling!Ik had ook nog snel waterproof mascara op gedaan na het strippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tijdens de weeën nog opgemaakt, omdat ik leuk op de eerste foto's wilde staan![]()
Wel aardig gelukt overigens. Kon nog net mijn tweede oog afmaken
![]()
Mineola: tijd voor een meisje, dan kan je een keer roze!
Hier dus hetzelfde XM... het zal de warmte wel zijn. Ik heb de leidsters op het kinderdagverblijf even ingeseind dat ze weinig heeft gedronken en dat ze haar vandaag dus maar lekker veel moeten aanbiedenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik mag juf zo weer wakker maken. Vannacht ook al. Uit jezelf on eten komen is soooo last week.
Dat is hier ook ondenkbaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:32 schreef L-E het volgende:
God, ik kan me er zo niets bij voorstellen dat je je baby wakker maakt om eten. Volgens mij zal ik die kans nooit krijgen
quote:[b]Op vrijdag 19 juli 2013 08:38 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profileEn ik mag juf zo weer wakker maken. Vannacht ook al. Uit jezelf on eten komen is soooo last week
.
Die laatste zijn het ook idd. Ik ben niet meer geweest dus fijn dat jij ze hebt gevondenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben de ringen nog hier dus ik neem een pakje mee zondag! Voor suikertante dacht ik he?ze hebben bijtringen en activiteitenringen. Ik neem laatstgenoemde mee!
Ohh XM, mocht je nog in de gelegenheid zijn, wil je er mss nog een meenemen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben de ringen nog hier dus ik neem een pakje mee zondag! Voor suikertante dacht ik he?ze hebben bijtringen en activiteitenringen. Ik neem laatstgenoemde mee!
Je hoeft er niet speciaal voor langs te gaan hoor! Maar mocht je nog in de stad komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben alweer thuis... Kijk wel ff of ik nog even langs kan gaan voor zondag!
Jaaa! Ik moest laatst vier verschillende routes nemen om bij de kassa te komen om er toen achter te komen dat werkelijk alle paden volledig geblokkeerd werden. Domme dozen daarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:25 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb eigenlijk een vreselijke hekel aan Kruidvatwinkels... altijd zo vol en rommelig, en ze hebben nooit wat ik nodig heb. En met een winkelwagen is het al helemaal hel; je past nergens langs omdat ze altijd vanalles in de gangpaden zetten... Het is dat sommige spulletjes wel fijn zijn...
Irritant is dat he.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa! Ik moest laatst vier verschillende routes nemen om bij de kassa te komen om er toen achter te komen dat werkelijk alle paden volledig geblokkeerd werden. Domme dozen daar
Onze pakketbezorger bezorgt ook nog in de winkel waar ik werk, die zie ik soms twee keer per dagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:11 schreef Fieder het volgende:
Echt Belle?? Hmm dan zijn ze misschien altijd uitverkocht als ik kom
![]()
Pakketjeswij hebben altijd dezelfde bezorger en het begint genant te worden
Dan zit je weer met het babygedeeltequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:30 schreef Suikertante het volgende:
Haha in je rugzak of aan je fietsstuur! Fietsen
Zo jullie zijn allemaal de revue gepasseerdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:47 schreef Elmo76 het volgende:
Zometeen komt mangostine op bezoek!
Ze mag mij zondag vertegenwoordigen op de baby meet. Zou graag komen maar ís nog een beetje te vroeg en we zitten nog volop in de kraamvisite.
De baby laat je thuis, dat was de cluequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan zit je weer met het babygedeelte![]()
Hier ook! Terwijl ik de spullen wel ok vind... Ik zit er serieus aan te denken om een klacht in te dienen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa! Ik moest laatst vier verschillende routes nemen om bij de kassa te komen om er toen achter te komen dat werkelijk alle paden volledig geblokkeerd werden. Domme dozen daar
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hoe moet ik mn boodschappen meenemen dan
Hier wandel ik vaak naar het dorp toe en dan even wat winkels langs en als laatste boodschappen.
Luuk is verliefd op Sophie de giraf, een octopus van playgro van de kruidvat en ook een boekje van playgro. (ook 7.5 maand en rolt zo heel af en toe)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:53 schreef Solagratia het volgende:
Gefeliciteerd KZ!
Omen, sterkte vandaag. Ik hoop dat je een mooi afscheid hebt gehad.
Wij hadden de ringen van kv ook, maar die zijn stuk gemaakt door de kinderen van de gastouder. Dus nu moet ik weer op zoek naar ze. Ik krijg het idee dat Viktor zijn speelgoed niet meer interessant vindt. Klinkt een beetje stom, een baby die zijn speelgoed saai vindtMaar hij kijkt er 2 sec naar en legt het weer weg. Alleen zijn vriendinnetje (zacht meisjespopje met een belletje erin) vindt hij nog leuk
![]()
Misschien als hij zich bezig zou houden met rollen zou hij minder verveeld zijnWat is nog meer leuk speelgoed voor een baby van 7,5 maand die alleen maar ligt?
Mijn pakketbezorger vroeg laatst of ik weer beter was. Die ziet mij ook te vaak
Noem je m'n meisje nu gewoon een wurm?!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:42 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zo jullie zijn allemaal de revue gepasseerd![]()
Liva is zo'n wurm nog!![]()
Ik moet een meisje, heb ik dat al gezegd?
M slaapt nu eindelijk, die was sinds half 9 wakker.
lief wurmpjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:02 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Noem je m'n meisje nu gewoon een wurm?!![]()
![]()
Het was gezellig! En wat is M een lekker binkie! Heb nog ff met'm gekiekeboed toen je mijn andere meisje stond te poetsen!![]()
Zijn jullie kleintjes ook zo van de wap door de hitte? Liva is vooral vandaag best huilerig. Nu ligt ze al een uur op me te slapen, maar als ik haar in de box leg of voordat ze eindelijk slaapt is het flink huilen.![]()
En dan te bedenken dat het volgende week nog warmer wordt, bah.
Wat stom. Ik las pas (ik maakte me stiekem zorgen dat Luuk nog niet rolde) dat ze met 9 maanden moeten rollen. Dat is hij toch nog niet? Luuk kan best rollen nu, maar hij doet t gewoon niet zo vaak. Hij vindt het wel best op zijn rug.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:03 schreef Solagratia het volgende:
@ KJ: Ja we hebben Sophie en die octopus ook en die vindt hij niet zoveel meer aan.
We moeten maandag naar de fysio (eigenlijk als afsluiting) en dan moet hij rollen anders moeten we weer een aantal keren heen tot hij rolt. Dat krijg je als je kind onder een vergrootglas ligt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Pfffff![]()
Baby's die met zonnebrand op het zwembadje in gaan, zijn spekglad
Ik tilde haar op, en toen gleed ze zo mijn handen uit.quote:
En voor mij ook als ze ze nog hebben en je komt er nog?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond nog ff naar de kruidvat. Voor wie moet ik halen?!
Zag laatseen drieling tandem voor buggy dus voor een ouder kindje en achter met wiegjes erin. Moet zegge vond hem er minder groot uitzien dan jou wagen :-)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:54 schreef Kyara het volgende:
Ach coco, dat is schrikken!
Ik kom alleen bij het Kruidvat zonder wagen. Dus of zonder kinderen of met draagdoek. Hoewel ik vandaag ook de Halfords moest verbouwen voordat ik met mijn megawagen (die er trouwens wel heel mega uitziet maar echt niet zoveel breder is dan een doorsnee kinderwagen) bij de kassa kon komen.
Okido! En voor l0t/Shandaly, want iemand anders had ook al een extra setje mee, dus dan neem ik nog 2 stuks mee! Tenzij iemand nu nog snel reageert dan zie ik het misschien nogquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Okido! En voor l0t/Shandaly, want iemand anders had ook al een extra setje mee, dus dan neem ik nog 2 stuks mee! Tenzij iemand nu nog snel reageert dan zie ik het misschien nog.
Jep! Haal ik er drie!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef bellelena het volgende:
[..]ik wil ze ook wel! Ben ik nog op tijd?
geen idee wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:29 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Zag laatseen drieling tandem voor buggy dus voor een ouder kindje en achter met wiegjes erin. Moet zegge vond hem er minder groot uitzien dan jou wagen :-)
Ja lief is dat idd! Zo hebben wij een baby E-in, aldus neefje Squote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Suikertante het volgende:
Twinkle je schrikt je toch kapot zeg! Is ze alweer helemaal tot rust gekomen?
En Coco ook, gelukkig veren ze behoorlijk mee![]()
Omen fijn dat het mooi was. En altijd zo lief hoe kleuters baby voor de naam zetten, fluisteren wij ze dat in?Hier is het dan "Baby Fossun". Waarom die N er altijd achter wordt geplakt weet ik niet, maar ik vind het supercute
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buit!
[ afbeelding ]
En nu heb ik het WARM!
Wel een dikke aanbieding dan, ik heb er 70 euro ofzo voor betaald!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:08 schreef Suikertante het volgende:
HAHAHA zie ik nou goed dat ze drie euro kosten? Ik wilde al gaan pinnen onderweg zondag!
Achgos, wat sneuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel een dikke aanbieding dan, ik heb er 70 euro ofzo voor betaald!
Heb nu even alleen de schrik van coco en twinkle gelezen, gelukkig beide goed afgelopen! Maar wat een schrik zeg... Straks eens kijken of er nog meer nieuws is geplaatst afgelopen dag, nog even aan het uitpuffen van een autodebacle a la SuikerF. Uur vanuit Utrecht naar huis met alleen krijsen met een hoofdletter K. Kende de geluiden niet eens van hem. Arme kind was ondanks airco en luchtige kleding drijfnat van het zweet, haar zeiknat, druppels over zijn gezicht en alles. Dus ik doe even mee in het motherfail gevoel, kon wel janken.
Eenmaal thuis gelukkig wel meteen over en weer zijn happy self. Twijfel nu of ik zondag wel met de auto zal komen naar de meet.
Ik denk dat ik Saar alleen in haar luier in de maxi-cosi leg dan. Zijramen en achterraam zit zo'n scherm voor, dus dat houdt de zon een beetje tegen. En denk dat ik misschien een vochtige doek meenemen ofzo, dan kan ik dr af en toe wat afkoelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel een dikke aanbieding dan, ik heb er 70 euro ofzo voor betaald!
Heb nu even alleen de schrik van coco en twinkle gelezen, gelukkig beide goed afgelopen! Maar wat een schrik zeg... Straks eens kijken of er nog meer nieuws is geplaatst afgelopen dag, nog even aan het uitpuffen van een autodebacle a la SuikerF. Uur vanuit Utrecht naar huis met alleen krijsen met een hoofdletter K. Kende de geluiden niet eens van hem. Arme kind was ondanks airco en luchtige kleding drijfnat van het zweet, haar zeiknat, druppels over zijn gezicht en alles. Dus ik doe even mee in het motherfail gevoel, kon wel janken.
Eenmaal thuis gelukkig wel meteen over en weer zijn happy self. Twijfel nu of ik zondag wel met de auto zal komen naar de meet.
ACHTERAF!!! kun je erom lachen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omen, fijn dat het een mooi afscheid was![]()
Met Saartje valt het wel mee, overigens. Maar volgens mij is het sowieso een bikkelZe heeft nu een bloeduitstortinkje in haar hals/buurt-van-schouder (daar vind ik haar o.a. op
), een kras over haar wang, en een rode bult op haar kop.
Maar gewoon vrolijk, spelen, lekker eten en drinken enzo. Niet suf. Dus blijkbaar hebben mijn opvang-manoevres toch wat geholpen.
Volgens mij was 't net een slapstick. Martijn heeft me er ook echt mee zitten plagen, toen we van de ergste schrik bekomen waren. Ze leek wel een glibberige spartelvis zoals ze door mijn handen/armen stuiterde
http://www.duowagens.nl/d(...)w-2011-drielingwagen Zo een zag ik laats in de stadquote:
Ja, ik heb er ook een paar keer al om moeten grinniken (gevolgd door schuldgevoel dat ik erom grinnikte), nadat alles goed bleek met haar (en het een tijdje geleden was). Het was echt bizar namelijk, hoe dat ging.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ACHTERAF!!! kun je erom lachen.![]()
Heb jij goeie airco in de auto btw? Qua autohorrorverhalen hier
Ja, maar die van ons zitten echt ín het raam, zeg maar. En de achterruit heeft er ook eenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef danic het volgende:
Ik kom vanuit regio Rotterdam en heb airco. Als er iemand mee wil rijden. ..geef maar een gil!
En Spees, ik neem aan dat je een geintje maakt over de prijs van die ringen?
Oh en met die zonneschermen heb je kans dat de zon er net langs schijnt of via de achterruit naar binnen schijnt. Ik neem tegenwoordig een hydrofiel mee die ik dan over de kap hang. Ziet ze niet veel, maar ligt ze wel uit de zon.
Ik ga ook echt niet 2 dagen van huis weg hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Dilemma: mijn twee beste vriendinnen mailden dat zehebben bedacht om eind september met zn drieën wat leuks te gaan doen voor onze 30e verjaardagen. Zij zouden wat leuks verzinnenmaar of ik het ook erg zou vinden om 2 dagen zonder E te zijn?
Mijn eerste reactie is dat ze helemaal gek zijn geworden en dat dat niet kan omdat ik nog voed! Maar zou dat ook jullie reactie zijn of reageer ik idioot?
Ik kan het niet. Zelfs bij de oudste niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Dilemma: mijn twee beste vriendinnen mailden dat zehebben bedacht om eind september met zn drieën wat leuks te gaan doen voor onze 30e verjaardagen. Zij zouden wat leuks verzinnenmaar of ik het ook erg zou vinden om 2 dagen zonder E te zijn?
Mijn eerste reactie is dat ze helemaal gek zijn geworden en dat dat niet kan omdat ik nog voed! Maar zou dat ook jullie reactie zijn of reageer ik idioot?
Voorraad kolven is een beetje een utopie hier, zoveel melk heb ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Shandaly het volgende:
Misschien als eerste reactie heel begrijpelijk LB, maar denk dat je er iets langer over na moet denken.. is het mogelijk van tevoren genoeg te kolven? Kun je tijdens het weekendje weg kolven?
Een weekendje lol maken is misschien best tof...
Als het schemerig/donker is/wordt, dan zijn ze soms ook best vervelendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:
Die schermen zijn mooi Coco. Nadeel van die schermen vind ik dat je wat minder goed zicht hebt als ik rechts af wilt slaan.
Is het 1 nacht, of 2 nachten? Als het maar een nachtje is, dan zie je E 's ochtends van dag 1 nog, en dan alweer 's avonds op dag 2quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoor! Maar ik vond haar meenemen gewoon niet praktisch. En ik moet toch kolven, of ik dat nou in Gouda doe of in Zwolle, maakt ook geen klap uit. Maar ik heb haar wel gemist!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw XM, bikkel!
Ik ben toch wel een plakmama denk ik![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even geheel offtopic, maar te grappig (vind ik) om niet te delen
Kennis (via fb) heeft sinds een maand of twee een nieuwe vriendin. En plaatst gedichten over haar op zijn facebook.
Ik heb dubbel gelegen om de volgende twee regels:
Dit gaat dus over zijn vriendin! Even de meest geweldige woorden gespoilerd, want die wil je -voor de lol- eerst zelf proberen in te vullen, echt![]()
Steeds dacht ik aan jou fijne stem en je .... benen.
Je armen zo ......... harige?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... flexibel?
Mooi gedichtje![]()
Mja, ik ga nog wel even navragen wat ze in gedachten hadden. Ze zijn nu samen op reis, dus het moet per mail. Dan wacht ik denk ik liever tot ze weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Gulara het volgende:
LB ik zou het ook moeilijk vinden. Het was de bedoeling dat Pi ook een nachtje zou logeren hier in NL. Het is er niet van gekomen en ik vind het niet heel erg. Praktisch gezien kolven en zo. Emotioneel moet je denk ik even doorheen.
Is het niet mogelijk om iets in de buurt te doen? En dan één nachtje?
Oh, dat vond (vindquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:04 schreef Kyara het volgende:
Je zou dat vooraf kunnen bespreken LadyBlack. Maar ik zou wel bij je eigen gevoel blijven, als jij het niet ziet zitten dan moet je het gewoon niet doen.
ik vond het al heel erg als ik na mijn werk s avonds ergens naar toe moest en dan mijn baby (in dit geval M) een complete dag niet zag. Dan stond ik s avonds nog wel een tijdje naar een slapend kind te kijken....
Oh dat is een fijn cadeau idd!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vandaag nog kraamvisite van een collega, en zij gaf me een bioscoopbon en het aanbod om op te passen als vriend & ik naar de film gingen. Daar heb ik wel zin in
Ja, is een leuk meisje, heeft een klein zusje dus is ook wel baby's gewend, en stiekem had ik haar ook al als oppas af en toe in gedachtenquote:
Dan komt het helemaal goed uit!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, is een leuk meisje, heeft een klein zusje dus is ook wel baby's gewend, en stiekem had ik haar ook al als oppas af en toe in gedachten
Ik snap het ergens ook wel hoor. Maar soms zie je vooraf gewoon veel meer beren op de weg dan nodig. En is het -achteraf- juist veel makkelijker en super geweldig, en ben je blij dat je bent gegaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Coco, het is zeker heel tof van ze![]()
![]()
Het probleem is denk ik vooral het feit dat ik dan moet kolven daar... want over 1,5 maand kan ik misschien best 1 nachtje zonder haar. Maar ook dat weet ik nu nog niet!
Kijk, en mijn vriendinnen gaan dan zeggen "Kom we gaan lekker cocktails drinken! Ah joh, je kunt toch wel 1x kolven en de melk weggooien?" Ze snappen echt niet hoeveel bloed zweet en vooral tranen het me heeft gekost. Dus ik ben een beetje bang dat ik me het hele weekend moet verantwoorden...
Als je het mij vraagt valt die tendens best mee hoor. Voor mijn gevoel is het juist eerder dat veel mensen hun kinderen, juist door het (te?) goed te willen doen, teveel pamperen/hun zin geven. En zichzelf compleet weg lijken te cijferen. Of zich (teveel) laten beïnvloeden door alles-wat-je-op-internet leest, en teveel afgaan op wat 'hoort'. En dat is in mijn ogen weer verkeerd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Juud79 het volgende:
Er is een tendens de laatste jaren, hier op het forum maar ook in de maatschappij.
In plaats dat mensen hun leven aanpassen aan hun baby, moet de baby zich maar aanpassen aan hun leven.
In mijn ogen is dat verkeerd, je kiest zelf voor een kind, het kind kiest er niet voor om op de wereld te worden gezet.
Misschien bedoel je het anders, maar juist dat "wat zij willen", dat vind ik niet het allerbelangrijkste. Sterker nog, regelmatig staat 'wat zij willen' haaks op 'wat goed voor ze is'. Wat nodig hebben betreft, daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Juud79 het volgende:
Ik probeer vooral altijd te denken vanuit mijn kindjes, wat zij willen/nodig hebben en pas daarna wat ik zelf zou willen evt.
Daar ben ik het mee eens. Mijn leven staat grotendeels "in dienst" van Silvijn nu en dat vind ik echt niet erg, fijn zelfs. Maar ik heb óók een leven buiten Silvijn, vrienden, familie, mijn vriend, mijn werk. Ook al is dat gedeelte van mijn leven nu misschien iets kleiner geworden. Daardoor ben ik zelf ook een leuker, vrolijker persoon en dat is ook voor mijn baby fijn. In de praktijk is het heel vaak te combineren: wij hebben hem al vrij snel meegenomen als we ergens naartoe gingen en ook nu gaan we heel veel met hem op pad en hij vindt het (de terugweg vandaag uitgeslotenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef Suikertante het volgende:
Juud ik ben het in zoverre met je eens, dat ik wel momenten voor mezelf nodig heb om een gelukkige en geduldige moeder te kunnen zijn
Ik zie wel een mooie middenweg
Ritme qua tijden niet. Het laatste flesje krijgt ze tussen 8 en 9 en dan wordt ze de volgende dag tussen 6 uur tot half 8 wakker. En aan die tijd pas ik mijn dag dan aan. Ze krijgt meestal om de vier uur haar flesje. Enkele keer eerder of later. De weekends heb ik het nu over. Tijdens werkdagen krijgt ze tussen 6.15-6.30 haar eerste fles. Maar meestal moet ik haar dan wakker maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef Kyara het volgende:
Even een vraagjes voor de mama's met baby tussen de 4 en 6 maanden: hebben jullie kindjes een ritme? En wat is dat ritme dan qua tijden van eten en slapen (ongeveer)? Volgens mij is J bezig om nu 4 uur tussen de voedingen te laten. D redt dat nog net niet maar die slaapt inmiddels s nachts redelijk door.
D probeert te rollen maar de komt maar niet op haar buik. In plaats daar van draait ze om haar as en ligt ze zo met haar hoofd aan het voeteneinde van haar bed
Nog even een aanvulling ik ben beneden op aan het ruimen, en mijn gedachten gingen daar nog even door, en nu wil ik dit ook nog even opmerkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Juud79 het volgende:
Er is een tendens de laatste jaren, hier op het forum maar ook in de maatschappij.
In plaats dat mensen hun leven aanpassen aan hun baby, moet de baby zich maar aanpassen aan hun leven.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Coco: amen sister. Wel een interessante discussie idd
Ik heb juist het idee dat M zich in ons geval meer moet aanpassen dan de meisjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sterker nog, zodra je een tweede krijgt krijgt, zal je baby zich al meer moeten aanpassen aan het gezin dan andersom. Anders houd je zo'n gezin toch niet -gelukkig- draaiende?
Ik vind dat hier soms al heel lastig om te doen. Die regelmaat toen hij nog bv in de fles kreeg was wel heel fijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:11 schreef Kyara het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld best wel voor voeden op verzoek. Alleen in de praktijk werkt dat hier voor geen meter. mijn kinderen kunnen er niks mee en ik eigenlijk ook niet.
Is jullie nog nooit opgevallen dat Saartje oorbellen heeft? Ik vind ze haar prachtig staanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oorbellen vind ik idd ook echt niks bij mijn meisje/een baby. En ik hou echt wel van meisjes dingen (en oorbellen), maar dat vind ik zielig
Voorlopig geen oorbellen bij Elise.
(vind het ook niet mooi staan trouwens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, discussies kunnen heel interessant zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:10 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind een discussie op zijn tijd ook leuk, mits het een beetje gezellig blijft. Ik gooi niet zonder reden zo'n stelling op t forum.
Ik ben benieuwd hoe iedereen erover denkt en hoe iedereen er naar eigen idee invulling aan geeft.
Al moet ik nu een ventje eten geven, dus nu even geen tijd meer, morgen wel.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is jullie nog nooit opgevallen dat Saartje oorbellen heeft? Ik vind ze haar prachtig staan
Mijn mooie baby meisjeJa maar Saartje kan het hebben. Ik vind ze prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel heb ik ook altijd heel sterk als ik dat zie. Hoe kun je door iets wat zo perfect en gaaf en nieuw is, iets heen steken*. Maar zoals gezegd: in de Latijns Amerikaanse cultuur is dat juist de standaard.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef Juud79 het volgende:
Overigens vind ik oorbellen, voordat een kind daar zelf over kan beslissen, verminking. Iets wat heel is, kapot maken voor uiterlijk vertoon...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, discussies kunnen heel interessant zijnDat is ook (o.a.) het leuke/interessante aan zo'n forum natuurlijk
Ik ging gisteren lientje douchen en in bed stoppen en toen begon haar broertje te huilen. Dan kan ik toch niets anders als hem ophalen, in dit geval in de ringsling stoppen en zo het afmaken.... Afdrogen/ romper aan/ tandjes poetsen/ boekje lezen. Dan laat ik hem toch niet huilen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja maar dat heeft ook nog wel tijd nodig denk ik LB.
En dan nog, al ben je lastiger (om even jouw woorden te gebruiken hoor), dat maakt ook niks uit. Dat is het mooie van opvoeden. Iedereen doet het op zijn manier en heeft zijn normen en waarden daarbij.
Je moet doen je wat goed voelt voor je en wat bij jou en je gezin past.
Voor de een is dat zijn kind voor alles stellen en de ander hecht meer waarde aan zijn eigen "vrijheid".
Hier zoek ik ook een compromis in het aanpassen van beide kinderen. Elise gaat niet standaard voor alles. Floris heeft ook net zo goed recht op aandacht. Ook toen ze net geboren was. Er waren vaak genoeg momenten dat ze voorrang kreeg door de borstvoeding. Op andere momenten moest zij ook even wachten op hem.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:19 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk moet regelmatig wachten op Sofie. Hij zal wel moeten. Sofie roept dan ook: Even wachten Luukkie, mama is nu met Siesje bezig!
Maar andersom ook. Ik doe mijn best de weegschaal een beetje gelijk te laten zijn.
Luuk heeft het warm, hij werd net wakker en hij was helemaal nat van het zweet. We hebben toen ik hem voedde een raam open gezet om even de boel door te tochten.
Dankquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja maar Saartje kan het hebben. Ik vind ze prachtig!
Ik heb het soort huilen natuurlijk niet gehoord, maar mijn eerste ingeving zou wel zijn om hem te laten huilen. In ieder geval tot ik andere baby had afgedroogd en een romper had aangedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ging gisteren lientje douchen en in bed stoppen en toen begon haar broertje te huilen. Dan kan ik toch niets anders als hem ophalen, in dit geval in de ringsling stoppen en zo het afmaken.... Afdrogen/ romper aan/ tandjes poetsen/ boekje lezen. Dan laat ik hem toch niet huilen...
Mooi, maar wel wat conservatief. Ik ben meer van de kleurlenzen en gebitjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dank
En het is ook waar idd. Saar staat alles prachtig. Veel mensen hadden in het begin ook kritiek op haar tattoos, maar zeg nou zelf: het ziet er toch fantastisch uit? :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mooi, maar wel wat conservatief. Ik ben meer van de kleurlenzen en gebitjes.Die vampire teeth zijn inmiddels wel een beetje 2012 he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel een interessant look![]()
![]()
[..]
Mooi, maar wel wat conservatief. Ik ben meer van de kleurlenzen en gebitjes.Hé bedankt hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik niet meer slapen.
![]()
Jup, ik laat mijn pasgeboren wurm echt geen 5 minuten huilen. Hoe hulpeloos zal ie zich wel niet voelen. Roepen om mama en die komt dan vervolgens niet.... Het is wat anders als ie een paar maanden oud is en ligt te jengelen of mopperen, dat laat ik wel even gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het soort huilen natuurlijk niet gehoord, maar mijn eerste ingeving zou wel zijn om hem te laten huilen. In ieder geval tot ik andere baby had afgedroogd en een romper had aangedaan.
Volgens mij verschillen wij echt heel erg wat dat betreft
Mijn baby IS van 2012!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die vampire teeth zijn inmiddels wel een beetje 2012 he?
Verder wel een interessant look![]()
+1quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hé bedankt hè!Nu kan ik niet meer slapen.
Mango is zelf al eng genoeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn baby IS van 2012!
Truste Gulara! Mocht het slapen echt niet lukken, dan kan ik misschien Mango nog optrommelen voor wat spookverhalen
Eej pas op he, jij zit lekker veilig in het vliegtuig zondag, ik moet haar nog onder ogen en snor komenquote:
quote:
Gnorfquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Eej pas op he, jij zit lekker veilig in het vliegtuig zondag, ik moet haar nog onder ogen en snor komen![]()
[..]
Mooi, maar wel wat conservatief. Ik ben meer van de kleurlenzen en gebitjes.Ik nog ff snel op fok kijken voordat ik ging slapen.... Kom ik dit tegen!!! (Daarna ging ik pas terug lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Dat wordt een slapeloze nacht! Ligt Ow een keer rustig te slapen
Goede nacht gewenst iedereen!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is jullie nog nooit opgevallen dat Saartje oorbellen heeft? Ik vind ze haar prachtig staan
Mijn mooie baby meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
u riep?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn baby IS van 2012!
Truste Gulara! Mocht het slapen echt niet lukken, dan kan ik misschien Mango nog optrommelen voor wat spookverhalen
Ik vind je snor heel sexy hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef Mangostine het volgende:
Hey, ik lees wel mee hier hoor!
Beetje afgeven op mijn snor.
mee eens, maar als er 2 mini's huilen moet je soms wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef Juud79 het volgende:
Jup, ik laat mijn pasgeboren wurm echt geen 5 minuten huilen. Hoe hulpeloos zal ie zich wel niet voelen. Roepen om mama en die komt dan vervolgens niet.... Het is wat anders als ie een paar maanden oud is en ligt te jengelen of mopperen, dat laat ik wel even gaan.
ja ik moet jouw auto nog inparkeren zeker, opportunist.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind je snor heel sexy hoor.
Fijn dat de dag zo geslaagd isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Plakmoeder present![]()
Met heerlijke dreumes..............
* Dus weer wegrent![]()
![]()
![]()
Dank voor het prachtige jaar![]()
Vandaag was super ! Verwend, gezellig, heerlijk weer, opa en oma die elkaar NIET in de haren vlogen en veel bezoek en taart![]()
![]()
![]()
Nee, nog even niet, want over een paar post sluit dit topic al, en dan kan ik de linkjes niet meer verwijderen.quote:
Bijna!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef Mangostine het volgende:
Schneller ik wil die filmpjes ziennnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |