SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Het scheelt dat ik sowieso aan het afbouwen ben. Vanaf morgen weer een voeding eraf. Beetje gemengde gevoelens daar nog over maar ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:21 schreef LadyBlack het volgende:
Succes venco, hopelijk valt t mee
En grappig, E heeft ook van 22 tot 6 geslapen, maar mijn eerste gedachte is dan nog steeds: "o god dat is te lang nu heeft ze te weinig gedronken en stort mijn productie in" Loslaten is zoooo moeilijk blijkbaar
Oei... dat lijkt me echt zwaar jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:26 schreef Gulara het volgende:
kz gefeliciteerd met je meisje!
![]()
Vier voedingen tussen 0:00-6:00 en daarnaast nog een paar keer wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten ajb![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door kleinzusje op 19-07-2013 08:49:53 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Zo lang ze het leuk vind en geen trillende blauwe lippen krijgt? Geen idee hoor, zo doen wij t iig. Op vakantie zat ze soms een uur in het zwembad, hier thuis vorig weekend bijna de hele tijd dat ze wakker wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:16 schreef SupremeEvil het volgende:
Omen, sterkte vandaag!
Noob vraag, hoelang mag mn baby in een zwembadje spelen![]()
Half uurtje? Of zou dat al te lang zijn...
Zo doe ik het ook idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zo lang ze het leuk vind en geen trillende blauwe lippen krijgt? Geen idee hoor, zo doen wij t iig. Op vakantie zat ze soms een uur in het zwembad, hier thuis vorig weekend bijna de hele tijd dat ze wakker was
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:22 schreef Kyara het volgende:
Wow, de fotospam van KZ staat al een uur! Ik zou er bijna een update van maken....
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:19 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dank![]()
En Omen sterkte vandaag![]()
Een jaar om nooit te vergeten![]()
![]()
Neeeee! Op twee minuten na gemist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten ajb![]()
![]()
![]()
![]()
KZ, gefeliciteerd!
Nog even danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Neeeee! Op twee minuten na gemist!![]()
![]()
![]()
KZ, gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Haha!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier niks spannends behalve dat Silvijn een echte fashionisto blijkt, want hij heeft opgemerkt dat the mothership voor het eerst weer eens nagellak op haar tenen heeft. Dat wil hij eraf likken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tijdens de weeën nog opgemaakt, omdat ik leuk op de eerste foto's wilde staan![]()
Wel aardig gelukt overigens![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:07 schreef Kwisted het volgende:
ohja, jezelf nog even bijwerken voor een bevalling!Ik had ook nog snel waterproof mascara op gedaan na het strippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tijdens de weeën nog opgemaakt, omdat ik leuk op de eerste foto's wilde staan![]()
Wel aardig gelukt overigens. Kon nog net mijn tweede oog afmaken
![]()
Mineola: tijd voor een meisje, dan kan je een keer roze!
Hier dus hetzelfde XM... het zal de warmte wel zijn. Ik heb de leidsters op het kinderdagverblijf even ingeseind dat ze weinig heeft gedronken en dat ze haar vandaag dus maar lekker veel moeten aanbiedenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik mag juf zo weer wakker maken. Vannacht ook al. Uit jezelf on eten komen is soooo last week.
Dat is hier ook ondenkbaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:32 schreef L-E het volgende:
God, ik kan me er zo niets bij voorstellen dat je je baby wakker maakt om eten. Volgens mij zal ik die kans nooit krijgen
quote:[b]Op vrijdag 19 juli 2013 08:38 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profileEn ik mag juf zo weer wakker maken. Vannacht ook al. Uit jezelf on eten komen is soooo last week
.
Die laatste zijn het ook idd. Ik ben niet meer geweest dus fijn dat jij ze hebt gevondenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben de ringen nog hier dus ik neem een pakje mee zondag! Voor suikertante dacht ik he?ze hebben bijtringen en activiteitenringen. Ik neem laatstgenoemde mee!
Ohh XM, mocht je nog in de gelegenheid zijn, wil je er mss nog een meenemen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben de ringen nog hier dus ik neem een pakje mee zondag! Voor suikertante dacht ik he?ze hebben bijtringen en activiteitenringen. Ik neem laatstgenoemde mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |