Dat is dan jammer voor Ambrosius.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
in reeksen leest niemand die
(c) Ambrosius.
Prachtsite blijft dat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef heywoodu het volgende:
We draaien er nu niet meer omheen: hongerklop. Dat weet jij nog, want daar heb jij dat rare oog aan overgehouden. Toch?
Smeetsmakelijk
Je hebt wat gemist.quote:
Of juist continuquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Martinello het volgende:
Mart heeft niet vaak last van hongerklop
Die heeft genoeg reservequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Martinello het volgende:
Mart heeft niet vaak last van hongerklop
Nah ik heb al het een en ander gelezen maar wist niet dat het zo diep zatquote:
Showtje zodat men denkt dat hij niet altijd goed is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef starla het volgende:
Ik kan toch maar 1 ding concluderen: Froome stak z'n hand op zodat het publiek zou zien dat hij het zwaar had.
Wat dat inhoudt laat ik open.
Dat is natuurlijk de menselijke maatquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef starla het volgende:
Ik kan toch maar 1 ding concluderen: Froome stak z'n hand op zodat het publiek zou zien dat hij het zwaar had.
Wat dat inhoudt laat ik open.
Ach, sommige mensen zijn wat zuur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah ik heb al het een en ander gelezen maar wist niet dat het zo diep zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |