Interessante scene.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:14 schreef ems. het volgende:
Deleted scene tussen Pycelle en Tywin, ook van comic con:
Inderdaad, het feit dat ie mensen (zelfs mensen die hem trouw dienst zweren en/of vrienden) zonder blikken of blozen ter dood veroordeelt omdat het moet volgens zijn visie. Zijn principes, geen plek voor emotie. Daarom is hij best een baas, imho.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Stannis verre van ruggegraatloos eigenlijk.....
Dat bedoel inderdaad. Doet hem niks dat hij niet geliefd is, zijn mensen volgen hem omdat ze precies weten waar ze staan bij hem. Compromisloze technocraat is het eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad, het feit dat ie mensen (zelfs mensen die hem trouw dienst zweren en/of vrienden) zonder blikken of blozen ter dood veroordeelt omdat het moet volgens zijn visie. Zijn principes, geen plek voor emotie. Daarom is hij best een baas, imho.
Sinds wanneer ben jij mod, murp?![]()
Als dit echt was geweest zou ik zoiets hebben van "Game of Thrones? Mwah, dit lijkt me niks."quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:58 schreef Chevalric het volgende:
[..]
haha, geweldig gedaan. Vooral die VHS-effecten zijn een leuke touch
Mooi gemaakt!quote:
red wedding?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:45 schreef casper019 het volgende:
hbshabsfbHSEBFBWEFVBSHJVFSBEHJFBVSVFHSABVFHVSDFVJSADGBFJSDFSDGFS
AAAH IK FLIP HEM IK HEB NET EP 9 GEZIEN
Weddings, especially royal weddings, are particularly entertaining in Westeros. And: there can be no wedding without a bedding!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:16 schreef casper019 het volgende:
jaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaa nu kan ik niet slapen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Echt, heerlijk dit soort reactiesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:45 schreef casper019 het volgende:
hbshabsfbHSEBFBWEFVBSHJVFSBEHJFBVSVFHSABVFHVSDFVJSADGBFJSDFSDGFS
AAAH IK FLIP HEM IK HEB NET EP 9 GEZIEN
Zo'n bewijs van kwaliteit hoe deze serie is gemaakt.quote:
Precies, je had het aan kunnen zien komen. Maar als het gebeurt nog steeds zoiets hebben vanquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n bewijs van kwaliteit hoe deze serie is gemaakt.
Dat het tijdens de bruiloft weer opnieuw werd gespeeld om de onheil aan te kondigen, was indrukwekkend.
Kijk gewoon niet in het topicquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef Dizer het volgende:
Ok ik weet dat als er een aflevering is uitgezonden, dat je hier er over mag praten. Maar het is nou niet zo fijn om meteen groot in beeld bij de eerste klik op de topic te moeten zien wie er allemaal doodgaan
Ik ben pas bij aflevering 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |